forum

Haru - Summer Shadow (Instrumental)

posted
Total Posts
166
Topic Starter
Backstep
This beatmap was submitted using in-game submission on 28 มกราคม 2554 at 19:39:16

Artist: Haru
Title: Summer Shadow (Instrumental)
Source: Air
Tags: Natsukage KEY wmfchris techno air viotex
BPM: 100
Filesize: 9879kb
Play Time: 04:26
Difficulties Available:
  1. Easy (1.52 stars, 193 notes)
  2. Hard (4.86 stars, 481 notes)
  3. Normal (3.78 stars, 304 notes)
  4. Wmf's Taiko (4.94 stars, 1000 notes)
Download: Haru - Summer Shadow (Instrumental)
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
My 1st beatmap for rank.

Easy : Status Done !
Normal : Status Done!
Hard : Status Done!
Wmf's Taiko : Status Done!
Storyboard : Status Done!

SB. Project by Backstep feat. regenz.
Taiko Map by Wmfchris.

Music form Air anime & mix by Haru
I hope you enjoy this map thanks!
vincerio
เอาดาวไปก่อนละกันนะครับ เดี๋ยวมา mod =w= b
Card N'FoRcE
OH THIS IS NICE.

- General: (Considerations and things you need to check/fix for the whole map)
  • Use the same offset for every difficulty (8400 is ok)
- Easy:
  • .Opinions: (Just some thoughts, I'd personally like if you follow them)
    Slidertick rate 4 fits the best here imho. If you don't like it, at least try slidertick rate 2. slidertick rate 1 feels empty... D:
    Some spinners are too short for a Easy, i think.
    Anyway, it's great ^^
- Normal:
  • .Opinions: (Just some thoughts, I'd personally like if you follow them)
    Same slidertick matter as Easy.
    .Suggestions: (Fixing this should make gameplay/aesthetics a bit better)
    00:50:250 (1) - move it a tiny bit farther
    02:01:800 (6) - move farther
- Hard:
  • .Opinions: (Just some thoughts, I'd personally like if you follow them)
    .Suggestions: (Fixing this should make gameplay/aesthetics a bit better)
    03:12:600 (7) - new combo (due to change of slider speed)
    03:36:600 (8) - stack correctly?
    .Errors/Mistakes: (Bad gameplay issues or badly applied changes)
    04:24:600 (1,2,3) - WHY? ;_; fix the spacing between 1 and 2 please.
Nice work. Really nice.
If you don't understand something, please ask someone to help you (maybe orioncomet?)
^^
Topic Starter
Backstep
OH THIS IS NICE.
Yup. Thank. :D

- General: (Considerations and things you need to check/fix for the whole map)

Use the same offset for every difficulty (8400 is ok)

- Easy:

.Opinions: (Just some thoughts, I'd personally like if you follow them)
Slidertick rate 4 fits the best here imho. If you don't like it, at least try slidertick rate 2. slidertick rate 1 feels empty... D:
Some spinners are too short for a Easy, i think.
Anyway, it's great ^^

- Normal:

.Opinions: (Just some thoughts, I'd personally like if you follow them)
Same slidertick matter as Easy.
.Suggestions: (Fixing this should make gameplay/aesthetics a bit better)
00:50:250 (1) - move it a tiny bit farther
02:01:800 (6) - move farther

- Hard:

.Opinions: (Just some thoughts, I'd personally like if you follow them)
.Suggestions: (Fixing this should make gameplay/aesthetics a bit better)
03:12:600 (7) - new combo (due to change of slider speed)
03:36:600 (8) - stack correctly?
.Errors/Mistakes: (Bad gameplay issues or badly applied changes)
04:24:600 (1,2,3) - WHY? ;_; fix the spacing between 1 and 2 please.
All Fixed. ^^"
aumu1995
ว่าง จ๊ะ
Cyril Scarlet
New Combo เป็นแค่ ความเห็น ทาง Style ถ้าไม่ชอบหรือ อะไรก็ผ่านๆไปละกันครับ

-Easy-

โดยรวม น่าจะทำให้สไลด์เด้อ ช้าลงนิดนึงนะ อาจยากไปสำหรับเด็กใหม่เพิ่งเล่น
แต่ ถ้าปรับก็ต้องปรับทั้ง map ไม่เป็นไรมั้ง แค่พูดให้ความเห็น XD


-Normal-

01:33:600 (7,8,9) - เปลี่ยน 7 เป็นสไลด์ 1/4 รีเทินถึง 01:34:050 น่าจะเข้านะ
02:00:600 (5,6) - ระยะแปลกครับ


-Hard-

00:57:450 (5,6,7,8) - Spacing , ใช้ระยะเดียวกับ 1-3 ครับ
00:59:700 (9,10,11) - ใช้ระยะ เดียวกับ 4-6
01:04:500 (9,10,11) - ขยับไปขวา ให้ระยะห่างโน๊ตเท่ากับ ท้ายไสลด์ 1 กับ ต้นสไลด์ 2
01:24:000 (1) - new combo ออก ไปใส่ ที่ 01:24:900 (2) - น่าจะดูเข้ากันนะครับ
01:32:100 (1) - new combo
02:06:300 (7,8) - spacing ให้เท่าๆกันกับตัวก่อนครับ
02:11:100 (7) - เลื่อนมา 02:11:250 (7) - แล้ว ไม่ต้อง รีเทิร์นสไลด์
02:11:700 (8) - เลื่อนมา 02:11:850 (8) - แล้ว ^
02:21:600 (1) - new combo ออก
02:22:500 (3) - new combo
02:24:000 (1) - new combo ออก
02:24:900 (3) - new combo
02:26:400 (1) - new combo ออก
02:27:300 (3) - new combo
03:03:900 (9) - ^
03:04:950 (1) - new combo ออก
03:21:900 (10) - new combo
03:36:600 (8) - ท้ายสไลด์ ซ้อนไม่ตรงกันครับ
03:43:200 (1) - new combo ออก
03:44:100 (3) - new combo
03:45:600 (1) - new combo ออก
03:48:000 (1) - ^
03:48:600 (2) - new combo
03:51:300 (12) - ^
03:51:600 (1) - new combo ออก
04:00:000 (1) - new combo ออก
04:00:900 (3) - new combo
04:03:300 (7) - ^
04:04:800 (1) - new combo ออก
04:06:900 (11) - new combo
04:21:300 (8) - ^
l3lueskyiiz
:) เข้ามาให้ดาว
shinichi1412
star ~
Topic Starter
Backstep
vincerio,Card N'FoRcE,aumu1995,l3lueskyiiz,Shinishi1412


ขอบคุณสำหรับดาวครับ :) (Thank you for Star!)

