Brailen pitää tutkia itsensä.
oli retorinen kysymys mutta kiitos jokatapauksessaIppE wrote:
"A Miller (sometimes called an Outsider) is a role or role modifier such that the player passively returns an unfavorable result (i.e. Guilty) if investigated by a Cop."Lewder wrote:
mikä helvetin rooli tämä nyt sitten on
Tiedäthän että jos kaikki tekee näin niin automaattisesti viimeiset jotka roleclaimaavat hirtetään mafiana kun oikea mafia on vain aikaisemmin roleclaimannut jotakin muuta? Annetaan vaan mafialle lisää tapettavaa paljastamalla/bluffaamalla spesiaalirooleja kun tuskin niitä myöskään hirtetään ilman pätevää syytä pelosta heittää rooli hukkaan (varsinkin kun me jo olemme tehneet niin enemmän kuin kerran), näin sitä voitetaan.Pannari wrote:
Tämähän sekoittaa pakkaa. :S ja tosiaan, koska minullakin on vain puhtaita jauhoja pussissa...
Väitän olevani: Bodyguard
A Bodyguard is a role who can target a player at Night to protect them. However, if the protected player is supposed to be killed, the Bodyguard is killed instead ("taking the bullet" for them, as it were).
Ja ajattelin että nyt olisi hyvä aika roleclaimata koska niin monta muutakin on roleclaimannut. Saadaan selville nyt ne mafiat ja päästään hirttopuuhiin.
cheq urself b4 u shreq urself xdxdPannari wrote:
Brailen pitää tutkia itsensä.
IppE wrote:
Fungnub väittää olevansa Miller
Pannari väittää olevansa Bodyguard
Aika hataralta kuulostaaMara wrote:
IppE wrote:
sanoisin muuten että brailen pitäisi tutkia pannari, mutta roleblockeri tökkii perseeseen
nytkun katson vähän aihetta niin alan huomata asioita
molemmat heput pistävät äänen samaan aikaan MOLEMPINA PÄIVINÄ - tämän lisäksi nämä tehtiin molempina päivinä lähes viimeisinä ääneinä kun he tiesivät että henkilö joutuu hirteen
miller on myös täydellinen roleclaim mafialle
hyvät naiset ja herrat - ensimmäiset mafiat busted
Äänestys: Pannari
Nyt kun vielä hiukan mietin asiaa on melko kummallista että noinkin terävän oloinen veteraani on jätetty eloon.Mara wrote:
IppE wrote:
sanoisin muuten että brailen pitäisi tutkia pannari, mutta roleblockeri tökkii perseeseen
molemmat heput pistävät äänen samaan aikaan MOLEMPINA PÄIVINÄ - tämän lisäksi nämä tehtiin molempina päivinä lähes viimeisinä ääneinä kun he tiesivät että henkilö joutuu hirteen
Aika vahvaaMara wrote:
IppE wrote:
Miksi se olisin juuri minä? Itsehän et ole edes claimannut rooliasi. Entä jos sinä bluffaat ja oletkin likainen mafioso?Static Noise Bird wrote:
Kyllähän se nyt jompikumpi tai molemmat on, mutta en itse vain uskalla äänestää kun en tiedä kumpi bluffaa, vai bluffaako molemmat.
Claimaan vain sen mikä minulle kuuluu. Enpäs ollut itse rooliani valitsemassa.Static Noise Bird wrote:
Lisään nyt vielä sen verran, että Fungnubin rooliclaimaus on ehkä hiukan epäilyttävämpi. Milleriä kuitenkin väittää.
Mitä tarkoitat aiemmalla käytöksellä?Static Noise Bird wrote:
Et, mutta aiempi käytös + tuo claimi = huonompi yhdistelmä.
Maran postistahan tätä järjestystä ei näe. Tosin hänen äänestä se tulee enemmän ilmi.Fungnub wrote:
Jos olet yhtään seurannut tätä aihetta niin huomaat että kaikissa tekemisissä (äänestykset ja claimit) Olen aina tehnyt tekemiseni aina pannaria ennen.
Jos roolisi onkin hyödyksi kylälle niin miksi ihmeessä claimaisi. Ja viimeiset claimaajat tulee olemaan todennäköisesti kyläläisiä ja uskon mafian claimanneen joPannari wrote:
Miksi se olisin juuri minä? Itsehän et ole edes claimannut rooliasi. Entä jos sinä bluffaat ja oletkin likainen mafioso?Static Noise Bird wrote:
Kyllähän se nyt jompikumpi tai molemmat on, mutta en itse vain uskalla äänestää kun en tiedä kumpi bluffaa, vai bluffaako molemmat.
