.
Ai niin.LunaticMara wrote:
En hyväksy tuota ääntä.
Et kai avatarin takia epäile?Orkel wrote:
Jahas, luulin kyllä postanneeni. Aika kuluu liian nopeasti!
Äänestän heintsiä, on niin epäilyttävä heppu.
En. Vaan yleisen olemuksen takiaheintsi wrote:
Et kai avatarin takia epäile?Orkel wrote:
Jahas, luulin kyllä postanneeni. Aika kuluu liian nopeasti!
Äänestän heintsiä, on niin epäilyttävä heppu.
Kenenkään mafiajäsenyydestä ei ole varmuutta. Olen vaan suht varma että mianki ei ole poliisi jos semmoinen pelissämme on.. luottamukseni miankia kohtaan on heikentynyt kuitenkin. Olin myös aika varma ippestä mutta se nyt meni niinkuin meni.Sutsuka wrote:
Omat aivoni eivät tule toimimaan tämän kännykän kanssa...
Derpatorista en vieläkään osaa sanoa mitään.
Heintsi ja Mianki ovat saaneet luottamuksen toisiinsa, mitä tämä tarkoittaa?
Onko heillä tekeillään jotain?
Omissa silmissäni lanttu on syytön.
Mitä ippeen tulee, olin jo niin varma hänestä.... Ihminen on erehtyväinen.
Minulla oli epäilykseni kylän poliisista mutta pohdinnan jälkeen se ei voinut olla mahdollista.
Om tietenkin mahdollista että pelissämme ei ole mukana tohtoria tai poliisia.....?
Toinen mafiooso? Tiedät siis kuinka monta mafia henkilöä on. MAFIOSOLanttu wrote:
Pakkoposti:moit aiheuttavat epäilyksiä, hmmm. Haluaako toinen mahdollinen mafiooso pitää profiilinsa matalana, jos ei kirjoita mitään, ei ole paljon epäiltävää, vai?
N-no, no...Mianki wrote:
Toinen mafiooso? Tiedät siis kuinka monta mafia henkilöä on. MAFIOSO
Minä luulin että se oli itsestäänselvyys. )'':LunaticMara wrote:
1 poliisi, 1 tohtori, 2 mafiaa ja 3 kyläläistä
1 poliisi, 2 mafiaa ja 4 kyläläistä
1 tohtori, 2 mafiaa ja 4 kyläläistä
2 mafiaa ja 5 kyläläistä
Hmm. kuulostaa kyllä vakuuttavammalta tällä kertaa.Derpator wrote:
Sanoinhan jo etten halua olla mukana tällaisessa teurastuksessa ennenkuin syylliset ovat täysin selvillä tai todisteita on tarpeeksi.
Äänestys: Heintsi
Äänestykseen syynä liian hatarapohjainen selitys miksi äänesti miksi äänesti minua.
Muista toki että paloiteltu Orkel oli ainoa henkilö joka oli äänestänyt Heintsiä, ja näin ollen ainut joka osui (mahdolliseen) mafian jäseneen äänellään. Varmasti mafia haluaisi pois henkilöt jotka pääsevät heidän jäljilleen? !:VSutsuka wrote:
.... En tosin tuota heintsille annettua ääntä sanoisi kauhean mietityksi.
Tämä on totta.Lanttu wrote:
Muista toki että paloiteltu Orkel oli ainoa henkilö joka oli äänestänyt Heintsiä, ja näin ollen ainut joka osui (mahdolliseen) mafian jäseneen äänellään. Varmasti mafia haluaisi pois henkilöt jotka pääsevät heidän jäljilleen? !:V
Jep ja lantun äänestä johtuen pelkäsin(sukka arvasikin ihan oikein) derpatorin ääntä niin paljon että oli pakko perua derpatorin ääni siinä toivossa, että hänkin peruisi oli hän mafia tai sitten ei.LunaticMara wrote:
Pari kohtaa pitää kyllä sanoa.
IppE joutui lähinnä hirteen hänen ensimmäisen voten takia. Ensimmäinen randomvote on taktiikka, jolla yritetään saada kohte tekemään reaktio. Pelkkä randomvote hirttosyynä ei ole erityisen vahva.
Toisena päivänä Lantun ääni oli kriittinen virhe kyläläisille, mutta mafia ei tätä älynnyt aivan heti. Koska heitä oli viisi, mafioita oli kaksi ja yksi hirtettiin, niin kyläläisen hirttäminen johti mafian voittoon. Odotin kyllä Derpatorin ja Miankin yllätysvotea heintsiä vastaan.
Anyways, voin aloittaa kakkosmafian noin 2-3 viikon päästä. Pidetään nyt pieni tauko.