S i R i R u
New Combo เป็นแค่ ความเห็น ทาง Style ถ้าไม่ชอบหรือ อะไรก็ผ่านๆไปละกันครับ

-Easy-

โดยรวม น่าจะทำให้สไลด์เด้อ ช้าลงนิดนึงนะ อาจยากไปสำหรับเด็กใหม่เพิ่งเล่น
แต่ ถ้าปรับก็ต้องปรับทั้ง map ไม่เป็นไรมั้ง แค่พูดให้ความเห็น XD


-Normal-

01:33:600 (7,8,9) - เปลี่ยน 7 เป็นสไลด์ 1/4 รีเทินถึง 01:34:050 น่าจะเข้านะ
02:00:600 (5,6) - ระยะแปลกครับ


-Hard-

00:57:450 (5,6,7,8) - Spacing , ใช้ระยะเดียวกับ 1-3 ครับ
00:59:700 (9,10,11) - ใช้ระยะ เดียวกับ 4-6
01:04:500 (9,10,11) - ขยับไปขวา ให้ระยะห่างโน๊ตเท่ากับ ท้ายไสลด์ 1 กับ ต้นสไลด์ 2
01:24:000 (1) - new combo ออก ไปใส่ ที่ 01:24:900 (2) - น่าจะดูเข้ากันนะครับ
01:32:100 (1) - new combo
02:06:300 (7,8) - spacing ให้เท่าๆกันกับตัวก่อนครับ
02:11:100 (7) - เลื่อนมา 02:11:250 (7) - แล้ว ไม่ต้อง รีเทิร์นสไลด์
02:11:700 (8) - เลื่อนมา 02:11:850 (8) - แล้ว ^
02:21:600 (1) - new combo ออก
02:22:500 (3) - new combo
02:24:000 (1) - new combo ออก
02:24:900 (3) - new combo
02:26:400 (1) - new combo ออก
02:27:300 (3) - new combo
03:03:900 (9) - ^
03:04:950 (1) - new combo ออก
03:21:900 (10) - new combo
03:36:600 (8) - ท้ายสไลด์ ซ้อนไม่ตรงกันครับ
03:43:200 (1) - new combo ออก
03:44:100 (3) - new combo
03:45:600 (1) - new combo ออก
03:48:000 (1) - ^
03:48:600 (2) - new combo
03:51:300 (12) - ^
03:51:600 (1) - new combo ออก
04:00:000 (1) - new combo ออก
04:00:900 (3) - new combo
04:03:300 (7) - ^
04:04:800 (1) - new combo ออก
04:06:900 (11) - new combo
04:21:300 (8) - ^
ขอบคุณสำหรับ mod และดาวนะครับ

ปล. Easy : ไม่แก้ล่ะครับ
Normal : แก้แล้วนะครับ ตรงช่วง 02:00:600 add note แทน = ="
Hard : อาจไม่เข้าใจตรง Spacing แต่ก็แก้คอมโบละ :D
regenz
ขอลอง Mod นิดนะครับ

General
สีของแบ๊กกราว ดูซีดๆนะครับ misuzu ถ้าต้องการเน้น ภาพด้านหลัง ลองใช้ blur ตรงรูป misuzu ดูครับ

*** เรื่องสีคอมโบ (ขอเดาว่าต้องการทำให้เข้ากับคอนเซปของ BG คือ สีฟ้าขาว และเป็นสีที่อ่อนๆ จะมีสีดำปนเพราะคำว่า AIR )
ถ้าต้องการทำสีอ่อนๆๆ แนะนำให้เอาตัวนี้ออกครับ hitcircle.png
เพราะตัวข้างบนมีสีดำๆ ปน ทำให้ออกมาดูทึมๆ มืดๆหน่อย (แต่มันมองเห็นชัดเมื่อเทียบกับแบ๊กกราว นับว่าไม่เลว แต่ถ้าต้องการให้มองเห็นชัดๆ น่าจะเพิ่มความเข้มของสีเพิ่ม สำหรับสีที่จางๆ (อ่อน) ส่วนอันที่เข้มแบบสีน้ำเงินที่เหมือนจะเป็นสีดำแล้ว ก็ลดลงมาหน่อย )
อันนี้แบบดั้งเดิม

อันนี้ผมลองปรับสีน้ำเงินดู

** ส่วนตัวว่าถ้าปรับสีน้ำเงินให้มันเห็นชัดๆแบบข้างบนก็โอเคแล้ว แต่ขอให้ระวังการแสบตา เพราะสีกลมกลืนกันจนมองไม่เห็นโน๊ต หรือ cursor

EASY
*** + 3 overall difficult ( เพราะสไลด์ไว เล่นยากพอตัว ) +2 hp drain (น่าจะทำให้สนุกขึ้นบ้าง ไม่ต้องกลัวคนเล่นไม่ได้)
00:31:800 (1) - เริ่มที่เดิม ให้จบที่ 00:34:800
00:35:400 (x) - addnote
00:36:000 (x) - ^
00:40:800 (x) add note and (clap) sounds?
00:51:000 (1) - let's this spinner end at 00:54:000
00:54:600 (x) - add note
00:55:200 (x) - add note and clap
01:01:200 (x) - ^
01:09:600 (1) - make return (may be add whistle sound add end of slider )
01:13:200 (x) - add note and whistle
01:20:700 (2) - สไลเดอร์ตรงนี้ ขยับ เลื่อนมา ที่ 01:20:400 พร้อมทำ return ให้จบที่ 01:21:000 พร้อมใส่ clap ที่หัว whistle ที่หาง
01:26:700 (3) - ^ เหมือนข้างบน เลื่อนมา เริ่มที่เส้นขาวข้างหน้า
01:29:100 (1) - ^
01:30:300 (2) - ^
01:32:400 (x) - addnote
01:33:600 (1) - ทำเป็น สไลเดอร์ รีเทิน เริ่มจบที่เดิม
01:46:200 มันดูโหรงเหรง เล็กน้อย เพิ่มโน๊ตเข้าไปดีกว่า หลังจากจบ สปิน
เช่น
01:48:600  ^
01:55:800 (x) - สไลเดอร์ย้อน จบที่ 01:57:000
01:57:600 (x) - addnote (whistle )

