forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,943
show more
Topic Starter
IppE
Ja puusahasta villasukkaan;
Kolmiovoileipä kierii ylämäkeen 233,15K lämpötilassa.
AzureDraco_old
Pisteet sille jos siel oli noin kylmä :p
Topic Starter
IppE
No ei, mutta jokunen vuosi takaperin oli.

Hankifutis oli sillon niin paljon kivempaa.
AzureDraco_old
Meil ei pelattu hanki futista, suo futista kyl päästii koittaa
Mara
NES.
AzureDraco_old

LunaticMara wrote:

NES.
Loisto peli oli kyl tää ku joskus nappulana pelailtii (eikös täs ollu jopa 4 peli mahdollisuus?)
Mario92_old

AzureDraco wrote:

LunaticMara wrote:

NES.
Loisto peli oli kyl tää ku joskus nappulana pelailtii (eikös täs ollu jopa 4 peli mahdollisuus?)
*kuva*
Kyllä oli, muttei ollut sitä muunninta millä sai neljät napit kiinni T_T
Sitten meni NES rikki ja loppui lapsuus.
Topic Starter
IppE

Mario92 wrote:

Sitten ymmärsit että elämä on perseestä ja se on parempi tuhlata internetissä kuin pinnallisten ihmisten kanssa.
Mario92_old

IppE602 wrote:

Mario92 wrote:

Sitten ymmärsit että elämä on perseestä ja se on parempi tuhlata internetissä kuin pinnallisten ihmisten kanssa.
Älä lue mun ajatuksia :o
Topic Starter
IppE

Mario92 wrote:

Älä lue mun ajatuksia :o
Muttakun se on niitä harvoja asioita jossa oon hyvä ;_;
AzureDraco_old
Meidänki SNES:tä meni rikki muuntaja, onneks on noita moni valinta muuntajii olemas
Topic Starter
IppE
AzureDraco_old
get down?
Topic Starter
IppE
Kyllä.

Vittu kun gif ei tue ääntä ja mikään foorumi ei tue flashia.
Mara
Sellanen flashthread olisi varmaan aika läppä.
AzureDraco_old
Voithan aina uppia youtubee tai johki ja pastee youtube linkkiä ^^
Mario92_old

AzureDraco wrote:

Voithan aina uppia youtubee tai johki ja pastee youtube linkkiä ^^
Tai käyttää ilmaista 500mt verkkolevytilaa ja pasteta linkki :D
Topic Starter
IppE
Muttakun toi on youtube videosta, otin vaan framet photariin ja teen siitä vfr giffin.

Ja dropboxissa on giga tilaa viel että no hätä.
sampppa
Ei toiminut ihan ideani ostaa ds:n kyniä ja suojakalvo näytölle ettei naarmuntuisi. Pienen pelaamisen jälkeen suojakalvo näyttää tältä: http://kuvaton.com/k/YQjD.jpg
Topic Starter
IppE
Aika hienon nähönen.

Myy kiasmaan ja sano et se on tilataidetta.
Mario92_old

sampppa wrote:

Ei toiminut ihan ideani ostaa ds:n kyniä ja suojakalvo näytölle ettei naarmuntuisi. Pienen pelaamisen jälkeen suojakalvo näyttää tältä: http://kuvaton.com/k/YQjD.jpg
Olet ostanut joko tosi halpoja kyniä (teräviä, huonoa materiaalia) tai tosi halpoja kalvoja (pehmeää muovia, liian ohuita/paksuja). Itse olen ostanut nintendon lisensoimat kummatkin ja kestänyt niin EBA:t kuin Wariowaretkin :)
Näen myös oikealla alhaalla tekstin että "tämä windows ei ole aito". Aijai kun kannattaisi olla paremmat kräkit :roll:

IppE602 wrote:

Ja dropboxissa on giga tilaa viel että no hätä.
Hyvä kun muistutit. On jo pitemmän aikaa pitänyt kokeilla minkälainen palvelu oikein on.
sampppa

