forum

CNM16: Catch The Beat Norgesmesterskap 2016

posted
Total Posts
14
Topic Starter
Benita
 
Alle er vinnere, men her er topp 3 <3

1st Kiwi-P
2nd Mile
3rd RazorFanGirl

2015 / 2016 / 2017

Hva er dette?
  • Da er tiden inne for den norske CtB turneringen igjen! Catch The Beat Norgesmesterskap er en 1v1 turnering for norske spillere. Er du norsk og spiller litt CtB? Meld deg på! Denne turneringen er for alle som har over 1 playcount i CtB!

    Turneringen vil bli holdt i løpet av mars/april. Vi skal prøve så godt vi kan å bli ferdig før CWC.
Match informasjon/regler
  1. En referee vil lage en multiplayer lobby 15 minutter før matchen starter. Spillerene må komme under denne tiden. Hvis ikke begge spillerene er klare til tiden, er det en maks ventetid på 10 minutter. Dvs. at spilleren som ikke kommer, taper matchen. NB! Å komme for sent til matcher flere ganger vil bli straffet.
  2. Mappools for hver runde blir annonsert søndagen før de aktuelle matchene skjer. Det er kun disse mapsa som blir brukt i matchene.
  3. Spillere har lov å velge en warm-up hver slik at det blir spilt totalt to warm-ups. Maps som er lengre enn 5 min er ikke tillat.
  4. Hver spiller kan banne to maps fra mappoolet. Disse mapsa kan ikke bli spilt gjennom hele matchen.
  5. Hver spiller får bruke “!roll” en gang i #multiplayer. Taperen starter med å banne to beatmaps, vinneren får velge første beatmap.
  6. Failer du under et map, går poenget til motstanderen, og nytt map blir valgt. Disconnecter du så telles dette som om du har failet mappet.
  7. Hvis et map ender uavgjort telles ikke poenget, og den spilleren som sist valgte map velger et nytt et.
  8. Maps kan ikke bli spilt flere ganger i løpet av en match.
  9. I CWC kan man velge å spille med Hidden på HardRock og DoubleTime maps. Denne regelen gjelder også I denne turneringen.
  10. Første stage i turneringen er Group Stage. Det blir 8 grupper med 4 spillere. De to beste spillerne i hver gruppe går videre til Knock-Out Stage. (Eventuelt Double Elimination hvis dere heller vil ha det)
Registrering
  1. Hver spiller som har lyst til å bli med, send PM til BennyBananas. STENGT
  2. Alle spillere som blir godkjent blir postet i Forumet etter hvert som folk melder seg på.
  3. De som er med på å velge maps for mappool får ikke lov til å delta som spiller i turneringen.
  4. Registrering stenger når vi har 24 spillere 32 spillere påmeldt!
Tourney Staff
1794766
THE HYPE!
Jona
Lykke til ;)
1794766
Spillerene blir vel seedet? Slik at vi ikke får de 4 beste i én gruppe og de 4 verste i en annen?
Topic Starter
Benita

Kiwi-P wrote:

Spillerene blir vel seedet? Slik at vi ikke får de 4 beste i én gruppe og de 4 verste i en annen?
Det var planen, ja :)
_vu69
Lykke til med turneringen alle sammen! 8-)
KarlF
Yasss
- Skullkid -
Lykke til!!!
[ K r i s ]
Pass på alle sammen, jeg skal være med :^)
Mile

[ K r i s ] wrote:

Pass på alle sammen, jeg skal være med :^)
Rip everyone...
Lanki
Hide ur kids x)
roufou
hva er vitsen med dette? Alle vet hvem som vil vinne...Jeg så klart! Jeg vinner selv hvis jeg ikke blir med.



inb4 Benny gets encouraged to try and encourage me into joining even more because of this post
Topic Starter
Benita

agu wrote:

inb4 Benny gets encouraged to try and encourage me into joining even more because of this post
Registration is closed you baka

Mappools kommer når jeg er hjemme igjen :) (19-20 tiden)
1794766
Mappools og Schedules er oppdatert. Sees til helga. :)
Please sign in to reply.

New reply