forum

[CTB] [Registrations CLOSED] Polish Catch Tournament 2024

posted
Total Posts
1
Topic Starter
Malai



Hello and welcome to the Polish Catch Tournament 2024! This is an open rank 1vs1 competition for Polish-speaking players only that will determine the champion of Polish catch scene in the year 2024. Rest of this post will be written in polish, if you are interested in following the tourney, joining staff or donating, contact us directly or click on the links below:


68747470733a2f2f696d6775722d617263686976652e7070792e73682f646973636f72642f313135373235303638393132373431393938352d313139393130313435383231383530343239332d6c696e6b735f736d616c6c5f312e706e67





All dates are listed as dd-mm-yyyy
Registration phase starts: 11-11-2024
Registration phase close: 22-11-2024

The following dates are tentative, depending on how long screening takes this might shift up by a week
Qualifiers: December 6, 2024 until December 8, 2024
Round of 16: December 13, 2024 until December 15, 2024
Quarter finals: December 20, 2024 until December 22, 2024
Semi finals: January 3, 2025 until January 5, 2025
Finals: January 10, 2025 until January 12, 2025
Grand finals: January 17, 2025 until January 19, 2025
(GF might be adjusted due to holidays)




Do turnieju może zapisać się każdy polski gracz osu!catch bez względu na ranking.
Każdy z graczy przed turniejem musi przejść przez screening.
Turniej rozgrywany jest w formacie 1vs1.
Aby odpaść z turnieju trzeba przegrać dwa mecze w fazie pucharowej, korzystamy z drabinki przegranych.
Podczas każdej mapy granej w turnieju stosujemy scorev2 oraz NoFail.
Gramy bez map rozgrzewkowych.




Ogólne

Do turnieju może zapisać się każdy polski gracz osu!catch bez względu na pozycję w rankingu. Każdy z zapisanych graczy przed turniejem przejdzie przez screening.
Turniej rozgrywany jest w formacie 1vs1. Obowiązują zasady podwójnej drabinki, tj. zakwalifikowani zawodnicy odpadają z turnieju dopiero po przegraniu dwóch meczów.
Mody scorev2 oraz NoFail są stosowane przy każdej mapie niezależnie od fazy turnieju.
Liczba konwertów przypisana na dany mod może się zmieniać i nie gwarantujemy stałej liczby konwertów w danym poolu.
Zwycięzca !roll decyduje. czy banuje pierwszy i pickuje drugi, czy banuje drugi i pickuje pierwszy.
Każda faza turnieju (oprócz kwalifikacji) dopuszcza tylko jednego bana!
Gracz nie może wybrać mapy z tego samego mod poola, co jego poprzedni pick (jeżeli jest to możliwe).
Każdy mecz odbywa się w obecności sędziego. Wszelkie chęci zmiany terminów spotkania należy zgłaszać najpóźniej do piątku podczas każdego tygodnia rozgrywek.
Gracze będą mogli tydzień wcześniej podać swoją dyspozycyjność na kolejny weekend, aby usprawnić proces tworzenia terminarza, możliwość streamowania spotkań oraz zminimalizować ryzyko wystąpienia walkowerów.
10-minutowe spóźnienie na mecz powoduje automatyczne przegranie meczu walkowerem.
Gracze mają 90 sekund, aby zbanować/wybrać mapę, a następnie kolejne 90 sekund, aby zadeklarować gotowość do gry (poprzez przycisk “ready” w lobby). Jeżeli gracz nie zdąży wybrać mapy w wyznaczonym czasie, mapa zostanie wybrana losowo.
W czasie meczu każdy z zawodników może wykorzystać jedną dodatkową 2-minutową przerwę.
Mapy z grupy hardrock, doubletime i Tie breaker mogą być rozgrywane dodatkowo z hiddenem.
Jeżeli obu graczom brakuje 1pkt do zwycięstwa w meczu, rozgrywany jest tie breaker (TB). Tie breakera nie można wybrać we wcześniejszej fazie meczu.
Mapa zostanie rozegrana jeszcze raz jedynie jeżeli wydarzy się nieoczekiwany problem techniczny w początkowym etapie mapy; o słuszności powtórki decyduje sędzia (maksymalnie 15% długości mapy).
W przypadku uzyskania takiego samego wyniku końcowego na mapie podczas fazy pucharowej gracze powtarzają ją do momentu, w którym wynik będzie rezultatywny lub, w przypadku trzech remisów z rzędu, osoba, która wybrała nierezultatywną mapę, musi wybrać mapę z tego samego modu z poprzedniego etapu turnieju.
Obrażanie graczy na jakimkolwiek etapie turnieju przez innych (w tym organizatorów) spowoduje wyrzucenie z turnieju.
Wszelkie zgłoszenia nieprawidłowego zachowania proszę kierować do organizatorów turnieju.
Każdą zmianę nicku należy zgłosić do organizatorów.
Jakiekolwiek niejasności rozwiązywane będą przy użyciu zasady "zdrowego rozsądku", a sytuacje sporne rozwiązane zostaną przez organizatorów turnieju.
W turnieju nie są przewidziane żadne rozgrzewki (tzw. warmupy).

