hm 2 päivää MAX inactivity aika.. okei ehkä onnistuukin.
Elikkäs I'm in. Luen ja tutustun sääntöihin tarkemmin sitten päivällä.
Elikkäs I'm in. Luen ja tutustun sääntöihin tarkemmin sitten päivällä.
Jo oli nopeeta toimintaa heintsilta, mutta joo "stranger danger"Lanttu wrote:
Heintsi on uusin tulokas pienessä kylässämme, hän on täten kaikista epäilyttävin! >:V
oon vain innokas ja ylidramaattinen ja lukenut liikaa viime päivinä. mut mut, enhän oo uusin asukas?Mianki wrote:
Jo oli nopeeta toimintaa heintsilta, mutta joo "stranger danger"Lanttu wrote:
Heintsi on uusin tulokas pienessä kylässämme, hän on täten kaikista epäilyttävin! >:V
....TÄMÄ NOSTAA EPÄILYJÄNI ENTISESTÄÄN.Mianki wrote:
nyt tajusin että onneks heintsillä ei ole murhaajan avataria:D
Epäilyni olikin turhaa, perunamies olikin kiva setä eikä yksi mafiasta.LunaticMara wrote:
Murhattu
Perunamies ->>(kyläläinen)<<- - Kaunis Yö (murha)[/b]
fuwafuwa~Mianki wrote:
punipuni~
Pidätän myös ääntäni.heintsi wrote:
Tuolla logiikalla myös orkel olisi ihan yhtä epäilyttävä. oma päätös on seurailla tapahtumien etenemistä ainakin vielä.
Lanttu äänesti ekaa henkilöä, jonka tarinasta kuuli mutta ippe ja mianki heittivät äänensä randomilla ja nopeaa.heintsi wrote:
Sukassa on dekkarin ainesta.
heintsi wrote:
Tällä hetkellä ihan kaikki vois olla mafiaa paitsi mianki ja siinäkin voin olla väärässä.. vaikea on näiden tietojen perusteella päätellä. Pelihän ei kuitenkaan etene jos ketään ei hirtetä, joten perun sen ja counteroin vaikkapa tuon lantun äänen :3
heintsi wrote:
perun sen ja counteroin vaikkapa tuon lantun äänen :3
Strategiaa vai ei? Seuraan kuitenkin sinua punipuni~heintsi wrote:
vaikkapa
Strategiaa kyllä, mutta ainoastaan siinä mielessä, että halusin ei hirttoa- äänestyksen perutuksi.Mianki wrote:
Strategiaa vai ei? Seuraan kuitenkin sinua punipuni~
Enkä tosin tiennyt, että voi perua äänen antamatta ääntä tilalle vielä tuossa vaiheessa.heintsi wrote:
Strategiaa kyllä, mutta ainoastaan siinä mielessä, että halusin ei hirttoa- äänestyksen perutuksi.
Ai niin.LunaticMara wrote:
En hyväksy tuota ääntä.
Et kai avatarin takia epäile?Orkel wrote:
Jahas, luulin kyllä postanneeni. Aika kuluu liian nopeasti!
Äänestän heintsiä, on niin epäilyttävä heppu.
En. Vaan yleisen olemuksen takiaheintsi wrote:
Et kai avatarin takia epäile?Orkel wrote:
Jahas, luulin kyllä postanneeni. Aika kuluu liian nopeasti!
Äänestän heintsiä, on niin epäilyttävä heppu.
Kenenkään mafiajäsenyydestä ei ole varmuutta. Olen vaan suht varma että mianki ei ole poliisi jos semmoinen pelissämme on.. luottamukseni miankia kohtaan on heikentynyt kuitenkin. Olin myös aika varma ippestä mutta se nyt meni niinkuin meni.Sutsuka wrote:
Omat aivoni eivät tule toimimaan tämän kännykän kanssa...
Derpatorista en vieläkään osaa sanoa mitään.
Heintsi ja Mianki ovat saaneet luottamuksen toisiinsa, mitä tämä tarkoittaa?
Onko heillä tekeillään jotain?
Omissa silmissäni lanttu on syytön.
Mitä ippeen tulee, olin jo niin varma hänestä.... Ihminen on erehtyväinen.
Minulla oli epäilykseni kylän poliisista mutta pohdinnan jälkeen se ei voinut olla mahdollista.
Om tietenkin mahdollista että pelissämme ei ole mukana tohtoria tai poliisia.....?