.
gegroet north westKanye West wrote:
hoi
north west is mijn dochterGladiOol wrote:
gegroet north westKanye West wrote:
hoi
9 f japanSynchrostar wrote:
hoi kanye, wat zijn je hobbies?
PedoKanye West wrote:
9 f japanSynchrostar wrote:
hoi kanye, wat zijn je hobbies?
Racist.Graafbond wrote:
Het is Bassie, vieze jattedief steelt altijd alles onder m'n neus weg
Nee sorry, nou ben je te laat. Doei.Mikal wrote:
Beter laat dan nooit
nou, je drukt op de edit knop rechts onderin als je over je post hovertSoG Tava wrote:
hoi ik ben belg en ik weet niet hoe ik posts moet editten
Catana wrote:
ew belg
haha 10/10laport wrote:
Goeiedag Jeremy het zou zeker en vast zeer plezant zijn als we u davido-kun mogen noemen
mvg laport
Protip: Check laatste pagina van weeaboo thread.Vrael wrote:
ksnappet njiet
Yoeri wrote:
Hahahahahahahahahahahahahahahaha.SoG Tava wrote:
>favoriet
>Date a Live
Jij ben best gemeenMoonpower wrote:
Nee sorry, nou ben je te laat. Doei.Mikal wrote:
Beter laat dan nooit
Desiree
Andel
22
o-o'
Doin' It Well.
Ik dacht dat jij in Rusland zatXcrypt wrote:
Ik ben een belg mag dat ook tussen al die gekke hollanders door?
22
nee ik ben hopeloos.
west-vlaanderen!
Vrael wrote:
ga eens mijn posts editen ofzo happy...
tsjonge jonge wat is het woordje lekker spelen erg zeg.
TIL God is een timmermanlaport wrote:
jezus zijn vader was timmerman
Doh, hij heeft toch ook de wereld gemaakt.SiFly wrote:
God is een DJSiFly wrote:
god is een meisjeRemco32 wrote:
God is een DJSiFly wrote:
TIL God is een timmerman
Liefde is de dansvloer
2 dingen:silmarilen wrote:
Mensen Die Elk Woord Met Een Hoofdletter Beginnen Zijn Irritant
Heb je naar mn leeftijd gekeken?? Dat geeft vlgns mij wel het goede antwoord, tenzij je het verkeerd opvat, dus laat ik het antwoord hieronder plaatsenGladiOol wrote:
barry, met zo'n avatar krijg je al die pussy of niet
Wat leuk, (Ik heb namelijk ook een vorm v Autisme)GladiOol wrote:
je bent gezakt voor mijn autisme test.
weer een autist erbij, helaas pindakaas
Dankje!Xhomas wrote:
Gefeliciteerd baraatje!
Haal die Link wegYoeri wrote:
Hey jou ken ik.
http://osu.ppy.sh/forum/t/142105 Hahahahahaha.
weet ik, dat is wat mijn test ook aangaf. mijn test is 100% accuraat.baraatje123 wrote:
Wat leuk, (Ik heb namelijk ook een vorm v Autisme)GladiOol wrote:
je bent gezakt voor mijn autisme test.
weer een autist erbij, helaas pindakaas
Hoe test je het dan? --> Kunnen anderen het ook testen?GladiOol wrote:
weet ik, dat is wat mijn test ook aangaf. mijn test is 100% accuraat.
Het is een gave van mij. Door middel van goede observatie en een enkele kritische vraag ben ik in staat autisme te vinden. Hoe goed verborgen de autisme ook zit (in jouw geval totaal niet verborgen), ik zal het vinden.baraatje123 wrote:
Hoe test je het dan? --> Kunnen anderen het ook testen?GladiOol wrote:
weet ik, dat is wat mijn test ook aangaf. mijn test is 100% accuraat.
Lol, zijn er mensen van afgekomen die geen autisme hebben, of heeft bijna iedereen het?GladiOol wrote:
Het is een gave van mij. Door middel van goede observatie en een enkele kritische vraag ben ik in staat autisme te vinden. Hoe goed verborgen de autisme ook zit (in jouw geval totaal niet verborgen), ik zal het vinden.
Maar hoe weet je zeker dat ze het niet hebben, als je ze nog niet getest hebt, of is dat nog een soort van speciale gave?GladiOol wrote:
Ik test geen mensen waarvan ik al weet dat ze 't niet hebben. Bij jou was ik 99% zeker dat je autisme had, dus de laatste test en inderdaadjes een nieuw autistje erbij. altijd gezellig, altijd leuk.
Niks speciaals aan, is iets wat alle normale mensen hebben. Autisme blokeert deze gave alleen.baraatje123 wrote:
Maar hoe weet je zeker dat ze het niet hebben, als je ze nog niet getest hebt, of is dat nog een soort van speciale gave?GladiOol wrote:
Ik test geen mensen waarvan ik al weet dat ze 't niet hebben. Bij jou was ik 99% zeker dat je autisme had, dus de laatste test en inderdaadjes een nieuw autistje erbij. altijd gezellig, altijd leuk.
Dat is geen excuus meer in deze tijd Barry. Hup, de wijde wereld in!baraatje123 wrote:
Heb je naar mn leeftijd gekeken?? Dat geeft vlgns mij wel het goede antwoord, tenzij je het verkeerd opvat, dus laat ik het antwoord hieronder plaatsenGladiOol wrote:
barry, met zo'n avatar krijg je al die pussy of niet
Nope
Hahahaha, Eigenlijk is dat wel een excuus hoor. (Ik bedoel op de manier, ik ben er nog niet aan toe -___-)Remco32 wrote:
Dat is geen excuus meer in deze tijd Barry. Hup, de wijde wereld in!baraatje123 wrote:
Heb je naar mn leeftijd gekeken?? Dat geeft vlgns mij wel het goede antwoord, tenzij je het verkeerd opvat, dus laat ik het antwoord hieronder plaatsen
Nope
Hoi PascalTakuji wrote:
Pascal
17
in de buurt van roosendaal(NB)
Wtf iemand die zegt datie te jong is voor 'pussy'. Als er een meisje morgen op school naar je toe komt die haar lichaam aanbiedt, zeg jij dan nee?baraatje123 wrote:
Hahahaha, Eigenlijk is dat wel een excuus hoor. (Ik bedoel op de manier, ik ben er nog niet aan toe -___-)
Hoi Pascal, ik hoop dat je de druk hierzo aankan. Omg wat zijn mijn grappen goed.Takuji wrote:
Pascal
17
in de buurt van roosendaal(NB)