[Normal]
01:33:600 (7) - โดยส่วนตัวผมว่าไม่น่าทำลงเส้นสีฟ้านะครับ น่าจะลงเส้นขาวมากกว่า

01:45:000 (x) - เติมslider จบ 01:45:600 ใส่ whistle ที่ปลาย
01:46:200 (x) - add note +whistle
01:46:800 (x) - add note
01:47:400 (x) - เติมslider จบ 01:48:000 ใส่ whistle ที่ปลาย

01:49:800 (x) - เติมslider จบ 01:50:400 ใส่ whistle ที่ปลาย
01:51:000 (x) - add note + whistle
01:51:600 (x) - add note
01:52:200 (x) - เติมslider จบ 01:52:800 ใส่ whistle ที่ปลาย

01:54:600 (x) - เติมslider จบ 01:55:200 ใส่ whistle ที่ปลาย
01:55:800 (x) - add note + whistle
01:56:400 (x) - add note
01:57:000 (x) - เติมslider จบ 01:57:600 ใส่ whistle ที่ปลาย

02:29:400 (8,1) - ตรงนี้ติดกันมากไป ลง เส้นฟ้าแล้วต่อด้วยขาว ไม่ควรทำนะ (เริ่มมาหมุนไม่ทัน)
ลองแก้เป็นแบบนี้ก็ได้ครับ


*อย่าลืมเรื่อง Space หลังจากเติมโน๊ตด้วยนะครับ
** ในส่วนของ hit sounds ทำออกมาได้ดีมากนะครับ Star!
*** ส่วนที่ให้เติมโน๊ตเพราะบางช่วงเติมได้แต่กลับไม่เติม
**** Hard ผมยังไม่ชำนาญครับ ขอข้ามนะ(จริงๆเหนื่อย) :? :?
cait66
8-)
Topic Starter
Backstep
Last update ~

Change BG & add-on for map.

จะได้ไม่ซ้ำเค้า - -*
Topic Starter
Backstep
Thank cait66 & regenz for star and mod. :)

** ส่วนตัวว่าถ้าปรับสีน้ำเงินให้มันเห็นชัดๆแบบข้างบนก็โอเคแล้ว แต่ขอให้ระวังการแสบตา เพราะสีกลมกลืนกันจนมองไม่เห็นโน๊ต หรือ cursor

EASY
*** + 3 overall difficult ( เพราะสไลด์ไว เล่นยากพอตัว ) +2 hp drain (น่าจะทำให้สนุกขึ้นบ้าง ไม่ต้องกลัวคนเล่นไม่ได้)
00:31:800 (1) - เริ่มที่เดิม ให้จบที่ 00:34:800
00:35:400 (x) - addnote
00:36:000 (x) - ^
00:40:800 (x) add note and (clap) sounds?
00:51:000 (1) - let's this spinner end at 00:54:000
00:54:600 (x) - add note
00:55:200 (x) - add note and clap
01:01:200 (x) - ^
01:09:600 (1) - make return (may be add whistle sound add end of slider )
01:13:200 (x) - add note and whistle
01:20:700 (2) - สไลเดอร์ตรงนี้ ขยับ เลื่อนมา ที่ 01:20:400 พร้อมทำ return ให้จบที่ 01:21:000 พร้อมใส่ clap ที่หัว whistle ที่หาง
01:26:700 (3) - ^ เหมือนข้างบน เลื่อนมา เริ่มที่เส้นขาวข้างหน้า
01:29:100 (1) - ^
01:30:300 (2) - ^
01:32:400 (x) - addnote
01:33:600 (1) - ทำเป็น สไลเดอร์ รีเทิน เริ่มจบที่เดิม
01:46:200 มันดูโหรงเหรง เล็กน้อย เพิ่มโน๊ตเข้าไปดีกว่า หลังจากจบ สปิน
แก้เรียบร้อยละ

[Normal]
01:33:600 (7) - โดยส่วนตัวผมว่าไม่น่าทำลงเส้นสีฟ้านะครับ น่าจะลงเส้นขาวมากกว่า

01:45:000 (x) - เติมslider จบ 01:45:600 ใส่ whistle ที่ปลาย
01:46:200 (x) - add note +whistle
01:46:800 (x) - add note
01:47:400 (x) - เติมslider จบ 01:48:000 ใส่ whistle ที่ปลาย

01:49:800 (x) - เติมslider จบ 01:50:400 ใส่ whistle ที่ปลาย
01:51:000 (x) - add note + whistle
01:51:600 (x) - add note
01:52:200 (x) - เติมslider จบ 01:52:800 ใส่ whistle ที่ปลาย

01:54:600 (x) - เติมslider จบ 01:55:200 ใส่ whistle ที่ปลาย
01:55:800 (x) - add note + whistle
01:56:400 (x) - add note
01:57:000 (x) - เติมslider จบ 01:57:600 ใส่ whistle ที่ปลาย

02:29:400 (8,1) - ตรงนี้ติดกันมากไป ลง เส้นฟ้าแล้วต่อด้วยขาว ไม่ควรทำนะ (เริ่มมาหมุนไม่ทัน)
แก้เพิ่มเยอะเลย เอา OD ด้วย + เพิ่มโน้ต
regenz
รูป hit circle 8-)


tarbukii
star :)
Topic Starter
Backstep
thank tarbukii for star. :)
Topic Starter
Backstep
Rotate script is missing. :(

Download: Haru - Summer Light (backstep).osb
regenz
kiddly
[storyboardl]
you have to resize some SB item.(under 800*600)
clouds-0.PNG
umm it's 1600*400....maybe you can cut it into 3 parts.

[skin]
it's kinda hard to separate hit100 and hit300 when I play a stream....you can change a font color just like hit50 and X.

[general]
I don't think you need a "Beginner" diff since your Easy is enough easy :/

[Easy]
00:36:600(timing point) - remove kiai,it's not that necessary here....
00:41:400 - ^

others fine.
star
Topic Starter
Backstep
Yeah all fixed. :)

Thank for mod and give the star ~ :D
Shulin
General:

-- The transparent hitcircle is a little hard to see.
-- White color + kiai can be hard to see for some people (I found it okay, but just saying ~)
-- You might want to consider using a silent slider slide for parts of this song.
-- Move the offset to 34,200 to put it on the right tick.
-- Not sure what "hitcirclesb" is doing ?_?
-- Actually it might be a good idea to try and find a softer spinnerspin, the default doesn't really fit the song.

