Ei kun sillä kuivataan hiuksia.
Tai vaikka selkäkarvoja.
Tai vaikka selkäkarvoja.
IppE602 wrote:
Näytät niille Maran youtube-kannun niin huomaavat että voi sitä hullumpikin olla~
nyt taisi mukulla tulla freudilainen lipsahdus, kysehän oli sutsukasta eikä marastaMukku wrote:
Kiitoksia, läski paska.
Ja joo Lanttu, Mara estelee kaikki. Se esti minutki xfirestä
Tasan olen.Lanttu wrote:
Sukka oleksää estäny minut mesessä vai miksei sinua näy enää missään?! o__o9
Tuntuu kuulemma höpöltä.Lanttu wrote:
No jaa. Menen sitten yksin uhraamaan vuohen anubikselle.
BOMB DEFUSEDLanttu wrote:
MARA! Tarvitsemme apuanne purkaaksemme tämän atomipommin!
fix'dIppE602 wrote:
Ruotsi on hupsu maa, kävin ruotsalaises servus kerran vahingossa.
CHRONO TRIGGER TULILLEMianki wrote:
Ja SNES kausi
Niin onki.IppE602 wrote:
Chrono triggeris on kovat musat
onko m-1 käännetty lisää vai onko toi viime vuoden m1:stä? tään vuoden aya & hatate sketsi oli kyllä mainioIppE602 wrote:
Ei me olla mitää tälläsestä sovittu saatana. : |Mianki wrote:
KISA:
Kuka arvaa ensimmäiseksi kuka/mikä mun avatar on?
Ensimäiselle oikean arvauksen antajalle mara lähettä postikortin
Kiitoksia. Nyt vasta huomasin tuon esittely threadin, mutta eihän tämäkään thread nyt liene niin väärä olevan esittäytymiselleMianki wrote:
Tere tulemast samppa, tuol on esittely threadi jos haluut käydä esittäytymäs
Moro ja tervetuloo sampppa, oot ilmesesti #putkis kannulta, ainaki toi sun youtube channelin nimi näytti tutulta mitä ny pikaisella stalkkauksella totesin. olin kans pitkäaikaane putkiksen kävijä/ kuuntelija aikoonaa mutten oo kyllä käyny siellä monee vuotee ny ku radiotoiminta vähä hiljeni. Pitääkö gzt vielä niitä mahtavia radiotuokioita vai onko radio jo kaua sitte kuollu ja kuopattu?sampppa wrote:
Pitäisi varmaan moikata täälä.
Yhtenä yönä sattumalta huomasin youtubessa videon Osu!sta, ja pakkohan tämä oli ladata kun kosketusnäyttökin löytyy jo ennestään. http://www.youtube.com/watch?v=_fA19BH61_g aika tätä tasoa on nykyinen pelaamiseni. Toisaalta enemmän kyllä olen tykännyt Catch The Beatista.
Tänään tuli hommattua vuodeksi supporter-status, kun ei tuon pahemman hintainen ollut.
Sieltähän minä. Eilenhän se gzt piti radiota viimeksi, mutta eivät ole harmiksi enää niin mahtavia radiotuokiota kuin silloin.heintsi wrote:
Moro ja tervetuloo sampppa, oot ilmesesti #putkis kannulta, ainaki toi sun youtube channelin nimi näytti tutulta mitä ny pikaisella stalkkauksella totesin. olin kans pitkäaikaane putkiksen kävijä/ kuuntelija aikoonaa mutten oo kyllä käyny siellä monee vuotee ny ku radiotoiminta vähä hiljeni. Pitääkö gzt vielä niitä mahtavia radiotuokioita vai onko radio jo kaua sitte kuollu ja kuopattu?
En ny nopeesti aamutuimaan löytäny >.<heintsi wrote:
ai vitsi toi o kyllä huippu
eikö niissä oo se embedded koodi riemurasias?
Miehes käski syytä sitäIppE602 wrote:
TL;DR = Matti tykkää pukeutua sisäköksi.
Tämä.IppE602 wrote:
Miksi ihmeessä.