forum

Suomen Mafia I - Game Over

posted
Total Posts
148
show more
heintsi
Paperille kirjoitettua juttuja selviää, että tämän päivän jälkeen ainoat todelliset kysymysmerkkihenkilöt joista en tiedä mitään, keitä he ovat miehiään ja naisiaan ovat Sutsuka ja Derpator.

Tässä tähänastisia selville saatuja juttuja:

Lanttu ei ainakaan ole poliisi, 100%varmaa, koska äänestys meni ihan puihin(heintsi) (ellei sitten huijaa mutta mikä siinä olis pointti sitte)
Mianki ei liioin ole poliisi koska ei osannut äänestää vielä ketään
Sutsuka=?
Derpator=? selitys vähän kyllä pistää mafian puolelle. mut. katotaan.

Lääkärin rooli on mahdoton selvittää näillä johtolangoilla, koska siunaus ei ilmeisesti mennyt aivan nappiin.

? ei tarkoita sitä, että henkilöt olisivat mafiaa. en vaan tiedä heidän roolejaan.

Seuraus jatkukoon.
Sutsuka
Omat aivoni eivät tule toimimaan tämän kännykän kanssa...

Derpatorista en vieläkään osaa sanoa mitään.
Heintsi ja Mianki ovat saaneet luottamuksen toisiinsa, mitä tämä tarkoittaa?
Onko heillä tekeillään jotain?
Omissa silmissäni lanttu on syytön.
Mitä ippeen tulee, olin jo niin varma hänestä.... Ihminen on erehtyväinen.

Minulla oli epäilykseni kylän poliisista mutta pohdinnan jälkeen se ei voinut olla mahdollista.
Om tietenkin mahdollista että pelissämme ei ole mukana tohtoria tai poliisia.....?
heintsi

Sutsuka wrote:

Omat aivoni eivät tule toimimaan tämän kännykän kanssa...

Derpatorista en vieläkään osaa sanoa mitään.
Heintsi ja Mianki ovat saaneet luottamuksen toisiinsa, mitä tämä tarkoittaa?
Onko heillä tekeillään jotain?
Omissa silmissäni lanttu on syytön.
Mitä ippeen tulee, olin jo niin varma hänestä.... Ihminen on erehtyväinen.

Minulla oli epäilykseni kylän poliisista mutta pohdinnan jälkeen se ei voinut olla mahdollista.
Om tietenkin mahdollista että pelissämme ei ole mukana tohtoria tai poliisia.....?
Kenenkään mafiajäsenyydestä ei ole varmuutta. Olen vaan suht varma että mianki ei ole poliisi jos semmoinen pelissämme on.. luottamukseni miankia kohtaan on heikentynyt kuitenkin. Olin myös aika varma ippestä mutta se nyt meni niinkuin meni.
Topic Starter
Mara
ÄÄNESTYSTILANNE

heintsi (1) - Lanttu

Ei ääntä (4) - Mianki, Sutsuka, Derpator, heintsi
Mianki
Pakko-posti:

Moi
Lanttu
Pakkoposti:moit aiheuttavat epäilyksiä, hmmm. Haluaako toinen mahdollinen mafiooso pitää profiilinsa matalana, jos ei kirjoita mitään, ei ole paljon epäiltävää, vai?
Mianki
pistin pakko-postin koska ei ollut mitään ajatuksia peliä kohtaan ja olin menossa nukkumaan ja pelkäsin että mara sedältä tulisi noottia :3
Mianki
tulisi yön aikana noottia*
Sutsuka
.
Depator
Epäilyttävän hiljaista täällä.
Lanttu
Sekään ei auta että porukka vaan toteaa tilanteen olevan hiljainen. Aikooko loppu porukka vain miettiä päivän loppuun ja seurailla tilannetta (joka ei etene juuri mihinkään, koska kaikki muutkin vain seurailevat tilannetta) ja äänestää sitten randomilla vain? >:
Mianki

Lanttu wrote:

Pakkoposti:moit aiheuttavat epäilyksiä, hmmm. Haluaako toinen mahdollinen mafiooso pitää profiilinsa matalana, jos ei kirjoita mitään, ei ole paljon epäiltävää, vai?
Toinen mafiooso? Tiedät siis kuinka monta mafia henkilöä on. MAFIOSO

Äänestys: Lanttu
Lanttu

Mianki wrote:

Toinen mafiooso? Tiedät siis kuinka monta mafia henkilöä on. MAFIOSO
N-no, no...