Miten Depator benefittaa kylää? Ei mitenkään. Minä voin sentään estää jonkun kyläläisen tai vaikka doctorin kuoleman.Kuju wrote:
Viesteistä huomaa myös kuinka suddenly koitat ohjata epäilykset itsestäsi tähän suuntaan
älä nyt helvetti sitä paljastaDepator wrote:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa jne.
Kovasti nyt minua epäillään mutta minun roleclaimista on enemmän hyötyä mafialle kuin kylälle.
Jos Pannari on epäilyttävämpi kuin minä, miksi äänestit minua? Etkö uskalla backstabbia toveriasi?Fungnub wrote:
Pannarin jälkeen mara herättää eniten epäilyksiä koska mun mielestä ei pitäisi olla mahdollista että noin hyvä pelaaja on jätetty näin pitkäksi aikaa henkiin.
Hehän äänestivät molemmat minun jälkeeni, hirtätätkö(/murhaatko) minut seuraavaksi heidän ääniiensä aloittajana? Etkö yhtään epäile muita äänestäjiä jotka äänestivät jo ennen väitettäni? Useimmilla oli palkon paskemmat syyt äänestää kuin niillä jotka olivat samaa mieltä kanssani, esim:Mara wrote:
Blizzardouz wrote:
zertap - analysoi ja kyselee tiuhaan tahtiin, todella epäilyttävää
aiotko todella syyttää ihmisiä jotka eivät bandwagonanneet lisäämällä "se ny vaa vaikuttaa mafialta" siitä että he odottavat jotain muuta kuin ainoastaan muiden ääniä? Jos olet mafia niin tahdot toki tappaa bodyguardin kun mahdollisesti itse tiedät jo jos kyläläisten tohtori murhattiin viime yönä tai ei :^)Braile wrote:
intuitioni sanoo että zertap on likainen mafioso
Sinussa on silti enemmän pontenttiaalia olla mafia ^^Mara wrote:
Jos Pannari on epäilyttävämpi kuin minä, miksi äänestit minua? Etkö uskalla backstabbia toveriasi?Fungnub wrote:
Pannarin jälkeen mara herättää eniten epäilyksiä koska mun mielestä ei pitäisi olla mahdollista että noin hyvä pelaaja on jätetty näin pitkäksi aikaa henkiin.
also Lewder, en usko että saan väitteestäni pitempää - vai haluatko että teen siitäkin 5000000 sanan luennon
Yllätyinkö Fungnob ja Pannari äänestämässä ulos kaveria josta on ollut ehkä eniten hyödyksi kylälleIppE wrote:
Mara (2) - Fungnub, Pannari
Kai nyt meilläkin saa olla epäillyt?Kuju wrote:
Yllätyinkö Fungnob ja Pannari äänestämässä ulos kaveria josta on ollut ehkä eniten hyödyksi kylälleIppE wrote:
Mara (2) - Fungnub, Pannari
Tiesitkö että Doctor ja Bodyguard ei tietääkseni pysty crossprotectaamaan?Mara wrote:
Jos Pannari olisi oikeasti bodyguard niin hän ei olisi roleclaimannut ollenkaan. Teoriassa tämä tarkoittaa sitä että;
1. Mafia kykenee ampumaan Pannarin lähes heti mikäli tohtori ei auta (ja tämä ei auta Brailen tapaukseen)
.
fungnub sama sulle kun mitä sanoin pannarilla pari sivua sitten, jos et edes viitsi huomioida muiden epäilyksiä aion olettaa että ne osuvat oikeaanMindfang wrote:
eli siis
braile äänestää zertapia koska intuitio
snb äänestää zertapia koska kuju ja zertap on mahdollisesti kimpassa mafiaa, mihin viittaa se että zertap puolusti kujua + zertap äänesti valentiinoa jossain vaiheessa ja hän päätyi murhatuksi seuraavana yönä
blizzardouzin mielestä zertap kyselee liikaa ja on siksi epäilyttävä
kuju äänestää zertapia koska uskoo brailen poliisina tsekanneen zertapin ja siksi äänestäneen häntä
lewder äänestää zertapia koska p/3026030
lewder myös vakuutti fungnubin ja pannarin äänestämään häntä
helpottaa vähän nähdä nämä motiivit köntässä, ainakin minua
Pointti oli se että teette aivan kaiken yhdessä mikä on aika hassua ja mafiamaistaPannari wrote:
Kai nyt meilläkin saa olla epäillyt?