Kwalifikacje

Gracze zostaną rozstawieni w fazie pucharowej na podstawie wyników kwalifikacji (tzw. qualifierów). 16 najlepszych graczy awansuje do fazy pucharowej, gdzie w RO16 gracz rozstawiony na 1. miejscu będzie grać z graczem z 16. miejsca, 2. z 15., 3. z 14. itd.
Mappool kwalifikacji będzie rozgrywany dwa razy przez każdego gracza w lobby turniejowym według kolejności pokazanej podczas mappool showcase. Uwaga: gramy każdą mapę raz, następnie wracamy do pierwszej mapy i ponownie gramy każdą mapę (drugi) raz.
Kwalifikacyjne lobby turniejowe będą dostępne o różnych godzinach od piątku do niedzieli podczas weekendu kwalifikacyjnego. Każdy uczestnik musi wybrać jedno z nich (Istnieje możliwość stworzenia dodatkowych dla osób, którym nie pasują żadne z dostępnych lobby).
W przypadku zbyt małej liczby chętnych (16), którzy rozegrają kwafilikacje, osoby z czołowych miejsc otrzymają bezpośredni awans do drugiej rundy lub jedynie osoby z ostatnich miejsc zagrają o udział w turnieju głównym.
Kwalifikacje składają się z 9 map: 3 nomod, 2 hidden, 2 hardrock, 2 doubletime.
Ranking kwalifikacji utworzony zostanie na podstawie tzw. %MAX, tj. sumy stosunków wyników graczy do najlepszych wyników uzyskanego na poszczególnych mapach.

Fazy turnieju:
RO16: Best of 11, 1 ban na osobę, 4/3/3/3
QF: Best of 13, 1 ban, 5/4/4/4
SF: Best of 13, 1 ban, 5/4/4/4
F: Best of 13, 1 ban, 5/4/4/4
GF: Best of 13, 1 ban, 5/4/4/4

Każda faza turnieju ma przypisaną liczbę niezbędnych do zwycięstwa wygranych map, np. "RO16: Best of 11" oznacza, że potrzebujemy zdobyć jako pierwsi 6 punktów, aby wygrać. Best of 13 = 7 punktów, aby wygrać.
“4/3/3/3” oznacza: 4 mapy nomod, 3 hidden, 3 hardrock, 3 double time, podobnie “5/4/4/4”: 5 mapy nomod, 4 hidden, 4 hardrock, 4 double time - liczba map w poszczególnych mod poolach w danej fazie.




🥇1-sze miejsce: 1 rok supportera + badge (do potwierdzenia)
🥈2-gie miejsce: 6 miesięcy supportera
🥉3-cie miejsce: 3 miesiące supportera

Przekazujemy 100% dotacji do puli wygranej, będziemy wdzięczni za każdą złotówkę przekazaną dla turnieju. W sprawach dotacji, proszę o kontakt z @malai na Discordzie.




Hosted by:
Malai

Main Pooler:
trig0n

Additional poolers, testers, custom mappers, modders, replayers, streamers, commentators, referees, and other staff is listed on the wyBin website.
>>LINK<<

💖 Donators 💖
none at this moment :<
Any concern you may have towards this tournament should get reported using this link
Please sign in to reply.

New reply