niin että hyvää uuttavuotta vaan teillekkin
Hyvä ävappua! <3Sutsuka wrote:
Hyvää vappua! <3
Kylläpäs vuosi alkaa hurjasti.Mianki wrote:
nyt nukkuu ja aamul nakki suuhun
IppE602 wrote:
Näytät niille Maran youtube-kannun niin huomaavat että voi sitä hullumpikin olla~
nyt taisi mukulla tulla freudilainen lipsahdus, kysehän oli sutsukasta eikä marastaMukku wrote:
Kiitoksia, läski paska.
Ja joo Lanttu, Mara estelee kaikki. Se esti minutki xfirestä
Tasan olen.Lanttu wrote:
Sukka oleksää estäny minut mesessä vai miksei sinua näy enää missään?! o__o9
Tuntuu kuulemma höpöltä.Lanttu wrote:
No jaa. Menen sitten yksin uhraamaan vuohen anubikselle.
BOMB DEFUSEDLanttu wrote:
MARA! Tarvitsemme apuanne purkaaksemme tämän atomipommin!
fix'dIppE602 wrote:
Ruotsi on hupsu maa, kävin ruotsalaises servus kerran vahingossa.
CHRONO TRIGGER TULILLEMianki wrote:
Ja SNES kausi
Niin onki.IppE602 wrote:
Chrono triggeris on kovat musat
onko m-1 käännetty lisää vai onko toi viime vuoden m1:stä? tään vuoden aya & hatate sketsi oli kyllä mainioIppE602 wrote:
Ei me olla mitää tälläsestä sovittu saatana. : |Mianki wrote:
KISA:
Kuka arvaa ensimmäiseksi kuka/mikä mun avatar on?
Ensimäiselle oikean arvauksen antajalle mara lähettä postikortin
Kiitoksia. Nyt vasta huomasin tuon esittely threadin, mutta eihän tämäkään thread nyt liene niin väärä olevan esittäytymiselleMianki wrote:
Tere tulemast samppa, tuol on esittely threadi jos haluut käydä esittäytymäs
Moro ja tervetuloo sampppa, oot ilmesesti #putkis kannulta, ainaki toi sun youtube channelin nimi näytti tutulta mitä ny pikaisella stalkkauksella totesin. olin kans pitkäaikaane putkiksen kävijä/ kuuntelija aikoonaa mutten oo kyllä käyny siellä monee vuotee ny ku radiotoiminta vähä hiljeni. Pitääkö gzt vielä niitä mahtavia radiotuokioita vai onko radio jo kaua sitte kuollu ja kuopattu?sampppa wrote:
Pitäisi varmaan moikata täälä.
Yhtenä yönä sattumalta huomasin youtubessa videon Osu!sta, ja pakkohan tämä oli ladata kun kosketusnäyttökin löytyy jo ennestään. http://www.youtube.com/watch?v=_fA19BH61_g aika tätä tasoa on nykyinen pelaamiseni. Toisaalta enemmän kyllä olen tykännyt Catch The Beatista.
Tänään tuli hommattua vuodeksi supporter-status, kun ei tuon pahemman hintainen ollut.
Sieltähän minä. Eilenhän se gzt piti radiota viimeksi, mutta eivät ole harmiksi enää niin mahtavia radiotuokiota kuin silloin.heintsi wrote:
Moro ja tervetuloo sampppa, oot ilmesesti #putkis kannulta, ainaki toi sun youtube channelin nimi näytti tutulta mitä ny pikaisella stalkkauksella totesin. olin kans pitkäaikaane putkiksen kävijä/ kuuntelija aikoonaa mutten oo kyllä käyny siellä monee vuotee ny ku radiotoiminta vähä hiljeni. Pitääkö gzt vielä niitä mahtavia radiotuokioita vai onko radio jo kaua sitte kuollu ja kuopattu?