tietääkö joku jos tohtori ja bodyguard voi suojella toinen toistaan tälleen luovansa täyden immuniteetin yhden yön ajan? jos näin on niin mafian on pakko spekuloida jos kannattaa joko tappaa bodyguard ja roleblockata poliisi sillä riskillä että tohtori suojaa bodyguardin tai yrittää löytää tohtori samalla kuin roleblockaa bodyguardin tairoleblockata bodyguard ja koettaa tappaa poliisi jos tohtori yrittääkin suojata bodyguardi.Kuju wrote:
Tiesitkö että jokainen roleclaim parantaa mafia mahdollisuuksia osua tohtori jäbään, tämä tarkoittaa lähinnä sitä siis että älkää hyvät ihmiset tehkö sitä
ai hups luin tän ohi kun kirjotin omaa viime postia, nevermind thenPannari wrote:
Tiesitkö että Doctor ja Bodyguard ei tietääkseni pysty crossprotectaamaan?Mara wrote:
Jos Pannari olisi oikeasti bodyguard niin hän ei olisi roleclaimannut ollenkaan. Teoriassa tämä tarkoittaa sitä että;
1. Mafia kykenee ampumaan Pannarin lähes heti mikäli tohtori ei auta (ja tämä ei auta Brailen tapaukseen)
.
Riippuu hostaajasta. Hostaaja ei ole määrittänyt. Your argument is invalid.Pannari wrote:
Tiesitkö että Doctor ja Bodyguard ei tietääkseni pysty crossprotectaamaan?
Mara wrote:
Yllättävän pitkään mietit tuota herra moderaattori, mutta selvä.
Ristiinsuojelua ainakin itse meinasin, en sitten tiedä mitä oikein haitte takaa.Lewder wrote:
tarkoittaako siis että tohtori ei pysty suojaamaan bodyguardia yhtään ja toisinpäin vai onko ainoastaan ristisuojelu kiellettyä?
Mara ja Kuju eivät ole Depatoria äänestäneet ollenkaan, (mutta ei kyllä kovin monin muukaan).Depator wrote:
Kuju on oikeassa, Fungnubilla ja pannarilla on varmasti jotain salattavaa
Olin siis oikeassa.IppE wrote:
Mara wrote:
Yllättävän pitkään mietit tuota herra moderaattori, mutta selvä.Ristiinsuojelua ainakin itse meinasin, en sitten tiedä mitä oikein haitte takaa.Lewder wrote:
tarkoittaako siis että tohtori ei pysty suojaamaan bodyguardia yhtään ja toisinpäin vai onko ainoastaan ristisuojelu kiellettyä?
Nyt jälkeenpäin ajateltuna kyllä tyhmin päätös pelissä tähän mennessä minun osaltani. Ei olisi kannattanut roleclaimata.Lewder wrote:
kysymys kuuluukin että oliko roleclaim mielestäsi kannattava päätös? suojata voi salaa, en usko että sillä on paljon vaikutusta mafian öiseen päätökseen varsinkaan kun ei voi ristiinsuojella etkä sinä epäilyksiä nyt ainakaan saanut niskoiltasi
This.Lewder wrote:
kysymys kuuluukin että oliko roleclaim mielestäsi kannattava päätös? suojata voi salaa, en usko että sillä on paljon vaikutusta mafian öiseen päätökseen varsinkaan kun ei voi ristiinsuojella etkä sinä epäilyksiä nyt ainakaan saanut niskoiltasi
Perusteet eivät ole tarpeen kun mafiuutesi paistaa kirkkaasti läpi.Mara wrote:
Tämä ei ole D1 enää, perustele.
Day 1.Blizzardouz wrote:
Mikä on D1
Fungnub pls, ei sinun tarvitse enää yrittää leikkiä protown kun olet pelannut itsesi pussiin.Fungnub wrote:
Perusteet eivät ole tarpeen kun mafiuutesi paistaa kirkkaasti läpi.
Ja sudden backstab.Depator wrote:
Kuju on oikeassa, Fungnubilla ja pannarilla on varmasti jotain salattavaa