LunaticMara wrote:

1 poliisi, 1 tohtori, 2 mafiaa ja 3 kyläläistä
1 poliisi, 2 mafiaa ja 4 kyläläistä
1 tohtori, 2 mafiaa ja 4 kyläläistä
2 mafiaa ja 5 kyläläistä
Minä luulin että se oli itsestäänselvyys. )'':
Mianki
katos prkl, en lukenut noin tarkkaan :D
Mianki
ja eipä kai mulla sit ole vielä mitään todisteita että olisit osa mafiaa

Peru äänestys: Lanttu
heintsi
Protip: Mafia myös tietää, ketkä mafiaan kuuluu.

On ollut joo hiljaista eikä tässä voi oikeen kaikki pelkästään seurailla tilannetta.

Äänestys: Derpator
Äänestykseen syynä on yksinkertaisesti liian hatarapohjainen selitys miksi ei äänestänytkään.

Jos keksit paremman, saatan ottaa voten pois ;)
Depator
Sanoinhan jo etten halua olla mukana tällaisessa teurastuksessa ennenkuin syylliset ovat täysin selvillä tai todisteita on tarpeeksi.

Äänestys: Heintsi

Äänestykseen syynä liian hatarapohjainen selitys miksi äänesti miksi äänesti minua. :)
heintsi

Derpator wrote:

Sanoinhan jo etten halua olla mukana tällaisessa teurastuksessa ennenkuin syylliset ovat täysin selvillä tai todisteita on tarpeeksi.

Äänestykseen syynä liian hatarapohjainen selitys miksi äänesti miksi äänesti minua. :)
Hmm. kuulostaa kyllä vakuuttavammalta tällä kertaa.
Peru äänestys: Derpator
Depator
Peru äänestys: Heintsi
Topic Starter
Mara
ÄÄNESTYSTILANNE

heintsi (1) - Lanttu

Ei ääntä (4) - Mianki, Sutsuka, Derpator, heintsi
Mianki
Argh ei tästä saa selvää Erkkikään. Oiskohan mafia henkilöt sitten ne keitä epäilen vähiten? hurr durr
Sutsuka
Olen alkanut epäillä maraa. >:V

... Mianki ei siis nähtävästi ollut tietoinen että mafioja on 2. Mutta.... Njaa.
Lanttu on pysynyt ensimmäisessä henkilössä jota piti epäilyttävänä ja muut eivät ole vielä äänestäneet.
Heintsi ja derp selitti jotain josta en edes jaksa miettiä mitään henkevämpää. Heintsi taisi enemmän pelästyä derpatorin ääntä.
Derpator sanoi myös ettei halunnut äänestää liian hätäisesti.

.... En tosin tuota heintsille annettua ääntä sanoisi kauhean mietityksi.

Tai kaksi mafiosoa vain sekoitti meitä vielä enemmän.fsfsda.
Mianki
Joo vähän taistelun makua näkyi tuossa heintsin ja depan jutussa. Oliko tämä kenties sovittu taktiikka jolla saadaan ihmisiä sekaisin? OLISIKO TÄSSÄ PARIVALJAKKO?!
Lanttu

Sutsuka wrote:

.... En tosin tuota heintsille annettua ääntä sanoisi kauhean mietityksi.
Muista toki että paloiteltu Orkel oli ainoa henkilö joka oli äänestänyt Heintsiä, ja näin ollen ainut joka osui (mahdolliseen) mafian jäseneen äänellään. Varmasti mafia haluaisi pois henkilöt jotka pääsevät heidän jäljilleen? !:V
Sutsuka

Lanttu wrote:

Muista toki että paloiteltu Orkel oli ainoa henkilö joka oli äänestänyt Heintsiä, ja näin ollen ainut joka osui (mahdolliseen) mafian jäseneen äänellään. Varmasti mafia haluaisi pois henkilöt jotka pääsevät heidän jäljilleen? !:V
Tämä on totta.
Epäilykseni heintsiin kasvavat. (Vaikka oletkin ihanan punipunipuni ;_____;)
Annan kuitenkin hänelle vielä mahdollisuuden ja katselen eteenpäin.
Depator
Heintsillä oli tosiaan motiivi murhata orkel koska tämä äänesti häntä. hmm..

Topic Starter
Mara
ÄÄNESTYSTILANNE

heintsi (2) - Lanttu, Derpator

Ei ääntä (3) - Mianki, Sutsuka, heintsi
Sutsuka
.
Topic Starter
Mara
LOPULLINEN ÄÄNESTYSTILANNE

heintsi (3) - Lanttu, Derpator, Sutsuka

Ei ääntä (2) - Mianki, Sutsuka

Joku täytyy hirttää. Aika on loppumassa. Osulaiset päättivät, että heintsi on tämän kaiken takana. IppE haudattiin maan alle, ja heintsi laitettiin samaan teloitukseen kuin IppE. Hänen alta potkittiin tuoli, heintsi yritti käsillänsä päästä köydestä irti, mutta hirttoköysi voitti - ja heintsi menetti henkensä. Hänen talonsa tarkastettiin heti, mutta mitään epäilyttävää ei löytynyt. Hän oli syytön.

heintsi (tohtori) - Toinen Päivä (hirtto)

Ei helvetti... Osulaiset menettivät tärkeän tohtorinsa. Kun Sutsuka ja Lanttu miettivät seuraava-

Ei taida miettiä enää, kun molemmat lojuvat maassa kuolleina.

Sutsuka (kyläläinen) - Toinen Päivä (murha)
Lanttu (kyläläinen) - Toinen Päivä (murha)

Mianki ja Derpator hymyilevät ja perustavat uuden Mafiosu!-liittouman Osulaan.

MAFIA VOITTI PELIN
(Mafioita oli yhtä paljon kuin kyläläisiä)

Onneksi olkoon, Mianki sekä Derpator!

Peli on päättynyt. Kaikki voivat nyt postata tähän aiheeseen.
Oma kommentti tulee piakkoin.
heintsi
Voi helevetti minä olin kirjottamassa vaikka mitä tarinaa ja sitten minut jo hirtetään
Lanttu
Mianki sinä senkin kamala julma katala trolli. )'''':<
heintsi
Osulassa alkaa joi hämärtyä, mustat pilvet ja rankka, synkkä film noir-mainen sade valtasi osulan. Surin vieläkin kyläläistemme menetystä.
Sisällä alkoi olemaan ankeat oltavat ja maailma muuttui mustavalkoiseksi, ainakin siltä se tuntui.
Koska myös murhaaja(t) olivat hämärän peitossa, päätin mennä miettimään ja rentoutumaan naapurikylästä kotoisin olevan arkkitehtikaverini kanssa pelaamaan biljardia osulan ainoaan illanviettopaikkaan, 8Beat- biljardiklubille, jossa myös mystinen perunamies tapasi käydä aikoinaan.

Synkkä, savuinen ja likainen olivat ensimmäiset adjektiivit jotka tuli mieleen pubista ulkoa päin katsottuna, ja nuo adjektiivit muuttuivat todeksi heti avattuani 8Beat:in oven:
Tajusin että paikkahan on selkeä ala-maailman piileskelypaikka.. Oikealla joku yrittää myydä osun supporter-statuksia pimeästi.. vasemmalla joku itkee nojaten paaluun, koska peppy sai hänet kiinni luultavasti FLHackin käytöstä..
Suoraan edessäni pubin nettikahvila-siivessä on monia osu!-ANON-jäseniä, jotka ovat yrittäneet lopettaa osun pelaamisen, eivätkä ole siinä onnistuneet lukuisista yrityksistä huolimatta ja ovat siksi tulleet tänne pelaamaan likaisilla, pimeillä rahoilla ostetuilla koneilla vieroitusoireiden välttämiseksi.. Tulen siihen lopputulokseen, että puhdasta täällä paikassa ei ole kuin tuopit, joissa niissäkin on sormenjälkiä..

