forum

Svenska (Swedish)

posted
Total Posts
563
show more
Majide_old

Jollepoker wrote:

Wut, svenskar, i mitt Osu!?
Men shit O_________o, har du märkt det nu? .______.
Topic Starter
Loginer

toad wrote:

jag blir yr när jag ska läser manga på datorn
Dags att köpa e-boksläsare?
MooNiZZ
Uj uj nu blev det mycket aktivitet här, fina fisken som min far skulle sagt.

jag spelar ukulele och piano :D fett najs,

någon som ska till DHs09?
toad

Loginer wrote:

toad wrote:

jag blir yr när jag ska läser manga på datorn
Dags att köpa e-boksläsare?
Bra idé, visste inte ens att det fanns...: D Men dock så har jag ingen aning om vilka märken som är bra, man vill ju inte slösa pengar på något som inte fungerar...
Real1
Hurra! Fem rankade maps. Woot woot! :D
Gabi
mmmmmm jaha då var det valborg.... själv så har min fot blivit överkörd av en bil så det blir lite skämmigt och festa med 1 sko på <_<, men jag e en grym dansare på kryckor. 8-) :P
Otium_old
^
Man måste ha skills om man kan dansa med kryckor. :v
Krya på dig iallafall~

Valboooorg~ Älskar det~ <3 Dock blir det nog inge båt bränning det här året. ;_;
MooNiZZ
min valborg blev ett helvete :(
men inget man kan göra något åt, slutade väll bra antar jag...
Real1
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
MooNiZZ

Real1 wrote:

Äsch, Valborg. Skräp dag. :?
jo det är fan så, men småbarnen ska festa och då måste jag ta hand om dem :(
Real1

MooNiZZ wrote:

Real1 wrote:

Festande fjortisar? Det är ju det värsta med Valborg.
Dagens ungdom.

In other news
Fan alltså, folk bara åker om mig i ranken, trots att jag spelar varje dag. Jäkla deppigt. Ingen glor på mina maps. Trots att en av dem varit bubblad i mer än 1 jävla månad. Väldigt kul nu när man vrtkligen börjar bli bra på att mappa. Det var MYCKET lättare för mig att få uppmärksamhet till mina maps med det förra systemet.
osu! börjar kännas... Sämre... Jag kanske drar vidare om det inte vänder snart för mig.
MooNiZZ

Real1 wrote:

MooNiZZ wrote:

Real1 wrote:

Festande fjortisar? Det är ju det värsta med Valborg.
Dagens ungdom.

In other news
Fan alltså, folk bara åker om mig i ranken, trots att jag spelar varje dag. Jäkla deppigt. Ingen glor på mina maps. Trots att en av dem varit bubblad i mer än 1 jävla månad. Väldigt kul nu när man vrtkligen börjar bli bra på att mappa. Det var MYCKET lättare för mig att få uppmärksamhet till mina maps med det förra systemet.
osu! börjar kännas... Sämre... Jag kanske drar vidare om det inte vänder snart för mig.
usch, jo well de flesta festar på valborg, inte bara fjortisar, utan även min dåvarande flickvän som det nu är slut med.

Mja, men de diskuterade igår något om att bats bara moddar andra bats låtar, men peppy skulle antagligen införa att de måste gå efter prioritet. Så vi får se hur det blir
Real1
Tror inte det kommer funka. Men vi får se. Skulle inte förvåna mig om min map fortfarande inte fått nån reply TROTS sin 14 priority + bubble om ytterligare en månad.
MooNiZZ

Real1 wrote:

Tror inte det kommer funka. Men vi får se. Skulle inte förvåna mig om min map fortfarande inte fått nån reply TROTS sin 14 priority + bubble om ytterligare en månad.
tjöta på bats, det är det enda rätta :D
vilken map är det vi pratar om?
Real1
Står ju i news posten att mod requests inte är uppskattat längre för the new world order så att säga.

