Tätäkö te käytätte vaikka pelissä on chatti.
Uskaltaako venttiin tulla kuunteleen millasta pörinää sieltä kuuluu
Uskaltaako venttiin tulla kuunteleen millasta pörinää sieltä kuuluu
Jep, ja tämä ketju on luultavasti tarkoitettu juurikin post countin kasvattamiseen. Näkee paljonkin noita parin sanan postauksia ^_^Thimeeh wrote:
Post countti kasvaa, ku jorisee tänne, eikä chattiin.
http://osu.ppy.sh/u/595956XZero94 wrote:
Eikä nää.
ja unohdit vielä toisen simmun. mutta kohta ollaan sivulla 100 ~XZero94 wrote:
Aijaa .D
voit aina myös tickata kohdan "disable smilies"XZero94 wrote:
Enkä unohtanut. Laitan noin välttääkseni ilkeitä ja pelottavia hymiöitä jotka ilkeä selain laittaa automaattisesti.
aina sä sagetat kaikkee, spinner sageXZero94 wrote:
Quick replyssä ei ole, ja kyllä minä joskus haluan käyttää noita hymiöitä. Osu!ssa on ihan kivat, varsinkin nuoja
mese päälle kehariXZero94 wrote:
Valita peppylle että keksii lisää
no anteeksPallero wrote:
mese päälle kehariXZero94 wrote:
Joo. Saat anteeksi. Anteeksi että huusinheintsi wrote:
jatkakaa vain aussien pureskelua rauhassa. ei ollut tarkoitus.
ethän sä huutanut kun ei ollut edes huutomerkkiä lauseen perässä. mutta saat anteeksi.XZero94 wrote:
Joo. Saat anteeksi. Anteeksi että huusinheintsi wrote:
jatkakaa vain aussien pureskelua rauhassa. ei ollut tarkoitus.
Pidetään se näin aktiivisena aina! ei käytetä koskaan #finnish, vaan aina tänne kerrotaan kun on asiaa.. eikun :FXZero94 wrote:
Varmasti foorumeiden aktiivisuusennätykset mennyt rikki nyt kun suomalaiset pääsivät vauhtiin. Hyvä me
Eeee. se, että yleensä saatiin aikoinaan subfoorumi, johtui pelkästään siitä että ollaan suht aktiivisia pelaajia+satusetiä.TujAuS wrote:
Peppy bannii kohta kaikki suomalaiset foorumeilta liiallisen käytön vuoksi.
Tuolla saataisiin koko Suomi osu!n blacklistille, hei.heintsi wrote:
salmiakkia ja ruisleipää
viewtopic.php?f=4&t=48057XZero94 wrote:
Joo taitaa ne jäädä pois.XZero94 wrote:
Hyvä Lanttu <3
Juuresvihanneskasvismikälievoima poot yeah, Suomi loistaa jälleen.
Jääkö quick replyistä sigit pois vai miksei tässä ollut sitä kun postasin?
Joo. tajusin pointin ja onhan tuo totta osittain.XZero94 wrote:
Pointti oli kaiketi siinä, että... no, ota melkein mikä tahansa a) Vocaloid-kappale b) anime opening/ending tai c) touhou-kappale, niin saat jo hyvän ratingin ellei ollut oikeasti todella huono chart. Eihän se kaikki toki roskaa ole, mutta kun... no, varmaan tajuat pointin.
MUTTA LANTUN MAPIT ON EBIN JEAH
Tulee aika sama, 60e + 40e postit tmsheintsi wrote:
Mistäs paikasta kannattais kattoa jos suoraan japanista tilais? vai onko tosiaan ne postikulut aivan liian suuret ettei kantsi ees harkita?
Joo en varmaan sitten japanista viitti tilata jos o noi kalliit postikulut.Pallero wrote:
Tulee aika sama, 60e + 40e postit tmsheintsi wrote:
Mistäs paikasta kannattais kattoa jos suoraan japanista tilais? vai onko tosiaan ne postikulut aivan liian suuret ettei kantsi ees harkita?
atomicci tilast jostain mistä se venas sitä 2kk, en muista mikä mutta tuskin törmäät perusgooglella just siihen paikkaan
Käytettyä en menis tilaan, tästä saa hyvin pienellä pelaamisella kovin "persoonallisen" ja saa säätää aiemmin niitä jumeja
Josko kohta kävis palauttaan noi 9000 cherry cola pulloo kauppaan ja ostais tuotoilla lisää samaa.
Tuli tänään IIDXätön päivä, sormet eilisestä hakkaamisesta ihan kipeenä (mättäsin niin että kuulu naputus kovaa kuulokkeiden läpi, jotka oli muutenkin täysil) ja kun noi kuulokkeetkin on rikki nii ttu
Suomesta ja jenkkilästä silti samanhintasta, ne Japsupostikulut vaan sisältyy siihen jenkki/eu hintaanheintsi wrote:
Joo en varmaan sitten japanista viitti tilata jos o noi kalliit postikulut.
Mistä sellasen hirviön saaheintsi wrote:
Niiiin paljon pullojacherry cola ei oo ees mitää erityisen hyvää D: cherry 7up on.
Mutta jos kestää niin kauankin japanista se toimitus suomeen ni emmä viitti, jaksa ootella nii kauaa.Pallero wrote:
Suomesta ja jenkkilästä silti samanhintasta, ne Japsupostikulut vaan sisältyy siihen jenkki/eu hintaan
Läheltä mukun kotoa saa, elikkä haaparannasta ja ainakin kaupasta nimeltä netto.pallero wrote:
Mistä sellasen hirviön saa
Pallero wrote:
Image
No sanoinkohan, sanoinko.XZero94 wrote:
Sivulla 100 on musta aukko. Ei me haluta sinne.
Olin muuten minä asialla anteeksiPallero wrote:
Polarpanda suomesta, korkea base hinta mutta jos tilaat japanista, postit nostaa sen samaan
oho niil on loppu venaas katon jonku muu
SAATANA MENITKÖ OSTAMAAN VIIMEISEN?!XZero94 wrote:
Olin muuten minä asialla anteeksiPallero wrote:
Polarpanda suomesta, korkea base hinta mutta jos tilaat japanista, postit nostaa sen samaan
oho niil on loppu venaas katon jonku muu
XZero94 wrote:
Isoveli osti sen mulle joululahjaksi.
>100e ohjainJUHANNUSTHREAD wrote:
Juhannus... Pelaan rytmipelejä ja isoveli haukkuu niitä vieressä paskaksi.
Sekaisin mikä sekaisin, ei tollaselle mitään voi :LPallero wrote:
XZero94 wrote:
Isoveli osti sen mulle joululahjaksi.>100e ohjainJUHANNUSTHREAD wrote:
Juhannus... Pelaan rytmipelejä ja isoveli haukkuu niitä vieressä paskaksi.