Mario92 wrote:

sampppa wrote:

Olet ostanut joko tosi halpoja kyniä (teräviä, huonoa materiaalia) tai tosi halpoja kalvoja (pehmeää muovia, liian ohuita/paksuja). Itse olen ostanut nintendon lisensoimat kummatkin ja kestänyt niin EBA:t kuin Wariowaretkin :)
Näen myös oikealla alhaalla tekstin että "tämä windows ei ole aito". Aijai kun kannattaisi olla paremmat kräkit :roll:
Varmaan johtuu kummastakin tuo, mutta uskon enemmän tuon kalvon huonoutta. $0.99 oli 10 ds:n kynää. Ja ei tunnu oikein löytyvän "kunnon merkkejä" noille 17" näytöjen kalvoille, vain jotain ipodien suojakalvoja.
Taidampa siis palata takaisin käyttämään sormiani lanien jälkeen.

Ja ei ole "tämä windows ei ole aito"-valitus, vaan SP1 asentaminen pisti tuonne alas "Evaluation copy"-tekstin.
Topic Starter
IppE

Mario92 wrote:

Aijai kun kannattaisi olla paremmat kräkit :roll:
Miksi kräkätä paska käyttis kun paremman saa ilmaiseks?
thelewa

IppE602 wrote:

Mario92 wrote:

Aijai kun kannattaisi olla paremmat kräkit :roll:
Miksi kräkätä paska käyttis kun paremman saa ilmaiseks?
Jos jokin on mahdollista sitä pitää kokeilla, niinkuin vaikka koiran päältä ajaminen ruohonleikkurilla.
Topic Starter
IppE

thelewa wrote:

Jos jokin on mahdollista sitä pitää kokeilla, niinkuin vaikka koiran päältä ajaminen ruohonleikkurilla.
Joo mutta jotain järkeä touhuun nyt hei.
Mara
Mikä on järki?
Topic Starter
IppE

LunaticMara wrote:

Mikä on järki?
Jännäri
Pegram

LunaticMara wrote:

Mikä on järki?

Kenties synonyymi sanalle "vedä"?
Paska läppä on paska. Joka tapauksessa, vähän lisää aktiivisuutta Suomi-foorumille :<
Mara
Saavutamme muuten pian 1000 viestiä tässä aiheessa.
Topic Starter
IppE
Kerrankin mun tekemä threadi on onnistunut. :smug:
Pegram

IppE602 wrote:

Kerrankin mun tekemä threadi on onnistunut. :smug:
Onnistuminen ja viestien määrä eivät ole suoraan verrannollisia. :) ;) 8-)
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote:

Onnistuminen ja viestien määrä eivät ole suoraan verrannollisia. :) ;) 8-)
Sinä hiljaa siinä vaikka Tampereelta oletkin.
thelewa
On se rankkaa että rank putoaa 20:lla (kahdellakymmenellä kirjoittaminen on niin saatanan vaikeeta argh) kun on pelaamatta 5 päivää ;___;

EDIT: uusi sivu tämähän on kerrassaan loistavaa.
Topic Starter
IppE
Vallan loistavaa tosiaan. Muutenkin hieno päivä, kalastin APE version For Aeons Past albumista. Toivottavasti ei ole transcode.
Mario92_old
Topic Starter
IppE

Mario92 wrote:

Olen maailman paras animu- ja visuaalinovelli arvostelija :D
Nyt on kyllä asia niin että mitä helvettiä, perunoita vaikka muille jakaa ja maraa ei näy missään.
Mara
Mää kävin jo siel, otin 5831 perunaa ja menin pois
heintsi

Mario92 wrote:

huhhuh. kielellinen ulkoasu on kai se läppä täs.. mutta kivan erilainen arvostelu kai. + siitä että että arvostelit 999, mahtava peli. pitäs jaksaa mennä vielä pari endingiä ni näkis true endingin muttei jaksa tahkota niitä samoja puzzleja..
Mario92_old

heintsi wrote:

Mario92 wrote:

huhhuh. kielellinen ulkoasu on kai se läppä täs.. mutta kivan erilainen arvostelu kai. + siitä että että arvostelit 999, mahtava peli. pitäs jaksaa mennä vielä pari endingiä ni näkis true endingin muttei jaksa tahkota niitä samoja puzzleja..
Ihanaa kun tajusit :)
Toi blogi lähtenyt liikkeelle laatu trollaus subeista ja pääsin sinne kirjoittajaksi. Itse olen pelannut kaikki loput läpi ja oikea loppu ei pettänyt vaikka kirveslopetus olikin suosikki.
AzureDraco_old
Question boxis pitäis olla viimmesenä vaihtona "other" johka saa laittaa sengoku basara ^^

EDIT: btw, suomi ohitti espanjan country ranking listalla o.O
Pegram

AzureDraco wrote:

btw, suomi ohitti espanjan country ranking listalla o.O
Ollaan me vaan mahtavia.

Kipeenä kotona: Rank noussut eilisestä 3000 :)
AzureDraco_old
nousispa munki rank sen 1000 tollee yhtäkkiä ^^
Topic Starter
IppE
Pysyispä mun rank siinä 800 rajamailla vaikken tekis mitään.

Mutta ei, aina pitää pelata että pysyy siellä ;_;
AzureDraco_old
itteäki vähän häiritti tos ku tabletin hankki eikä osannu yhtää, sitte rankki kokoajan laskee vaikka mitä tekis ku ei vaan osannu :p
Topic Starter
IppE

AzureDraco wrote:

itteäki vähän häiritti tos ku tabletin hankki eikä osannu yhtää, sitte rankki kokoajan laskee vaikka mitä tekis ku ei vaan osannu :p
Sillon pitää harjotella, itellä oli sama ongelma kun tän lätyskän ostin.
Pegram
Tabletit on niille jotka ei osaa pelata :<
Pegram

AzureDraco wrote:

nousispa munki rank sen 1000 tollee yhtäkkiä ^^
Enkä nyt tiedä siitä nousiko se tälleen "yhtäkkiä", pelasin sentään aika helkkarin paljon.
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote:

Tabletit on niille jotka ei osaa pelata :<
Sinä hiljaa siinä, oot vaan hyytelö.
AzureDraco_old
mistähän tämä tablettin solvaus on kotoisin, jos totta puhutaan niin mun hiiri on kalliimpi ku tää tabletti :p että ei ainakaa hinnasta voi johtua
Mukku

AzureDraco wrote:

mistähän tämä tablettin solvaus on kotoisin, jos totta puhutaan niin mun hiiri on kalliimpi ku tää tabletti :p että ei ainakaa hinnasta voi johtua
Mulla on semmonen tunne että se on kotosin siitä että tabletilla on helpompaa.
Sutsuka

Mukku wrote:

Mulla on semmonen tunne että se on kotosin siitä että tabletilla on helpompaa.
Ite omistin tabletin kauen ennenkuin edes tiesin osu!sta. Käytin sitä ihan normaalina hiirenä ja käytän vieläkin.
Ite säästyn siis tältä ''Ostin tabletin osua varten, koska se on helpompaa'' shaibalta.

Jos voisin mennä takasin osu!n alkupäiviini alkaisin pelaamaan hiirellä.
Kuitenkin melko samaa linjaa itelläni menee niin tabletin kuin hiirenki kanssa jota käytän ainoastaan tf2 pelatessa.

