Ik wil me even verontschuldigen over hoe ik hebt gereageerd, maar dat kwam ook, omdat ik er vroeger best wel erg mee werd gepest, en me dat daarom dus erg gevoelig ligt.
Sorry Daarvoor
Maar alsnog
Ik mag nu echt maar hopen dat ik hier geen enkele spelfout in heb gemaakt
Sorry Daarvoor
GladiOol
Of ik had moeten zeggen: Vergeleken met hem, maar ook hier, omdat ik het over hem had, dacht ik dat het logisch zou zijn.
Naar mijn mening is dat goed Nederlands, alleen, ik bedoelde: Hem vergeleken met mij, maar omdat ik het over hem had, dacht ik dat het logisch zou zijn.GladiOol wrote:
''vergeleken met mij, was ik compleet normaal''
wat
Of ik had moeten zeggen: Vergeleken met hem, maar ook hier, omdat ik het over hem had, dacht ik dat het logisch zou zijn.
Ayu
Je hebt gelijk over die fouten, maar omdat ik nogal gevoelig hierdoor was, lette ik niet echt op mijn eigen spelling, sorry daarvoor. Ik was nogal geïrriteerd, maar mijn Nederlands is best wel goed. Ik ga niet mijn cijfers plaatsen, omdat ik dan weet dat Silmarilen me weer een uitslover gaat noemen
Hij was heel slim, alleen omdat hij zo onhandelbaar was, moest hij van school af, en daarna ging hij dus naar VMBO-B. Dat had ABSOLUUT niks met zijn slimheid te maken, maar met zijn autisme.Ayu wrote:
Je kan er uiteraard ook zelf om vragen. Dat iemand een slechte instelling heeft of geen vorm van inzet wilt tonen, heeft niet zo heel veel met intelligentie te maken.
Misschien moet je trouwens even checken wat je geschreven hebt voordat je het post, als je je zelf niet aan de regels van de Nederlandse taal houdt vind ik het niet zo slim om naar anderen te gaan wijzen.
Nogmaals, wijkt dit allemaal niet een beetje erg van het topic af?
Je hebt gelijk over die fouten, maar omdat ik nogal gevoelig hierdoor was, lette ik niet echt op mijn eigen spelling, sorry daarvoor. Ik was nogal geïrriteerd, maar mijn Nederlands is best wel goed. Ik ga niet mijn cijfers plaatsen, omdat ik dan weet dat Silmarilen me weer een uitslover gaat noemen

Vrael
Ik vind trouwens ook dat jij je wel een beetje mocht inhouden, zoals bijvoorbeeld:
Sorry, ik vind niet dat ik zo had moeten reageren, maar die reactie van jouw, had me best wel geraakt. Ik werd er best wel geïrriteerd van, zoals ik eerder al had gezegd.Vrael wrote:
*sigh*
Ik weet niet waarom je iets aan te merken hebt op mijn interpunctie, we reageren immers op de potentieel minst serieuze plek op deze aardbodem. Ik moet toegeven, daar heb je een punt
Als je dan toch als een autist gaat mieren neuken Doe gewoon even normaal, wil je?, doe het dan tenminste goed i.e. 'ff', 'jr', Deze afkortingen stonden altijd in mijn toetsen, en mijn Nederlands docent van vroeger vond dit goed. Met name die 'jr'. De 'ff' vond ze, laat ik het zo maar zeggen, niet erg. en het eerder door gladi aangewezen literaire hoogstandje:'vergeleken met mij, was ik compleet normaal.' Dit heb ik al uitgelegd aand gladi in de spoilerbox hier twee plekken boven.
daarbij Hoofdletter vergeten. heb je zo'n beetje mijn punt bewezen een trol te zijn, want niemand op het gymnasium zou zich zo doen gelden.Dan ken je echt mijn klasgenoten niet van vorig jaar, hoe slecht hun spelling was. Ik kon er echt bijna om huilen, dat meen ik echt.
groetjes, vrael. Vrael moet op de regel hieronder, en MET hoofdletter, het is een naam, geen woord!
p.s. je moeder.Die is tenminste nog WEL aardig
Ik vind trouwens ook dat jij je wel een beetje mocht inhouden, zoals bijvoorbeeld:
Dat zij niet echt bepaald aardige quotes, toch?Vrael wrote:
ik vermoed dat baraatje een trol is...
zo autistisch bestaat gewoonweg niet 0.0
Als je dan toch als een autist gaat mieren neuken
daarbij heb je zo'n beetje mijn punt bewezen een trol te zijn, want niemand op het gymnasium zou zich zo doen gelden.
Maar alsnog
Mee eensYoeri wrote:
Jongens ik denk toch wel dat we het leukste forum van heel osu! hebben.
Ik mag nu echt maar hopen dat ik hier geen enkele spelfout in heb gemaakt