LunaticMara wrote:
Oli kyllä vitun mahtava miitti. Nyt minä ja FisHie ollaan ihan vitun tuubassa, sohvalla istutaan ja möristään jotain mistä kumpikaan ei älyä vittuakaan.
Also,
IPPE ON LAMMAS
FisHien viesti: (asd ei jaksa logata sisään erikseen)
Mukava päivä oli vaikka tuskin itsestäni muille iloa irtosi. Ensi kerralla sitten. (!)
Toivottavasti HEINTSI muistaa olla tuhoamatta lahjaansa tai asjfasfjafs 100000 vuotta epäonnea ja tuuba.
PS: IPPE ON LAMMAS
Oli aivan uberhieno miitti kyllä. Hah en ees tienny että mitään videota oltiin otettu, loistavaa kuitenki kun videomatskuaki löytyy.
FisHie kieltämättä olit hiukan poissaoleva mutta et nyt ainakaan sorrow ja sadness- fiiliksiä aiheuttanut ja olit kuitenkin pirteä ja hymyilit ja niin pois päi. Ja annoit minulle käpylehmänkin! oooooo sitten kun saan kirjahyllyn niin käpylehmä(olkoon hänen nimensä tuuba) saa kunniapaikan hyllyltä.
Ryhmäkuva onnistui aivan tarpeeksi hyvin, pikkasen väljät rivit mutta se on vain merkki suomalaisuudesta kun ollaan niin derpderp ja
Pistän kuvia kunhan kerkeän.
Ote keskustelusta automatkalta kotiin:
Minä(siskolle): "Tiina onko teillä powerparkis niitä slushie-jäähilejuomia myynnissä, ne on tosi hyviä!"
sisko: "Ai lol niitäkö jotka maistuu ihan vitun paskalle? On meillä mutta turhia ovat, piisaa että ottaa yhen lusikallisen nii voi heittää roskiin."
Minä: "Musta ne on kyllä tosi hyviä ainaki näi helteellä ja makuki o jees"
Sisko: ...
Minä: ...
VRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM
tosin oli kello kakstoista ja sisko tullu just töistä että ei sitä varmaa kiinnostanu