Easy:

-- Well the slider velocity is kinda fast, but the long sliders make it easy so I guess its okay =P

00:31:800 (1) - Silence this and end at 00:35:400? (Instead of a circle)
00:41:400 (1) - Creative, it would be nice to see more sliders like this ^_^
01:05:400 (1) - Align this with the previous slider?
01:07:800 (5) - New combo.
01:09:600 (1) - Remove new combo.
01:32:400 (5) - New combo.
01:33:600 (1) - Remove new combo.
02:30:600 (1) - Move this back to 02:30:300? I get the feeling this spinner is a bit too short for an Easy >_>

Normal:

-- The slider velocity is pretty fast for a Normal. Not a big issue but the slider velocity is usually slower than the hardest difficulty =P
-- Map to the end? In my opinion you should have at least 2 full length (or same length) difficulties.

00:31:800 (1) - Silence this spinner it's too noisy.
01:33:600 (8) - Add a return.
02:30:600 (1) - Might want to start this earlier (02:30:300)?

Hard:

-- Remove the countdown?

00:34:500 (2,3,4,5,6,7) - The claps here don't fit the song, imo remove them or use a custom hitsound?
02:27:000 (6) - New combo here.
02:27:300 (1) - Remove new combo.
02:30:600 (1) - Might want to start this earlier, 02:30:300 maybe? End it at same place if you do this.
03:00:600 (1) - This is a very strange place for kiai, remove this kiai time section imo.
03:06:900 (8) - New combo here.
03:12:600 (1) - Again, imo this is a strange place to put kiai.
03:34:200 -- Start kiai here instead of 03:34:800
03:34:500 (x) - Add note?
03:48:600 (7) - New combo?
03:48:600 (7) - New combo.
04:05:700 (8) - ^
04:06:900 (1) - Remove new combo.

Some of the combo's are too long and you might have overused kiai just a little. But overall it's a pretty nice map ^_^

Looks good overall ~ star ~
Topic Starter
Backstep
General:

-- The transparent hitcircle is a little hard to see.
-- White color + kiai can be hard to see for some people (I found it okay, but just saying ~)
-- You might want to consider using a silent slider slide for parts of this song.
-- Move the offset to 34,200 to put it on the right tick.
-- Not sure what "hitcirclesb" is doing ?_?
-- Actually it might be a good idea to try and find a softer spinnerspin, the default doesn't really fit the song.

Easy:

-- Well the slider velocity is kinda fast, but the long sliders make it easy so I guess its okay =P

00:31:800 (1) - Silence this and end at 00:35:400? (Instead of a circle)
00:41:400 (1) - Creative, it would be nice to see more sliders like this ^_^
01:05:400 (1) - Align this with the previous slider?
01:07:800 (5) - New combo.
01:09:600 (1) - Remove new combo.
01:32:400 (5) - New combo.
01:33:600 (1) - Remove new combo.
02:30:600 (1) - Move this back to 02:30:300? I get the feeling this spinner is a bit too short for an Easy >_>

Normal:

-- The slider velocity is pretty fast for a Normal. Not a big issue but the slider velocity is usually slower than the hardest difficulty =P
-- Map to the end? In my opinion you should have at least 2 full length (or same length) difficulties.

00:31:800 (1) - Silence this spinner it's too noisy.
01:33:600 (8) - Add a return.
02:30:600 (1) - Might want to start this earlier (02:30:300)?

Hard:

-- Remove the countdown?

00:34:500 (2,3,4,5,6,7) - The claps here don't fit the song, imo remove them or use a custom hitsound?
02:27:000 (6) - New combo here.
02:27:300 (1) - Remove new combo.
02:30:600 (1) - Might want to start this earlier, 02:30:300 maybe? End it at same place if you do this.
03:00:600 (1) - This is a very strange place for kiai, remove this kiai time section imo.
03:06:900 (8) - New combo here.
03:12:600 (1) - Again, imo this is a strange place to put kiai.
03:34:200 -- Start kiai here instead of 03:34:800
03:34:500 (x) - Add note?
03:48:600 (7) - New combo?
03:48:600 (7) - New combo.
04:05:700 (8) - ^
04:06:900 (1) - Remove new combo.

Some of the combo's are too long and you might have overused kiai just a little. But overall it's a pretty nice map ^_^

Looks good overall ~ star ~
General:

-- The transparent hitcircle is a little hard to see.
-- White color + kiai can be hard to see for some people (I found it okay, but just saying ~)
-- You might want to consider using a silent slider slide for parts of this song.
-- Move the offset to 34,200 to put it on the right tick.
-- Not sure what "hitcirclesb" is doing ?_?
-- Actually it might be a good idea to try and find a softer spinnerspin, the default doesn't really fit the song.

Easy:

-- Well the slider velocity is kinda fast, but the long sliders make it easy so I guess its okay =P

00:31:800 (1) - Silence this and end at 00:35:400? (Instead of a circle)
00:41:400 (1) - Creative, it would be nice to see more sliders like this ^_^
01:05:400 (1) - Align this with the previous slider?
01:07:800 (5) - New combo.
01:09:600 (1) - Remove new combo.
01:32:400 (5) - New combo.
01:33:600 (1) - Remove new combo.
02:30:600 (1) - Move this back to 02:30:300? I get the feeling this spinner is a bit too short for an Easy >_>

Normal:

-- The slider velocity is pretty fast for a Normal. Not a big issue but the slider velocity is usually slower than the hardest difficulty =P
-- Map to the end? In my opinion you should have at least 2 full length (or same length) difficulties.

00:31:800 (1) - Silence this spinner it's too noisy.
01:33:600 (8) - Add a return.
02:30:600 (1) - Might want to start this earlier (02:30:300)?

Hard:

-- Remove the countdown?

00:34:500 (2,3,4,5,6,7) - The claps here don't fit the song, imo remove them or use a custom hitsound?
02:27:000 (6) - New combo here.
02:27:300 (1) - Remove new combo.
02:30:600 (1) - Might want to start this earlier, 02:30:300 maybe? End it at same place if you do this.
03:00:600 (1) - This is a very strange place for kiai, remove this kiai time section imo.
03:06:900 (8) - New combo here.
03:12:600 (1) - Again, imo this is a strange place to put kiai.
03:34:200 -- Start kiai here instead of 03:34:800
03:34:500 (x) - Add note?
03:48:600 (7) - New combo?
03:48:600 (7) - New combo.
04:05:700 (8) - ^
04:06:900 (1) - Remove new combo.