Heitän valkoisen fedora-hattuni naulakkoon ja päätän, että kauaa en täällä viivy. Ei saatana. Taustalla soi vielä Bad Applen saksankielinen versio, ja likaiselle laajakuvaverholle heijastuu kappaleesta tuttu siluettivideo..pelaan kuitenkin luvatut pari peliä biljardia ja häviän molemmat pelit.
Hyvästelen kaverini joka yllättävää kyllä viihtyi paikassa.. Minä en ja päätänkin että menen suorinta tietä kotiin.
Illasta jäi kaiken kaikkiaan aika karvas maku suuhun, ja päätänkin että neutraloin mieleni syömällä 4 isoa palaa lakritsA-jäätelöä.
Jäätelöä syödessäni HAVAHDUN ETTÄ PERKELE KOKO KYLÄ ON MINUN TAKANANI PAKSUN KÖYDEN KANSSA JA YRITÄN RIMPUILLA JA EI SAATANA JA SITTEN NE NOSTAA MINUT KATTOON JA SITTEN KUOLIN.
heintsi
mianki veti kyllä tosi hyvin, derpatrollia kyllä epäilin mutta mianki oli muka niiiin puhtoinen. saatanan mikke.
Sutsuka
.
heintsi
voi sinua herpderpiä kun menit uskomaan derpaattoria ;__;

silti olet kiva :3 ja joooo koska uutta?

Niin ja sinäkin, lanttu äänestit :7

ja oli muuten taktinen toi derpatorin viimesin "peru ääni"-viesti. hyvin pelasit säkin, olin jo yliviivannut sut mafialistalta ja epäilin jompaa kumpaa lanttua tai sukkaa mafiosoksi. Miankia olisin äänestäny ton tarinan lopussa jos olisin vaa päässy loppuun.
Lanttu
Anna punipuni meille anteeksi~ ;_; *paijaa päätä*

Derpa olisi minulla ollu toinen vaihtoehto myös.. Mianki, en luota sinuun enää ikinä! :V
Sutsuka
.
heintsi
se oli kieltämättä tosi huono sattuma(vaiko taktiikkaa) että ne perkeleet tappo orkelin..

Saatte anteeksi~ kunhan ette lujaa paijaa :D

*ja paijaa ja halaa totta kai takaisin* :3

Noniin ettei aivan mene hassutteluksi, niin aiheeseen, koska uutta peliä??
Topic Starter
Mara
Pari kohtaa pitää kyllä sanoa.

IppE joutui lähinnä hirteen hänen ensimmäisen voten takia. Ensimmäinen randomvote on taktiikka, jolla yritetään saada kohde tekemään reaktio. Pelkkä randomvote hirttosyynä ei ole erityisen vahva.

Toisena päivänä Lantun ääni oli kriittinen virhe kyläläisille, mutta mafia ei tätä älynnyt aivan heti. Koska heitä oli viisi, mafioita oli kaksi ja yksi hirtettiin, niin kyläläisen hirttäminen johti mafian voittoon. Odotin kyllä Derpatorin ja Miankin yllätysvotea heintsiä vastaan.

Anyways, voin aloittaa kakkosmafian noin 2-3 viikon päästä. Pidetään nyt pieni tauko.
heintsi

LunaticMara wrote:

Pari kohtaa pitää kyllä sanoa.

IppE joutui lähinnä hirteen hänen ensimmäisen voten takia. Ensimmäinen randomvote on taktiikka, jolla yritetään saada kohte tekemään reaktio. Pelkkä randomvote hirttosyynä ei ole erityisen vahva.

