.
Hymiö viittaa siihen että se olisi huono asia?TujAuS wrote:
Heintsi on vähän mun näkönen
Tuossa oon enemmän itteni näkönen mutta silmät kiinni kännin ja väsyn vaikutuksesta. + kaverin lasit päässä. löytyy myös irl threadista mutta kiusataan koska miankikin kiusaa hienolla parralla ja lippiksellä(kade)TujAuS wrote:
En tarkoittanut mitään pahaa... hymiö tuli vahingossaXZero94 wrote:
TujAuS wrote:
En tarkoittanut mitään pahaa... hymiö tuli vahingossasaa ajatella pahaakin ja ihan mitä haluaa, mutta zero veti vaan hätäisiä johtopäätöksiä. en tiedä oonko tässäkää kovin itteni näkönen, äitin eka kommentti ainakin oli että "onpa outo kuva" ehkä oon enemmän itteni tossa mukkuxheintsi kuvassa jos vaa silimät olis aukidasdsafsdfaf.
Nyt kun katsoo tuota toista kuvaa niin ei me ollakkaan hirveän samannäköisiä... ehkäpä yhdennäköisyys johtui niistä toisista laseista.
Sut kyllä tietää varmaan kaikki miltä näytätLunaticMara wrote:
mun ei ees tarvii laittaa mitää kuvaa
nää blue exorcist-jaksot on niiiin hyvälaatusia streamina ettei oo tarve ladata niitäIppE602 wrote:
Älä streamaa :3
Koska olet punipuni~ ?Derpator wrote:
Hyvä syy miksi uskaltaisin postata kuvan itsestäni?
onko huomiohuoraaminen tarpeeksi hyvä syyDerpator wrote:
Hyvä syy miksi uskaltaisin postata kuvan itsestäni?
korjattuXZero94 wrote:
Idlaaminen kunniaanXZero94 wrote:
Sutsuka ja Derpator ja heintsi ja TujAuS ovat ihan hiljaa mutta kai se on sitten hyvä asia
..mä selaan tätä kännykällä ku ei tuu uni :bXZero94 wrote:
Sutsuka ja Derpator ja heintsi ja TujAuS ovat ihan hiljaa mutta kai se on sitten hyvä asia
Näitä hyviä ideoita puskee yön pimeinä tunteina. Toisaalta.. onko täällä kenelläkään koskaan mitään hyviä ideoita ^_^XZero94 wrote:
Sivulla 100 on musta aukko. Ei me haluta sinne. Aloittakaa joku uusi thread nimeltä Epäyleinen keskustelu.