Some of the combo's are too long and you might have overused kiai just a little. But overall it's a pretty nice map ^_^

Looks good overall ~ star ~
Yeah. Thank for mod and give star. ;)

Al lfixed. But I'll make Normal Diffs full song later. :?
Matsuri_old
> w < มาแจกดาวจ้า เต็มที่น๊า Rank ไวๆ
FutakiKanata
There's nothing I can do.star :)
Topic Starter
Backstep
There's nothing I can do.star :)
No problem. ;)

Thank. :)
hime_nikki04
I can't find anything wrong with it

Star ~
Topic Starter
Backstep
Thank hime_nikki04 for star ~ ^^"
Muya
[General]

Maybe you should add "KEY".

[BS Style]

00:45:450~ (11.12) 1grid down or (12) 1grid up
01:14:400~ (11.12) 1grid right
01:21:600 (6) 1grid right?
01:30:300~ (3) 1grid down, (4) 1grid down 1grid right
02:05:700~ (6.7.8) 0.5grid right
02:08:700~ (3.4.5.6.7.8) spacing
02:28:950~ (7.8) 1grid right , (10) 1grid down , 1grid right
03:24:000 (6) 1grid left
03:348:000 (1) remove new combo
04:03:300 (1) 0.5gird right
04:20:100 (4.5.6.7) 0.5grid right

& star
Topic Starter
Backstep
[General]

Maybe you should add "KEY".

[BS Style]

00:45:450~ (11.12) 1grid down or (12) 1grid up
01:14:400~ (11.12) 1grid right
01:21:600 (6) 1grid right?
01:30:300~ (3) 1grid down, (4) 1grid down 1grid right
02:05:700~ (6.7.8) 0.5grid right
02:08:700~ (3.4.5.6.7.8) spacing
02:28:950~ (7.8) 1grid right , (10) 1grid down , 1grid right
03:24:000 (6) 1grid left
03:348:000 (1) remove new combo
04:03:300 (1) 0.5gird right
04:20:100 (4.5.6.7) 0.5grid right

& star
[General]

Maybe you should add "KEY".

[BS Style]

00:45:450~ (11.12) 1grid down or (12) 1grid up
01:14:400~ (11.12) 1grid right
01:21:600 (6) 1grid right?
01:30:300~ (3) 1grid down, (4) 1grid down 1grid right
02:05:700~ (6.7.8) 0.5grid right
02:08:700~ (3.4.5.6.7.8) spacing
02:28:950~ (7.8) 1grid right , (10) 1grid down , 1grid right
03:24:000 (6) 1grid left
03:348:000 (1) remove new combo
04:03:300 (1) 0.5gird right
04:20:100 (4.5.6.7) 0.5grid right

& star
All fixed. Thank for mod and give star ~ ^^"
Muya
sorry, :o

[General]

Maybe you should add "KEY" to the tags.
"AIR" as Source. remove "AIR KEY"
Topic Starter
Backstep
sorry,

[General]

Maybe you should add "KEY" to the tags.
"AIR" as Source. remove "AIR KEY"
No problem. ;)

All fixed.
Resy_old
ganba!!

☆ミ
Topic Starter
Backstep
ganba!!

☆ミ
><" Thank Resy for star.
banvi
Hello :D
Easy
01:13:200 (4) 1 grid right?(grid lv3)
Normal
01:11:100 (5) 1 grid right?
01:20:100 (3) 1 grid up?
01:32:400 (7,8) ^
03:15:300 (2) 1 grid left?
03:16:200 (4) 1 grid down?
03:47:400 (5) 1 grid up?
04:04:500 (1) 1 grid left?
SB Style
00:38:100 (4,5) 1 grid left?
00:46:200 (1) 1 grid down?
00:59:700 (9,10,11) spacing a bit close than others.
01:18:600 (9) 1 grid right?
01:18:900 (10,11,12) 1 grid right&1 grid down?
01:49:500 (2) 1 grid left?
01:59:850 (4) ^
03:15:300 (3,4) 1 grid right?
03:40:500 (3,4,5) ^
04:07:350 (7,8,9) 1 grid up?

Oh, sorry for only nazi mod... :o
Very nice map & skin & SB
star & gl ;)
Topic Starter
Backstep
Hello :D
Easy
01:13:200 (4) 1 grid right?(grid lv3)
Normal
01:11:100 (5) 1 grid right?
01:20:100 (3) 1 grid up?
01:32:400 (7,8) ^
03:15:300 (2) 1 grid left?
03:16:200 (4) 1 grid down?
03:47:400 (5) 1 grid up?
04:04:500 (1) 1 grid left?
SB Style
00:38:100 (4,5) 1 grid left?
00:46:200 (1) 1 grid down?
00:59:700 (9,10,11) spacing a bit close than others.
01:18:600 (9) 1 grid right?
01:18:900 (10,11,12) 1 grid right&1 grid down?
01:49:500 (2) 1 grid left?
01:59:850 (4) ^
03:15:300 (3,4) 1 grid right?
03:40:500 (3,4,5) ^
04:07:350 (7,8,9) 1 grid up?

Oh, sorry for only nazi mod... :o
Very nice map & skin & SB
star & gl ;)
Yup. Thank banvi for mod & give star. ><"

All fixed.
Kyua
Hi there! :)

Easy
00:43:950 (4) Distance is too far from (3)

Normal
02:10:811 (8) Move up 1 grid? (Grid level 3)
03:44:541-3:45:000 (4,5,6) I think this is a bit confusing for normal... Change by bringing the slider down, perhaps?

BS Style
00:59:850 (10,11) Use distance snap on these.
01:20:700 (1,2,3) Too close, distance snap.
02:25:350 (2) Over 1 grid to the right

Very good map! I couldn't find much that bothered me enough to mention it :D I love the skin and clouds too, good luck~ Starred!
Topic Starter
Backstep
Hi there!

Easy
00:43:950 (4) Distance is too far from (3)

Normal
02:10:811 (8) Move up 1 grid? (Grid level 3)
03:44:541-3:45:000 (4,5,6) I think this is a bit confusing for normal... Change by bringing the slider down, perhaps?

