forum

Yleinen keskustelu

posted
Total Posts
7,905
show more
kupruileva

DataCirno wrote:

Vittu, tulkaa #finnish-kannulle mun kaa
jos tarkotat osun sitä f8:lla aukeevaa ikkunaa ni koitin sulle siellä huudella :D mut eipä tullu vastausta ni häippäsin :<
Mara

kupruileva wrote:

DataCirno wrote:

Vittu, tulkaa #finnish-kannulle mun kaa
jos tarkotat osun sitä f8:lla aukeevaa ikkunaa ni koitin sulle siellä huudella :D mut eipä tullu vastausta ni häippäsin :<
PROTIP: Highlight. Olisin tullut samantien paikalle.
Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA

mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi :D:D

mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli :)
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
Pöh, päihitit mun vanhan videon :<
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA

mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi :D:D

mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli :)
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
Pöh, päihitit mun vanhan videon :<
:)

Datacirno wrote:

PROTIP: Highlight. Olisin tullut samantien paikalle.
woot highlight o_O
Topic Starter
IppE
Ja nyt kun videoista puhutaan niin;

lol, streams
kupruileva
oma replay samasta mapista:
http://www.youtube.com/watch?v=SlhccHheplw

kommentteja? ^^
Mara
Helpompi vaikeustaso [Dance]

Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

oma replay samasta mapista:
http://www.youtube.com/watch?v=SlhccHheplw

kommentteja? ^^
Paremminhan se meni kun mulla, toi omani on lähinnä vitsi kun sattu ekalla meneen noinkin hyvin.
kupruileva
mmm... ^^ ite sitä olin muutaman kerran vedelly mut joo... kannattaa ain välil käyr kahtomassa tota mun youtube channelia ko alan sitä nyt päivittelemään osu vireoilla...
Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

mmm... ^^ ite sitä olin muutaman kerran vedelly mut joo... kannattaa ain välil käyr kahtomassa tota mun youtube channelia ko alan sitä nyt päivittelemään osu vireoilla...
Pitänee mennä siks aikaa tauolle omien kanssa. Eiköhän 145 videoo riitä hetkeks :3
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

mmm... ^^ ite sitä olin muutaman kerran vedelly mut joo... kannattaa ain välil käyr kahtomassa tota mun youtube channelia ko alan sitä nyt päivittelemään osu vireoilla...
Pitänee mennä siks aikaa tauolle omien kanssa. Eiköhän 145 videoo riitä hetkeks :3
luulis ainaski :D mul oli youtube accolla ennen osu videoita 4 videoo kaks css gameply 1 joku runojuttu ja 1 antti tuisku & vesa-matti loiri duetto

ja mitä ihmettelin eniten oli se et ku aloin poistamaan niit neljää ni huomasin et mun "sadness" video eli se runo homma oli kielletty joissain maissa o_o
TraceTheKriken
Päätin liittyä tähän keskusteluun. Mulla ei nyt ole kauheesti sanottavaa, mutta kun kerran väki on laittanu tänne omia replaytä nii vois ittekki laittaa:



En oo nimittäin koskaan ennen saanu samurai bluen hardissa S-rankkii (enkä kyllä sen jälkeenkään)
heintsi

TraceTheKriken wrote:

Päätin liittyä tähän keskusteluun. Mulla ei nyt ole kauheesti sanottavaa, mutta kun kerran väki on laittanu tänne omia replaytä nii vois ittekki laittaa:



En oo nimittäin koskaan ennen saanu samurai bluen hardissa S-rankkii (enkä kyllä sen jälkeenkään)
korjasin bbcoden.
Mainio run myöskin. Paitsi että häiritsee näissä "authentic" mapeissa (jotka on aika vanhoja) tuo offset jota ei ole osattu säätää ihan oikein, pistää mapin kuulostamaan vähän hassulta.
Mukku kun olisi ollut tämänkin offsetin säätämässä niin oltaas saatu pelata täydellistä samurai blueta :D Hänen korva kun huomaa 2 millisekunnin eron.
TraceTheKriken

heintsi wrote:

korjasin bbcoden.
Mainio run myöskin. Paitsi että häiritsee näissä "authentic" mapeissa (jotka on aika vanhoja) tuo offset jota ei ole osattu säätää ihan oikein, pistää mapin kuulostamaan vähän hassulta.
Mukku kun olisi ollut tämänkin offsetin säätämässä niin oltaas saatu pelata täydellistä samurai blueta :D Hänen korva kun huomaa 2 millisekunnin eron.
Ota huomioon että tää versio Samurai Bluesta on versio jota käytetiin DS:n Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2 pelissä ja noissa ouendan mapeissä on aika isot distance snapit ku DS:N ja pc:n näyttökoolla on niin suuri ero nii se voi vaikuttaa

Ja voihan se että kuullostaa hassulta johtua mun kuvaus ohjelmasta (paras osun kuvaamiseen jonka oon tähänmennessä löytäny)
detonator300

TraceTheKriken wrote:

aika isot distance snapit
Mitä...? :? Ei heintsi mun mielestä mitään distance snappauksesta maininnut.
heintsi

TraceTheKriken wrote:

heintsi wrote:

korjasin bbcoden.
Mainio run myöskin. Paitsi että häiritsee näissä "authentic" mapeissa (jotka on aika vanhoja) tuo offset jota ei ole osattu säätää ihan oikein, pistää mapin kuulostamaan vähän hassulta.
Mukku kun olisi ollut tämänkin offsetin säätämässä niin oltaas saatu pelata täydellistä samurai blueta :D Hänen korva kun huomaa 2 millisekunnin eron.
Ota huomioon että tää versio Samurai Bluesta on versio jota käytetiin DS:n Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2 pelissä ja noissa ouendan mapeissä on aika isot distance snapit ku DS:N ja pc:n näyttökoolla on niin suuri ero nii se voi vaikuttaa