.... Ja niille jotka harkitsee 200€ tabletin ostamista että pelaaminen olisi helpompaa... Miten vaan.

d'hohoho.
Topic Starter
IppE
Itse ostin ihan photoshoppausta varten, muuten olisin ostanut jonkun halpismallin.
sampppa
Taas yksi stylus tuhottu tuon suojakalvon kanssa http://kuvaton.com/k/YlIB.jpg (tiedätte varmaan miltä stylukset yleensä näyttävät)

Nyt on onnellisesti revitty suojakalvo irti http://kuvaton.com/k/YlI8.jpg taidampa nimetä sen loitumaksi
Pegram

AzureDraco wrote:

Se on vain kateellisten panettelua.
Itse en ole tablettia päässyt edes testaamaan. Jos joku haluaa lainata/myydä vanhan, otan kyllä mieluusti. IMO (ainakin toistaiseksi) ainoat oikeat tavat pelata osua on joko kosketusnäyttö tai hiiri. Mulla on kosketusnäytöllinen kannettava, mutta sen suoritustehot ovat niin paskat, ettei osua voi edes käynnistää.
Topic Starter
IppE

sampppa wrote:

Taas yksi stylus tuhottu tuon suojakalvon kanssa http://kuvaton.com/k/YlIB.jpg (tiedätte varmaan miltä stylukset yleensä näyttävät)

Nyt on onnellisesti revitty suojakalvo irti http://kuvaton.com/k/YlI8.jpg taidampa nimetä sen loitumaksi
Mitä helvettiä sää teit sille ;_;
Cheala
Sisko halus tabletin iha vaa piirtämistä varte. Alettiin molemmat kuolaa wacom-tabletin perään ja isi-rakas suostu ostaa sen meille <3

Ja osua pelasin hiirellä ennenkun ees tajusin kokeilla tabletilla. Nyt ei hiirellä onnistu sitte millää.
Sutsuka
.
Topic Starter
IppE
Onko noin?
Pegram
Ei ole.
Sutsuka
Kylläpäs on.
Topic Starter
IppE
Miksikäs näin
Pegram
Koska Hitler.
Sutsuka

XZero94 wrote:

Koska Hitler.
Hän on tullut takaisin ulottuvuus zetasta valloittamaan maailman koiranpennuille.
Pegram
Sad :<
Sutsuka
.
Pegram
IppEllä hieno post count.
Topic Starter
IppE
Onhan tuo ihan mukava nyt varsinkin :3
Sutsuka
.
Pegram
Rupesin pelaamaan taikoa yhdellä sormella, onko tämäkin paha.
Topic Starter
IppE
PAHA PAHA PAHA.

Mutta tällä kertaa siksi että postcountissa meni tasaluku rikki. Roar.
Pegram
Tähtäät 1337:ään, sit tuut uuden accountin foorumeita varten.
Topic Starter
IppE
Ääh, postcount on vain harha. Muutenkin oikeesti jo 1965.
heintsi
jep, jos offtopicin viestit lasketaan ni varmaan hipois jotai 700 itelläki
Ja nythän on viikonloppu, mitäs on suunnitelmia muutakuin osun ja muiden hyvien pelien peluu?
Ja muuten, oli hieno tunne tänään laittaa Dragon Age: Originsiin hintalappu 7,95 €. Toi tarjous on siis voimas jokases top tenis, haen ens viikolla omani pois.
Pegram

heintsi wrote:

jep, jos offtopicin viestit lasketaan ni varmaan hipois jotai 700 itelläki
Ja nythän on viikonloppu, mitäs on suunnitelmia muutakuin osun ja muiden hyvien pelien peluu?
Ja muuten, oli hieno tunne tänään laittaa Dragon Age: Originsiin hintalappu 7,95 €. Toi tarjous on siis voimas jokases top tenis, haen ens viikolla omani pois.
K-18, SINÄ HIRVIÖ. Arvaa olisinko muuten ostanut jo kuukausia sitten ;______;
heintsi
hehheh, no eipä ole mun tarvinnu aikoihin kattoa ikärajamerkintöjä ni en pistäny ees merkille että siinä oli k-18 ;)
Myisin kyllä ite k-15 leimalla jos saisin päättää vaikka olis kuinka seksikohtauksia ym. kyllähä niitä ny jokanen ton ikäne o nähny perkele :D
Topic Starter
IppE
Mistä lähtien ikärajoja on noudatettu pelien kanssa? Olin 12 kun ostin GTA San Andreasin ihan keskenäni :V
Pegram
Nykyään kysytään melkein kaikkialla henkilötodistusta. Ei siinä mitään, olen minäkin K-18-pelejä ostanut joko vanhempien tai kavereiden kautta. Aika badass :L
heintsi
Kuuleman mukaan just täälä vaasan toptenissä ei olla nii tarkkoja ikärajan suhteen, mut esim keskisellä ne kattoo kyllä että minkäikäne niitä o ostamas. Riippuu vähä siitäki kuka sattuu olemaa kassalla.
Pegram
Tampereen rautatieaseman läheisessä toptenissä ainakin kysyttiin, kun koitettiin nimenomaan tuota Dragon Agea ostaa pari viikkoa sitten.