BS Style
00:59:850 (10,11) Use distance snap on these.
01:20:700 (1,2,3) Too close, distance snap.
02:25:350 (2) Over 1 grid to the right

Very good map! I couldn't find much that bothered me enough to mention it I love the skin and clouds too, good luck~ Starred!
Thank kyua for mod & star. ><"

All fixed.
regenz
หลังจากนั่งเพ่งอยู่ เกือบๆ 1 ชม.จนเจอวิธี ทำแสงที่ว่า (ตอนแรกหาเกือบ ครึ่งชม ไฟล์ไหน ว้าาา ทำเอฟเฟคกระพริบหาไม่เจอ ใน OSB ก็ไม่มี OTL แย่แล้ว.

*** เทคนิคที่ว่า คือการ เปิดปิด kiai ในช่วงเวลา kiai mode สั้นๆ ให้มีแสงกระพริบ (ใช่ทีเหอะ ไม่ใช่หน้าแหกหมอไม่รับเย็บ)

มันมีกฎ ตรงนี้อยู่
Do not overuse kiai time (general rule is one toggle per minute of playable length). Do not use kiai time just for fountains unless you are doing this extremely rarely. Kiai time is meant to accent chorus sections. You can toggle it off and on halfway through the chorus if that looks good, but using it constantly every 4-8 beats is just stupid.

ไอ้เปิดปิด kiai แต่ ไม่เคยเห็นเคสนี้ ถาม BAT ก่อนดีกว่ามั้ง

ส่วนเรื่อง SB

คำว่า backstep มันทึบๆๆ ดูแล้วไม่ค่อยเ้ข้ากับBG สักเท่าไหร่

นี่ลองทำมาดู ไม่สวยเท่าไหร่ ยังงงว่าทำไม มันมืดมากๆ


ถ้าทำแล้วก่อนส่งตรวจ เอา bs.png ให้เหลือสักอันเดียวไฟล์ไหนที่ไม่ใช้ลบทิ้งด้วยนะ

Goodluck


******** ทำ สตอรี่บอร์ดพิเศษ กับ DIFF easy เพราะ โน๊ตหมดแล้วแต่เพลงยังรันต่อไปเพราะ Storyboard ติดต่อหลังไมค์โลด เดี๋ยวสอน
Beuchi
Hi!! regenz told me to check this map, and ah~ such a nice song he gave me xP

Let's see... really nice map overall, those clouds are so beautiful (and maybe you'd like to disable letterboxes on breaks to not to ruin the atmosphere xP) The map flows really well, but I'd say to get rid of all those 1/4 notes on Normal and maybe make them sliders...

Also about the kiai, someone probably will tell you to reduce it a bit, and maybe reducing the star2 size and brightness will make the fountains a bit less confusing, because if they cover the hitcircles it will be hard to see, since they're transparent. Also don't make too many stacks with this kind of hitcircles, it will be confusing to follow too xP

Not going to get more deep modding on this because I don't take requests for now but I just wanted to give you some advices :3 Hope it helps.

Take a star, this s looking so nice so far :)
arsrun
Title: Natsukage (Instrumental)
other: HP Bar looks not full at startingline lol
not give me kudosu. ;)
Topic Starter
Backstep
หลังจากนั่งเพ่งอยู่ เกือบๆ 1 ชม.จนเจอวิธี ทำแสงที่ว่า (ตอนแรกหาเกือบ ครึ่งชม ไฟล์ไหน ว้าาา ทำเอฟเฟคกระพริบหาไม่เจอ ใน OSB ก็ไม่มี OTL แย่แล้ว.

*** เทคนิคที่ว่า คือการ เปิดปิด kiai ในช่วงเวลา kiai mode สั้นๆ ให้มีแสงกระพริบ (ใช่ทีเหอะ ไม่ใช่หน้าแหกหมอไม่รับเย็บ)

มันมีกฎ ตรงนี้อยู่
Do not overuse kiai time (general rule is one toggle per minute of playable length). Do not use kiai time just for fountains unless you are doing this extremely rarely. Kiai time is meant to accent chorus sections. You can toggle it off and on halfway through the chorus if that looks good, but using it constantly every 4-8 beats is just stupid.

ไอ้เปิดปิด kiai แต่ ไม่เคยเห็นเคสนี้ ถาม BAT ก่อนดีกว่ามั้ง

ส่วนเรื่อง SB

คำว่า backstep มันทึบๆๆ ดูแล้วไม่ค่อยเ้ข้ากับBG สักเท่าไหร่

นี่ลองทำมาดู ไม่สวยเท่าไหร่ ยังงงว่าทำไม มันมืดมากๆ

SPOILER (click to toggle)
Image


ถ้าทำแล้วก่อนส่งตรวจ เอา bs.png ให้เหลือสักอันเดียวไฟล์ไหนที่ไม่ใช้ลบทิ้งด้วยนะ

Goodluck


******** ทำ สตอรี่บอร์ดพิเศษ กับ DIFF easy เพราะ โน๊ตหมดแล้วแต่เพลงยังรันต่อไปเพราะ Storyboard ติดต่อหลังไมค์โลด เดี๋ยวสอน
ขอบคุณครับพี่บอม :)

Hi!! regenz told me to check this map, and ah~ such a nice song he gave me xP

Let's see... really nice map overall, those clouds are so beautiful (and maybe you'd like to disable letterboxes on breaks to not to ruin the atmosphere xP) The map flows really well, but I'd say to get rid of all those 1/4 notes on Normal and maybe make them sliders...

Also about the kiai, someone probably will tell you to reduce it a bit, and maybe reducing the star2 size and brightness will make the fountains a bit less confusing, because if they cover the hitcircles it will be hard to see, since they're transparent. Also don't make too many stacks with this kind of hitcircles, it will be confusing to follow too xP

Not going to get more deep modding on this because I don't take requests for now but I just wanted to give you some advices :3 Hope it helps.

Take a star, this s looking so nice so far :)
Thank you very much. :oops:

Title: Natsukage (Instrumental)
other: HP Bar looks not full at startingline lol
not give me kudosu. ;)
Oh thank :D ,but Natsukage translate in English is Summer Light :o
arsrun
Oh thank :D ,but Natsukage translate in English is Summer Light :o
e Natsukage=Summer Shadows :D
Topic Starter
Backstep
Oh really :?

