suottaapi olla että asut mutta suottaapi olla että etSutsuka wrote:
Jos tuo on oulun murretta niinminämie asun Rovaniemellä.
ottaa nyt noista selvän sitten
tuota
You must be soul brothers! *katsoo omaa* ei oo samanlainenMukku wrote:
Jumaluuta, Maralla on samanlainen kaukosäädin kuin minulla!
aika jäätävä.LunaticMara wrote:
Oli muuten viileä tarina heintsi.
Sen takia otinkin sen pois näkyvistä ettei enää vakavampaa pääse sattumaanIppE602 wrote:
Tärisen vieläkin
en ikään oikeen kunnolla innostunu siitä, tää o 10 x parempi ja enemmä tekemistä. ja jos vaa kiinnostaa koittaa ni leaked versiolla pääsee testaan nettiinki. mäkään en oo vielä päässy ostaa orkkista kun ei oo korttia jolla vois maksaa.AzureDraco wrote:
What happened to minecraft :p
byääSutsuka wrote:
Nyan paska on vuoden vanha vocaloidbiisi, josta joku antero päätti tehä paskan animaation.
Vittu mää en jaksa sitä.
mää tiän et se o paska, mut nyan catMAN takes this to totally new levels! tai jotain.Sutsuka wrote:
Nyan paska on vuoden vanha vocaloidbiisi, josta joku antero päätti tehä paskan animaation.
Vittu mää en jaksa sitä.
Polta niistä toinen niin pääsee toisesta.Sutsuka wrote:
Arvatkaa kenen vanhemmat varasi koko kesäksi ainaki kaksi eri mökkiä~!Mianki wrote:
Kesäloma <3
...... >:
Kai sentään vecto-viikonloppu on vapaa? :<Sutsuka wrote:
Hei niin mullakin! /o/heintsi wrote:
Ja loma ei ala ikään mulla. viikonloputkin töissä sunnuntai mukaan lukien.
Jepa.heintsi wrote:
Kai sentään vecto-viikonloppu on vapaa? :<
edit: eikun ainiin, teillä oli se lomareissu ehkä..
Riippuu vähä mitä kappaleita, voisin yrittää kääntää mut oon kyl varmaa aika fail.LunaticMara wrote:
Kiinnostaisiko porukkaa tehä hemmetin pitkä suomimaratooni? Olisi sellainen hemmetin iso projekti, pitkä beatmap, SB ja käännökset. Sisältäisi iskelmää, suomirockia yms.
Skyrimin streamia odotellessa (:Mianki wrote:
E3 alkoi :3
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html
Enköhän mä voi jossain vaiheessa niitä käännöksiä tarkastella.IppE602 wrote:
It ok, uncle Mara will fix.Cheala wrote:
Riippuu vähä mitä kappaleita, voisin yrittää kääntää mut oon kyl varmaa aika fail.
Eikö niin Maraseni
Heihei, mutta tuohan oli mitä mainioin idea kesälle :OXZero94 wrote:
>oikeaa elämää
>neljän seinän ulkopuolellakin
>coniin menoa
Ei nyt toimi, hei.
On toki, mutta siinä on ristiriitoja: coneissa käyvillä ei ole oikeaa elämääfakeyuu wrote:
Heihei, mutta tuohan oli mitä mainioin idea kesälle :OXZero94 wrote:
>oikeaa elämää
>neljän seinän ulkopuolellakin
>coniin menoa
Ei nyt toimi, hei.
Argh, osui ja upposi. En tahtonut vaan myöntää sitä itselleni.XZero94 wrote:
On toki, mutta siinä on ristiriitoja: coneissa käyvillä ei ole oikeaa elämää
Pallojen klikkailu kannattaa aina, kesän aikana on myös tarkoituksena katsoa kaikki star trek jaksot.TujAuS wrote:
Ja joo... itselläni ei ole oikeaa elämää. Voisi kyllä tehdä jotain neljän seinän ulkopuolellakin mut mitä turhia... ennemmin klikkailen palloja
Olen täysin samaa mieltä.ragelewa wrote:
Kunnon ihmiset ei käy missään ja pysyy sisällä koska on niin saatanan kuuma ulkona tulispa jo talvi.
<3IppE602 wrote:
Olen täysin samaa mieltä.ragelewa wrote:
Kunnon ihmiset ei käy missään ja pysyy sisällä koska on niin saatanan kuuma ulkona tulispa jo talvi.
Helteellä osun pelaaminen on perseestä koska tulee hiki ja rupee käsi tökkimään.
Sitten kun on se 40 astetta pakkasta on kiva pelata osua ikkuna auki niin ei tuo onneton konekkaan ylikuumene.
Pitkäänhän jostain miitistä on puhuttu, pitäisi vaan tosiaan saada ideoita ja porukan liikkumismahdollisuuksia paremmin selviille kun kerta ollaan hajanaisesti sieltä sun täältä ympäri Suomenmaata :LTujAuS wrote:
Jos olisi enemmänkin jengiä täältä menossa johonkin coniin niin olisi voinut jotain pientä miittiä voinut sopia mutta aika heikolta vaikuttaa.
Johan minä Mihun kanssa pitkään keskustelin siitä että se muuttaa meidän yläkertaan ja sinne perustetaan Osula mutta EEEEILunaticMara wrote:
Siis jumalauta, nyt perustetaan Osula jonnekkin ja asutaan kaikki siellä.
8beat:iin kaljalle sitten.LunaticMara wrote:
Siis jumalauta, nyt perustetaan Osula jonnekkin ja asutaan kaikki siellä.
ei se vaadi valmistautumusta, muutaku hilaat ittes junaan ja annat junan kuljettaa.LunaticMara wrote:
Pitäs sinne Ouluunkin mennä... Pitäisi varmaan valmistautua jossain vaiheessa.