Sad.
Topic Starter
IppE
Ei multa IV:tä ostaessakaan Tampereen keskustan tiltissä mitään kysytty, tosin ostin PS3:n samalla niin ei ne kai kehdannu.
Pegram
No se selittää. Jos eivät olisi GTA:ta myyneet, olisit raget päällä jättänyt PS3:n ostamatta ja ostanut muualta. Aika raju tappio :V
Topic Starter
IppE
mm, varsinkin kun mokoma rakkine tais maksaa ~500€ sillon :U
Pegram
Oliko hyvä ostos? Itsekin olen harkinnut sellaisen hankkia tässä viime aikoina.
Topic Starter
IppE
Kyllähän tuo ihan mukava värkki on, varsinkin sillon kun siinä vielä pyöri *nix.
Tosin en X360:neen tai Wiihin ole koskenutkaan että paha mennä vertailemaan.
Mianki
Ostin pari kuukaut sit jonku k 18 pelin tai leffan (en muista) ja multa kysyttiin paperit, ikää 21 :P
Pegram
No jopas on ollut hiljaista täällä :V
Mara

Mianki wrote:

Ostin pari kuukaut sit jonku k 18 pelin tai leffan (en muista) ja multa kysyttiin paperit, ikää 21 :P
Multa kysytään aina paperit... :| Tosin voi johtua siitä kun on reppu mukana.
Topic Starter
IppE
Macit on tönkköjä ;_;
Pegram
Onnee heintsi 500 posts.
Vähän myöhässä, mutta kuitenkin :V
heintsi
kiitos, aika pieni määrä näin isossa ajas tosin :p kattokaa ny vaikka ippeä ja maraa
AzureDraco_old
mara on luonnon lahjakkuus (kirjaimellisesti!)
Topic Starter
IppE
Luonnon lapsi paremminkin.
Pegram
No, kohtahan on tällä threadillakin 1000 viestiä. Pääsee onnittelemaan sitäkin (ja IppEä samasta syystä).
AzureDraco_old
Toivottavasti maran ehdotus uusista forum rankeistakin tulee jossakin välissä käyttöö ^^
Topic Starter
IppE
Itse heittäisin kyseiselle support staria muttakun ne meni jo.

Ja itse olen yllättynyt että tänne on näin paljon asiaa (ja paskaa) saatu alle vuodessa.
Orkel

IppE602 wrote:

Itse heittäisin kyseiselle support staria muttakun ne meni jo.

Ja itse olen yllättynyt että tänne on näin paljon asiaa (ja paskaa) saatu alle vuodessa.
Pistin itse kummankin starin storyboardin poistamisidealle.
AzureDraco_old
Koskahan toi kuukausi tulee täytee, onko se siitä voteemis päivänmäärästä vai sitte kun kuukausi vaihtuu?
heintsi
en oo 100varma, mutta veikkaisin että kuukauden alussa resetoituus vote count.
AzureDraco_old
Noh, eiköhän toi pikku hiljaa tosta mee "accepted" toivottavasti käyttävät miun keksimii juttui :D
Mianki
show more
Please sign in to reply.

New reply