Thank a lot. :)
Topic Starter
Backstep
แก้ใหม่... เอาดั้งเดิมมาเลยก่อนเพ้นท์ :o แต่เสียดายไม่มีขนาด 667*667
regenz
โทษทีนะทดลองแล้ว พอย่อ ขยายอะไรก็ตาม มันขาดมา 1 พิกเซล ไม่ว่ายังไงมันก็เบี้ยว ต้องหารูปใหม่หรือหารูปเก่าให้เจอ :o

^ ไม่ใช่รูปนี้นะ รูปที่ัมันบิดงอแบบไร้สมดุล มี 3 สี ฟ้าอ่อน น้ำเงิน ขาว อยากได้รูปนั้น

**มาแล้ว
-หลอดเลือด
-เซกชั่นพาส
-เมฆ
-แบ๊กกราว พร้อม แก้ขนาด



Download: SB_object.zip
regenz
รูปสปินมาแล้ว พร้อมไฟล์ .psd ข้างใน มีอีกสี นี่ใช้
render>cloud >
distort > twirl >zigzag

อีกแบบใช้ gradient > distort > twirl >zigzag

อยู่ใน psd อยากได้จางแค่ไหนอีดิทเองโลด





Download: summer_shadow_spin_circle.zip
regenz


***ไม่ถูกใจไม่ต้องให้ Kudosu นะติดต่อหลังไมค์เช่นเดิม



shinichi1412
มาให้กำลังใจ สู้
roflninja
Hi,

[easy]
01:15:000 (1) - no new combo?

[normal]
01:11:400 (6) - new combo?
02:10:800 (8) - ^

[hard]
03:36:600 (9) - stack better with the end of (8)?

everything is fine for me, nice map
Card N'FoRcE
Quick Recheck.

A really good job, to be honest o.o
I only have a request about the SB in Easy: when the map ends, every object just disappears from the screen. Can you add some fade transitions? (The description says you're going to fix the SB, so i hope this is what you mean)
Tiny SB error in 03:06:975 [Hard] too.

Other things:
[Normal] 01:47:100 (5) - 01:51:900 (5) - 01:56:700 (8) - stack correctly
[Normal] 01:50:100 (3) - this slider is not snapped. It's too long and goes over the white line, please remake it. Since i feel this may have been happened to other sliders, please do a "Timing - Recalculate slider lenghts" and recheck everything.
[Hard] Why is the offset different from the other sections?
[Hard] 03:36:600 (9) - stack correctly

Nice nice, it's good to see this map improving so much ^^
Diasios
[Mod Infos]

Azure: Suggestions.
Blue: You should fix this.
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________

[General]

  • • Source: Air
[Easy]

  • • HP Drain Rate: 3
    • Overall Difficulty: 3
[Hard]

  • • Offset: 34.200
Muya
miss post
Matsuri_old
เจ๋งเลย สวย + สนุกมาก > w <b

จะ Rank แล้วสู้ๆน้อ~
Topic Starter
Backstep
Quick Recheck.

A really good job, to be honest o.o
I only have a request about the SB in Easy: when the map ends, every object just disappears from the screen. Can you add some fade transitions? (The description says you're going to fix the SB, so i hope this is what you mean)
Tiny SB error in 03:06:975 [Hard] too. Oh thank,sorry I'm not add some fade in Easy. (I mean check SB wrong.)

Other things:
[Normal] 01:47:100 (5) - 01:51:900 (5) - 01:56:700 (8) - stack correctly
[Normal] 01:50:100 (3) - this slider is not snapped. It's too long and goes over the white line, please remake it. Since i feel this may have been happened to other sliders, please do a "Timing - Recalculate slider lenghts" and recheck everything.
[Hard] Why is the offset different from the other sections?
[Hard] 03:36:600 (9) - stack correctly Some fixed. ^^"

Nice nice, it's good to see this map improving so much ^^
Grazie per riprovare. ^^"

[Mod Infos]

Azure: Suggestions.
Blue: You should fix this.
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________

[General]

• Source: Air

[Easy]

• HP Drain Rate: 3
• Overall Difficulty: 3

[Hard]

• Offset: 34.200
All fixed. ;) Thank for mod & 7 stars. :oops:

เจ๋งเลย สวย + สนุกมาก > w <b

จะ Rank แล้วสู้ๆน้อ~
ขอบคุณครับ ^^"
Natteke
I'll star this one as well
Astom
Hi~
Here a little mod

[SB]
-Open u .osb file and fix lines like the next:
 F,0,139200,139800,1,0.01999985
F,0,139800,140400,0.01999985,1
lines like that need be something like this
 F,0,139200,139800,1,0
F,0,139800,140400,0,1

Only that :3
Nice song =)
Star~
FutakiKanata
according to these

the general translate should be "summer lights"xD

Topic Starter
Backstep
Hi~
Here a little mod

[SB]
-Open u .osb file and fix lines like the next:
Code:
F,0,139200,139800,1,0.01999985
F,0,139800,140400,0.01999985,1

lines like that need be something like this
Code:
F,0,139200,139800,1,0
F,0,139800,140400,0,1


Only that :3
Nice song =)
Star~
All fixed. ^^"

according to these

the general translate should be "summer lights"xD
Oh. I must change BG Theme again,but I don't worry :cry:
I have backup BG & SB item. ;)
vincerio
hitcircle colormode = grayscale

[Normal]
รู้สึก spacing ทั้งเพลงมันจะมีความต่างกันอยู่อย่างละเล็กน้อย (ระยะระหว่างสไลเดอร์กับสไลเดอร์,โน๊ตกับสไลเดอร์กับโน๊ตกับโน๊ตไม่เหมือนกัน ทั้งที่จังหวะมันห่างเท่ากัน )
จะ mod เป็นจุดๆก็เหลือบไปเห็นอีกจุดไปๆ มาๆ เริ่มงง ไม่รู้อันไหนผิดอันไหนถูกอันไหนจงใจอันไหนพลาด =w=''
เอาล่ะ มาดูเป็นเคสๆ กัน(โน๊ตที่ยกมาให้ดูทุกเคสจังหวะห่างเท่าๆกันทุกอัน)
แต่ระยะห่างโน๊ตมันช่างบาดใจ :o

green = good
red = bad
all case share the same rhythm spacing(but not for its distance spacing =w='')

case 1

อันนี้ทุกอันเท่าห่างกัน(ติดกันเลย)

case 2

อันนี้ห่างกัน 2 grid

case3

อันนี้้ห่างกัน 1 grid ทั้งหมด



case4

อันนี้แย่ เดี๋ยวห่าง 1 เดี๋ยวติด เดี๋ยวห่าง 2 :o

case5

อันนี้โน๊ตห่างจากสไลเดอร์แต่สไลเดอร์ดันติดสไลเดอร์


case6

สไลเดอร์ด้วยกันเองยังห่างไม่เท่ากัน

ช่วยเลือกตัวอย่างที่ดีแล้วเอาไปปรับแก้ให้เหมือนกันให้หมดทั้งเพลงเน่อ คือจะ mod ให้แก้ไม่รู้จะใช้แพทเทิร์นไหน(ห่าง 1 ห่าง 2 รึว่าให้ติดกัน เพราะมันเดี๋ยวใกล้เดี๋ยวไกล) :o