Toisena päivänä Lantun ääni oli kriittinen virhe kyläläisille, mutta mafia ei tätä älynnyt aivan heti. Koska heitä oli viisi, mafioita oli kaksi ja yksi hirtettiin, niin kyläläisen hirttäminen johti mafian voittoon. Odotin kyllä Derpatorin ja Miankin yllätysvotea heintsiä vastaan.

Anyways, voin aloittaa kakkosmafian noin 2-3 viikon päästä. Pidetään nyt pieni tauko.
Jep ja lantun äänestä johtuen pelkäsin(sukka arvasikin ihan oikein) derpatorin ääntä niin paljon että oli pakko perua derpatorin ääni siinä toivossa, että hänkin peruisi oli hän mafia tai sitten ei.

Ja kyllä, ipen äänestäminen oli suuri virhe..

Oikeassa oot, taukoo hyvä pitää pelistä joten 2-3 vk päästä on hyvä aika. Hiukan isommalla pelaajalukumäärällä vois myös koittaa sillon?
Topic Starter
Mara
12 on tavoite.
heintsi
Hmm. Etkö ite haluais tulla pelaamaan? Jos vaikka jostain löydettäis innokas moderaattori mafialle joka osaa hommansa? ei oo tietty helppoa mutta olis kiva jos säki pääsisit mukaan.
IppE
KUKA OSUI EKALLA IHAN OIKEAAN

NIIN

ei vituta
heintsi
NO MUTKUN se nyt oli sillä tavalla jotenkin syyllisen näköstä vaikkei ollutkaan oikeen sen näköstä

Veikkaanpa, että vituttaa.

Heititkö ton derpator-äänen muute iha randomisti vai olitko päättäny ennen pelin alkua että äänestät sitä iha huviksi ? :D
IppE
No aika radomi äänihän se periaatteessa oli mutta otin siinä huomioon mahdollisuuden että mara olisi saattanut päättää itse pelaajien roolit menin sen perusteella kenet se olisi pistänyt mafiaksi.

Ja oikeassa olin jumalauta.

Ja voin hostia seuraavan pelin jos teille käy että en keksi yhtä mielikuvituksellisia kertomuksia tilanneraportteihin kuten mara.
heintsi
khyllä mulle käy, mutta olisit varmaa aika taktinen ja hyvä pelaajapuolellakin. mut, passaa.
heintsi
Mutta eikös mara maininnu jotain että roolit arvotaan, eikä etukäteen olla valittu niitä? :D tietty on se saattanu valitakin ne noin. tosin miankia se ei olis varmaa valinnu toiseks mafiaks.
IppE
mainitsi se ventissä sitten sen jälkeen kun mut oli hirtetty ainakin, mutta jos se sitä ennen sen mainitsi niin se on menny ohi.
Topic Starter
Mara
Roolit arvottiin randomgeneraattorilla.
Mianki
Kappas peli voitettiin vaikka ei lopussa tarvinnut paljon "pelatakkaan" :D *High five depa*

Ja joo, oli taktinen valinta että murhataa orkel jotta heintsi joutuisi syyttelyiden kohteeksi. Itse yritin esittää mahdollisimman viatonta ja tyhmää jottei minua epäiltäisi :D esim. lantulle: "Toinen mafiooso? Tiedät siis kuinka monta mafia henkilöä on" Buahahahaha

Ja sori depa tosta parivaljakko kommentista, pelasin ehkä liikaa omaan pussiin. Halusin vain ettei minulla ole oikeastaan kehenkää mitään suhteita :P Heintsia yritin saada liittolaiseksi ja se kait onnistui?

Oli itsellä hauskaa, uusiksi vaan :D
GG
heintsi
hitto se on taktiikkamiehiä tämä mianki. :D mut tosiaan sulle olin antamassa ääntä et oisin nähny sun reaktion, ja toi "OLISIKO TÄSSÄ PARIVALJAKKO" oli aika epäälyttävä :D enne derpan viimestä ääntä olisin vielä tohtinu kokeilla mutta sit ku se äänesti niin en oisi voinu tehä enää mitään.
Please sign in to reply.

New reply