Ja voihan se että kuullostaa hassulta johtua mun kuvaus ohjelmasta (paras osun kuvaamiseen jonka oon tähänmennessä löytäny)
kyllä se paremmalta kuulostaa ds:llä, ton mapin tekijä ei ole vain saanut niiin tarkkaa offsettiä laitettua tuohon eikä se kai ollut edes siihen aikaan mahdollistakaan. Sen takia ei mene niin tahtiin edes osu!botin pelaamana. Kyllä tuo sinun kuvausohjelma ihan hyvä on, hyvälaatusta kuvaa ja ääntä saa nauhoitettua :).
TraceTheKriken

heintsi wrote:

kyllä se paremmalta kuulostaa ds:llä, ton mapin tekijä ei ole vain saanut niiin tarkkaa offsettiä laitettua tuohon eikä se kai ollut edes siihen aikaan mahdollistakaan. Sen takia ei mene niin tahtiin edes osu!botin pelaamana. Kyllä tuo sinun kuvausohjelma ihan hyvä on, hyvälaatusta kuvaa ja ääntä saa nauhoitettua :).
Aijaa xD
kupruileva
o_o tupakalla on joku ihme vaikutus mun pelaamiseen :D olin taas pari tuntia ilman polttamatta ku pelailin osua... ja sit ku kävin vetäsees görssenin ni sen jälkee pelit menee pali paremmi o_O mikä ihme siin voi ol ku oon ennenki huomannu saman homman :D
Sutsuka
.
Mara
Minulla on hieman kussut viime aikoina, kun hiirimatto liikkuu juuri pahaan aikaan. Pitäisi varmaan vaihtaa se.
TraceTheKriken
No mun hiirimatto on niin värikäs että mun hiiri saattaa ittestään pomppailla mihin vaan... joka on ärsyttävää ku pelaa osua -.-
Topic Starter
IppE
Se on kyllä jännä miten jo vähän väärä asento voi paskoo kaiken.

Ja menee pelottavan samalla tavalla kun sutsukalla :?
TraceTheKriken
nii ja sit se vielä ku pelaa kauan ilman pitkähijasta ja käsi alkaa hikoileen nii ei käsi liiku pöydällä kunnolla (ja sillon on "kivaa" jos käsi on tosi huonossa asennossa'-,-)
kupruileva
Lainatkaahan joku mulle 582 € jotta saan tilattua koneen osat ^^'' mun koneen kasaaminen on siin vaiheessa et emo löytyy mut ei muuta... :D ja ennen assyja tarttis kuntoon saaha
Topic Starter
IppE

kupruileva wrote:

Lainatkaahan joku mulle 582 € jotta saan tilattua koneen osat ^^'' mun koneen kasaaminen on siin vaiheessa et emo löytyy mut ei muuta... :D ja ennen assyja tarttis kuntoon saaha
kokoo mulle tää ja pistä postiin niin voin vipata :D

Hinnat vähän vanhoja stfu
kupruileva

IppE602 wrote:

kupruileva wrote:

Lainatkaahan joku mulle 582 € jotta saan tilattua koneen osat ^^'' mun koneen kasaaminen on siin vaiheessa et emo löytyy mut ei muuta... :D ja ennen assyja tarttis kuntoon saaha
kokoo mulle tää ja pistä postiin niin voin vipata :D

Hinnat vähän vanhoja stfu
haha :D oliski rahhaa
TraceTheKriken

kupruileva wrote:

haha :D oliski rahhaa
niinpä... kokoon ittelleni just rahaa parempaan koneeseen, ku tää mun nykynen kone alkaa olla jo melkosen hidas... just ja just varmaan osu! ja css toimii
kupruileva
ja itellä opikelu päättyy nyt ens viikolla ja tarttis mennä työkkäriin ja sit varmaan autoki tarttis saaha rekisteriin ja alkaa huoltaa sitä ja sitte sitä konetta ja sitte onki assyt ja sitte ja sitte ja sitte...
Topic Starter
IppE
Casual friday

kupruileva

IppE602 wrote:

Casual friday

aivan loistava pätkä :D
detonator300
Ja lisää putkeen!
Sutsuka
.
TraceTheKriken
No tässä on kans yks



en vaan tajuu miks en saa noita youtube videoi näkyyn...
Sutsuka
.
TraceTheKriken

Sutsuka wrote:

Eipä sun tarvi siitä linkistä muuta ku sen loppu numero siihen [youtube] väliin. :)
Okei :P
kupruileva
en tie kuuluuko tänne mutta kysäsen joka tapauksessa... jos joku suomalainen kuka osaa mapata ees jonki verra ottais 2 biisiä projektiks ^^ koska toinen näistä löytyy jo ladattavana mut on vaan niin äärettömän huonosti tehty et vois uuestaa vääntää... ja toinen on sellanen kiva biisu mut täsä ny vireot juutuupista


ja sitte
TraceTheKriken
No mä kyllä osaan melko hyvin mutte toi eka ei ollu oikeen mun musiikki makuun ja toi toka kuullosti pikkusen hankalalta
Mara
Vaadin, että DJPop tekee toisesta kappaleesta beatmapin!
TraceTheKriken
mullekki kyllä voi laittaa beatmap requestei (mielellään metalli musiikkia tai rokkia)
Topic Starter
IppE

DataCirno wrote:

Vaadin, että DJPop tekee toisesta kappaleesta beatmapin!
happy30 > DJPop
show more
Please sign in to reply.

New reply