01:47:100 - disable grid snap แล้วก็ซ้อนให้มันเนียนๆ เด้อ
01:51:900 - ^
02:04:800 - spacing(ใกล้ไป)
04:10:425 - (แซว)ทำไมเสียงปรบมือมันมาตอนนี้ละเนี่ย(ปล่อยเม้าส์เรียบร้อย นึกว่าจบแล้ว T^T)

Topic Starter
Backstep
สไลเดอร์ด้วยกันเองยังห่างไม่เท่ากัน ความเร็วของสไลด์ไม่เท่ากันเลยห่างกันคับ

ช่วยเลือกตัวอย่างที่ดีแล้วเอาไปปรับแก้ให้เหมือนกันให้หมดทั้งเพลงเน่อ คือจะ mod ให้แก้ไม่รู้จะใช้แพทเทิร์นไหน(ห่าง 1 ห่าง 2 รึว่าให้ติดกัน เพราะมันเดี๋ยวใกล้เดี๋ยวไกล)

01:47:100 - disable grid snap แล้วก็ซ้อนให้มันเนียนๆ เด้อ
01:51:900 - ^
02:04:800 - spacing(ใกล้ไป)
04:10:425 - (แซว)ทำไมเสียงปรบมือมันมาตอนนี้ละเนี่ย(ปล่อยเม้าส์เรียบร้อย นึกว่าจบแล้ว T^T)
All fixed. :D
Topic Starter
Backstep
Last update. ~

old SB coming again.
Sakura
[osz File Scan!]
Your beatmap has 2 osb files.
You need approach circle pic for the skin as well.
You are also missing Spinner Approach Circle.

[General]
Diff lengths are inconsistent!

[StoryBoard]
You should probably finish cloud-02.png movement when it exits the screen
cloud-02.png stops movement abruptly and looks like it freezes on:02:31:800 intentional?
at: 02:31:800 more clouds magically appear on top of the previous ones overriding their fade values, intentional?
your osb contains a lot of code, try using loops to reduce the ammount of lines?

[Hard]
Nice, i like it!

[Normal]
Looks fine

[Easy]
This diff is too short!

Well i'll give the star, i hope you take in mind the SB stuff i pointed out, nice map
Topic Starter
Backstep
[General]
Diff lengths are inconsistent!

[StoryBoard]
You should probably finish cloud-02.png movement when it exits the screen
cloud-02.png stops movement abruptly and looks like it freezes on:02:31:800 intentional?
at: 02:31:800 more clouds magically appear on top of the previous ones overriding their fade values, intentional?
your osb contains a lot of code, try using loops to reduce the ammount of lines?

[Hard]
Nice, i like it!

[Normal]
Looks fine

[Easy]
This diff is too short!

Well i'll give the star, i hope you take in mind the SB stuff i pointed out, nice map
Thank all fixed. ^^" (I'm sorry for new rule this.I don't know. :cry: )
Saturio
[General]
Offset: I think the offset should delay 10ms.( Just my mind, you can keep your offset)
Volume: No Problem
SB: Awesome ><
[Easy]
I think the slider is too fast for Easy Difficulty. Try to use 1.0x.
04:08:00 (Break) - it is not work...
[Normal]
I think the slider is too fast for Normal Difficulty. Try to use 1.4x.
No problem after the slider problem.
[Hard]
The setting of Easy Difficulty and Normal Difficulty sound is "SOFT"
Why do you use "Normal" sound on this diff?
If you use Normal Sound, please put the volume smaller.
02:01:800(1) - I think "Normal - hitfinish.wav" which is not match on it.
02:11:250(7) - Whistle
02:11:850(8) - Whistle

Hope Your Map Can Be Ranked Early.
Good Luck~ Star~ =]
Vikon
Actually, Saturio is one of our "HKOSP" member, so I no need to mod anymore :3
but I really love the song, also , your map have a big change from the beginning!
I see this map when you first upload it, I think it's fine , and now, with the new SB, it's awesome!
that's way I want to mod~ and hope your map can be better~

[General]
1) seems those "scorebar-ki" are too big, I can't see it's ear.
2) the volume is too loud ...really, please turn down the volume...I think 60 to 70% is enough.
3) may be silence the slider-side is better.
4) kiai time should start and end with a hitobject,
4.1) so move the timing section at 02:30:600 to 02:31:800 ? (for [Easy])
4.2) also, move 03:34:200 to 03:34:800 ? (for [Easy] and [Normal])
5) the break at 04:08:100 is too short .... better to remove it (for [Easy] and [Hard] )
6) I can see several timing sectinos, but most of them are useless, may be use them to make more volume changes ?
7) timing section (I don't mean those kiai time) should start before a note to avoid miss hit ( spinner and slider is not affected by this rule) e.g. 00:35:400 in [Easy] should move to 00:35:100

[Easy]
02:48:600 (1,1) - the slider is too near the spinner, so remove the slider and add a note with whistle at 02:51:600 ?

[Normal]
there should not be so many 1/4 combos in [Normal], so use slider with reverse to replace them?
00:43:200 (2,3) ^
00:54:900 (4,5,6) ^
01:17:100 (6,7) ^
01:17:100 (6,7) ^
01:26:700 (4,5) ^
01:54:900 (4,5,6) ^
02:14:850 (4,5) ^
02:28:800 (5,6,7) ^
also the rest of the part.. I can't point out all of them
01:45:600 add whistle here?
01:48:000 ^
01:50:400 ^
01:52:800 ^
01:55:200 ^
01:57:600 ^
02:48:600 (1,1) the slider is too near the spinner

[Hard]
please check the timing sections in this diff, they should set before the note...
e.g.
00:34:500 - move this timing section to 00:34:350
00:36:600 - move to 00:36:300
....and more, please check them


overall,
Star + Kd star!
Looking forward to see the map in ranked list!

P.S. wmfchris would like to ask you if you need a taiko difficulty of this map.
show more
Please sign in to reply.

New reply