det verkar vara jävligt inne och köra skol hot år 2010. Tullängskolan (som jag tog studenten vid för ett par år sen) och nu Norrtullskolan i Söderhamn. Fy fan vad e folks problem igentligen.
Gabi wrote:
det verkar vara jävligt inne och köra skol hot år 2010. Tullängskolan (som jag tog studenten vid för ett par år sen) och nu Norrtullskolan i Söderhamn. Fy fan vad e folks problem igentligen.
HAH!Gabi wrote:
dött det var här då
hittade den här på Exz från blocket, tyckte den var ganska fin
http://www.blocket.se/stockholm/Egen_va ... m?ca=8&w=3
vore riktigt sugen på att köpa den om jag hade ett par mille på banken
Eh, det är väl bara o tuta o köra ändå =P Vad ska dem göra mot en pansarbil?Ai-nene wrote:
HAH!Gabi wrote:
dött det var här då
hittade den här på Exz från blocket, tyckte den var ganska fin
http://www.blocket.se/stockholm/Egen_va ... m?ca=8&w=3
vore riktigt sugen på att köpa den om jag hade ett par mille på banken
vem fan kör runt i sådan? direkt du gör ett misstag så kommer farbror blå och drar ditt körkort.
En tidsmaskin skulle ju vara grymt att ha ju! :OXgor wrote:
Jag vill hellre ha den här
*asg*Xgor wrote:
Hej Hej.. Ännu en svensk vi kan reta danskarna med!
Skriver som en svensk, fast pratar som en dansk. Fy på dig!Teras wrote:
Hmm. Jag kanske ska gå över till danskarna...Är ju ändå skåning.
ja fy på dig!Darkoff wrote:
Skriver som en svensk, fast pratar som en dansk. Fy på dig!Teras wrote:
Hmm. Jag kanske ska gå över till danskarna...Är ju ändå skåning.
Välkommen. ^^PanzerStock wrote:
Jaha vad ska man säga... Började spela osu! för nån vecka sedan och nu hittade jag det här.Roligt att det finns andra svenskar hära.
Om en ny svensk chattar I #skandinavian så blir den danska reaktionen oftast så härAi-nene wrote:
vadå, har danskarna retat oss lr?
19:50 <emaal> : FLERE SVENSKERE!? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Xgor wrote:
Om en ny dansk chattar I #skandinavian så blir den svenska reaktionen oftast så här19:50 <Teras> : FLERE DANSKAR!? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Och varför skriver någon från brasilien här? O.okakarottz wrote:
Någon gillar Counter Strike? Sweeden har de bästa lagen i CS.
Haha nja. Spelar just nu dock eftersom att min speltid för WoW tog slut.kakarottz wrote:
Jag reste till Finland för några år sedan (6 år) och lära sig några finska och sweeden ord.Teras wrote:
Och varför skriver någon från brasilien här? O.okakarottz wrote:
Anyways. Vi har en del CS nördar här indeed. Fast det är också dom som skriker och surar mest när dom dör. Best whiners yeah.
Försök spela med CS Sweeden kungar, hahahaha. http://www.fnatic.com/players/CS/PanzerStock wrote:
Haha nja. Spelar just nu dock eftersom att min speltid för WoW tog slut.kakarottz wrote:
Só por curiosidade, qual o serviço de tradução que você está usando? Seus posts tem um monte de erros de tradução relacionadas ao contexto em frases que o Google Translate analisa corretamente.kakarottz wrote:
Jag leker HoN och DotA! Båda är kyler, bara lättare HoN!Gabi wrote:
äre någon här som spelar HoN eller LoL?
Lawl, det är han beko1994. Han letar bara upp alla svenskar och frågar om deras skype.Darkoff wrote:
Finns det någon Benjamin Duljevic här?
Han är grym. Ska hälsa på han i Rosengård brbtoad wrote:
Vad tycker ni om den här grabben? : O
Han är grym. Ska hälsa på han i Rosengård brbSveriges hjälte!!! xD Skaffa autograf?
Jag ska ta hans efternamn...
Alla med det efternamnet, alla ska död.Väldigt genomtänkt plan han har där.
Indeed.Gabi wrote:
haha har inte sätt den där NRJ grejjen, fan vilka schöna kommentarer
Så jävla härlig remix
Japp!Saten-san wrote:
Så det är här man kan vara random eller?
Lmao videoXgor wrote:
Japp!Saten-san wrote:
Så det är här man kan vara random eller?
Och när vi är inne på det ämnet!
Bara gjorde den efter roko gjorde sin cosplay grejSaten-san wrote:
Lol Xgor. Vad är det här?
http://osu.ppy.sh/s/12184
Du som skulle mappa den ju, jag skulle mappa Sax låtenSaten-san wrote:
Teras är bara intresserad av att mappa denna sa han![]()
D:Real1 wrote:
Men inte nu när jag inte kan söka ordentligt och inte kan blu subscriber utan error.
Saten-san wrote:
D:Real1 wrote:
Men inte nu när jag inte kan söka ordentligt och inte kan blu subscriber utan error.
Xgor wrote:
Första melodifestival låt mappen i osu!Förutom håll om mig men det är bara för en AMV
Teras wrote:
Tycker att Parade är helskön att spela. Men håller med om det linjäraReal1 wrote:
18 rankade maps. Vilken av mina maps är er favorit? Jag frågar därför att jag vill se vad folk tycker. Har frågat fler personer med och fått olika svar, men de flesta verkar gilla "Parade" eller "Switched-On Lotus" mest.
Jag är mycket missnöjd med några av mina maps, speciellt de gamla, innan jag blev en bra beatmapper.
Jag är missnöjd med:Overall så var mina maps väldigt linjära i början. De är fortfarande det till en viss del, men det är väl min stil helt enkelt.
- "Sucks to be you"
- "Pururin"
- "Closer"
- "Yume no Shima..." <- Ja, den är alldeles för linjär och tråkig. What was I thinking
Min bästa map är den hittills orankade Shenmue mappen som jag la ner hela min själ i. Om någon har lust att modda den så skulle jag vara tacksam.