forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
Sutsuka
.
anadia
Dusalty

Nunuru wrote:

Fixed
Mianki
Nunuru kun sinä teet youtube linkin niin sinun tulee ottaa siitä linkistä (esim. http://www.youtube.com/watch?v=Wof0xPUm ... r_embedded) pitää tästä ottaa http://www.youtube.com/watch?v=Wof0xPUmW38&feature=player_embedded boldilla oleva osio ja pistää se youtube merkkien väliin :P
Enmäkään osannut ekoilla kerroilla btw :D
Mara
Ei tarvitse &feature=player_embedded, derp.
Mianki
Jooh mutta jos nopeesti otan videolinkin youtubesta niin pistän hiiren sen ekan = merkin kohdalle ja nopee maalaan lopputekstin enkä jaksa katsoa että onko siellä &feature=player_embedded mukana tms. Mutta joo kukin omalla tyylillään herp
anadia

loe4boe wrote:

Nunuru wrote:

Fixed

Jeej, laitoin pikaisesti en muista mitä tein, mutta en edes kerenny tarkistaa lopputulosta. :V

Kiitos.
Mianki
Aloin kattomaan noita Vocaloid Live Concert biisejä youtubesta ja tuli kiva AHHHHHH~ fiilis kun tuli tämä vastaan :D


Edit: Tuli AHHHHHH~ fiilis useamman kerran
anadia
Onko täällä piirtoihmisiä? D:

Mietin piirtolangun perustamista mutta ehkä se olisi hitusen turha.

Sen pidemmittä puheitta!

LOLIPERONA Avaamalla spoilerin hyväksyt olevasi pervo ja haluat nähdä jotain hyvin sairasta. nsfw 18+
Pegram

Nunuru wrote:

Onko täällä piirtoihmisiä? D:

Mietin piirtolangun perustamista mutta ehkä se olisi hitusen turha.

Sen pidemmittä puheitta!

LOLIPERUNA Avaamalla spoilerin hyväksyt olevasi pervo ja haluat nähdä jotain hyvin sairasta. nsfw 18+
SPOILER
apua kamalaa k-18 hentaita
Aaaaaaa se polttaa silmiäni.
Tuo sydän siis, on niin kovin punainen.
Minä yrittelen jatkuvasti jotain piirtellä mutta ei siitä mitään tule, esim. avatarini on piirtestelty :<
viidessä minuutissa tosin
Niin että ihan jepa idea kai minun puolestani joku piirtestelylanka
Mara
[23:27] LunaticMara: AMMU SE
[23:27] LunaticMara: AMMU NY
[23:46] IppE: asd
[23:47] IppE: kaatu heti kun pistit viestin :D
[23:47] IppE: gg
[23:47] <This user stopped playing Battlefield 3>
[23:49] <This user is now playing Battlefield 3>

ok
Pegram
ok?
Mara
Mee nukkuu.

Niin mäkin teen.
Pegram
Maralla on aina parhaat ideat. Fakta.
Topic Starter
IppE
Nukkuminen on fiksuinta mitä ihminen voi tehdä
thelewa
Tekeekö se minusta huonon ihmisen jos olen osussa sellaisia ihmisiä parempi, jotka ovat yrittäneet parantaa taitojaan minua vuoden enemmän ja oikeasti haluavat olla hyviä? Tuntuu aika epäreilulta.

Tuntuu aika kurjalta kun musta on tullut sellainen mitä vihaan eniten.
Mukku

ragelewa wrote:

Tekeekö se minusta huonon ihmisen jos olen osussa sellaisia ihmisiä parempi, jotka ovat yrittäneet parantaa taitojaan minua vuoden enemmän ja oikeasti haluavat olla hyviä? Tuntuu aika epäreilulta.

Tuntuu aika kurjalta kun musta on tullut sellainen mitä vihaan eniten.
Mutta onko ne ihmiset oikeasti pelanneet yhtä paljon per day kuin sinä? :O
thelewa
Ei välttämättä ole pelannut täsmälleen niin paljon kuin minä päivässä mutta silti kauemmin, ja sen pitäisi vaikuttaa enemmän kuin vaan rankka pelaaminen. Tuntuu silti epäreilulta sellaisia kohtaan kun ei tunnu siltä että olisi itse tehnyt niin paljon töitä minkään eteen loppujen lopuksi.

Oon hyvä osussa vain koska mulla on luontaisesti hyvä rytmitaju ja se on justiinsa sellaista lahjakkuutta jota vihaan kaikissa super pro pelaajissa D: sellaista mitä on vaikea saada pelkällä harjoittelulla
Mara
HAAX
Mianki
Tulee mieleen anime trope jossa luonnostaan lahjakas tyyppii osaa jotain hyvin ilman että tarvitsee paljon harjoitella ja sitten on "päähahmo" joka on luonnollisesti luuseri jonka pitää tehdä vithusti enemmän työtä jotta pärjäisi luonnostaan lahjakkaalle.
Mianki
OMG BF3:n Operation Metro mapissa pystyy olla JET

Mianki
Mara tai joku, kertokaa mitä tarkoittaa inb4 ja itt kun en tiedä ;_;
Mara
Ehkä sinun kannattaisi googlettaa asia mielummin, kuin että kyselisit sitä jossain suomifoorumilla.

SPOILER
FisHiellä on veli. FisHien veljellä on kavereita. FisHien veljen kavereilla on uskomaton seksuaalinen fetissi viiksiin. What do?
Mianki
Muistaakseni koitin googlettaa noita joskus mutta en löytänyt, nyt löysin wtf.
Eiku etin osu:sta noitten tarkoituksia ja luulin sen jälkeen googlettanneeni ne mutta en kai sit ;_;
Depator
R.I.P Steve Jobs
Mianki
Yeah, rip
FisHie_old
lolmara
Mara
lolkala
Topic Starter
IppE
RIP alumiini, pyöreät muodot ja sairas hinnoittelu.
anadia

IppE602 wrote:

RIP alumiini, pyöreät muodot ja sairas hinnoittelu.
Tuskinpa ne mihinkään katoavat.
Mara

IppE602 wrote:

RIP alumiini, pyöreät muodot ja sairas hinnoittelu.
Tämä.
thelewa

Mianki wrote:

Tulee mieleen anime trope jossa luonnostaan lahjakas tyyppii osaa jotain hyvin ilman että tarvitsee paljon harjoitella ja sitten on "päähahmo" joka on luonnollisesti luuseri jonka pitää tehdä vithusti enemmän työtä jotta pärjäisi luonnostaan lahjakkaalle.
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/M ... ardlyWorks
Sutsuka
Enemmän mua vituttaa semmoset että ne sivuhahmot on nähny työtä ja vaivaa ja ovat oikeasti erikoisia ja vahvoja ja sitten tulee joku ''päähenkilö'' ja tekee kaiken noin vaan.
thelewa
Juu sellainen on kieltämättä vittumaista, varsinkin kun päähenkilö on hyvä vain sen takia että se syntyi hyväksi.

NIINKUIN REIMU
Topic Starter
IppE
RAYMOO
Mara
"onks tää joku animehomojen paikka"

Ette ikinä arvaa millanen heppu ton sano.
Topic Starter
IppE
joku hc jonne ihan selvästi
Mara
Oikein.
Topic Starter
IppE
Damn I'm good.
Sutsuka
Kaikki applen tavarat oli avaruusteknologiaa, joka löydettiin merestä avaruusolioiden jättämänä jätteenä maahan.
show more
Please sign in to reply.

New reply