Denna map.
MooNiZZ
Ska lurka runt lite och se om jag kan få någon bat att kolla på den :)
Real1
Försöka duger. Mig lyssnar de inte på iaf. Tack för din support. :)
Real1
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Otium_old
Hm, jag hoppas någon får syn på dina maps~ o:
Jag skulle själv vilja kunna bli klar med mina maps, men det är knapp några som är och tittar på dom och hjälper mig se vad som behöver förbättras ect. >_>
Real1

Otium wrote:

Hm, jag hoppas någon får syn på dina maps~ o:
Jag skulle själv vilja kunna bli klar med mina maps, men det är knapp några som är och tittar på dom och hjälper mig se vad som behöver förbättras ect. >_>
Jag fick syn på din senaste map. ;)
MooNiZZ
Mycket kul kan man ha en lördag kväll :D
Brädgårn firade 2 år så de hade byggt en ramp på en krog, där det blev värsta öset :D
När man är lite dragen så gör man ju saker man normalt aldrig skulle kunna tänka sig att göra när man skejtar så det var galet skoj.
Framåt 2 tiden stack man och åt pizza med några kompisar. Efter det pallade jag inge mer och tänkte dra hemåt.
När jag cyklade hemåt skrek några in mig till att spela fotboll, randomt dragen som man var hängde man ju lätt på.
Protip: Spela aldrig fotboll i fuktigt gräs och skejtskor, dragen. Du kommer ramla vad du än gör :D
Under fotbollsmatchen blev jag kallad White Russian. Who the hell knows why men det var en lyckad dag.
Varför jag skriver detta vet jag inte. Men ah, puss på er :D
Real1

MooNiZZ wrote:

Mycket kul kan man ha en lördag kväll :D
Brädgårn firade 2 år så de hade byggt en ramp på en krog, där det blev värsta öset :D
När man är lite dragen så gör man ju saker man normalt aldrig skulle kunna tänka sig att göra när man skejtar så det var galet skoj.
Framåt 2 tiden stack man och åt pizza med några kompisar. Efter det pallade jag inge mer och tänkte dra hemåt.
När jag cyklade hemåt skrek några in mig till att spela fotboll, randomt dragen som man var hängde man ju lätt på.
Protip: Spela aldrig fotboll i fuktigt gräs och skejtskor, dragen. Du kommer ramla vad du än gör :D
Under fotbollsmatchen blev jag kallad White Russian. Who the hell knows why men det var en lyckad dag.
Varför jag skriver detta vet jag inte. Men ah, puss på er :D
Puss puss. :P
simsda
yay många svenksar här.Osu!Äger :)
Real1
Skulle vara uppskattat om ni råkat tanka någon av mina maps, gillar dem och stjärnar dem/moddar dem. Omöjligt att få BAT attention i dagens läge.
MooNiZZ

Real1 wrote:

Skulle vara uppskattat om ni råkat tanka någon av mina maps, gillar dem och stjärnar dem/moddar dem. Omöjligt att få BAT attention i dagens läge.
Jag har gett upp :P hehe
Xgor
Är det någon typ av syndrom som vi svenskar har att våra beatmaps inte blir uppmärksammade? :?
Topic Starter
Loginer
Real1
Det verkar ibland så, Lolginer.

Känns som man måste ligga på BATsen som en pest för att få attention från dem... Vilket inte heller är bra tycker jag. Måste vara jobbigt, att som BAT få en massa jobbiga requests hela tiden. :?
Xgor
*suck*
Jag önskar att svenskarna på osu var mer aktiva >:(
Real1
Vi har ju en bunt aktiva... Men inte så många. Ännu.
Gabi

Loginer wrote:

Nej då, vi kollar på flaggorna först för att försäkra oss om att alla svenskar blir ignorerade. :D
asså, vi måste använda oss av honom mer han e en BAT för fan.
Real1
Gabi

Real1 wrote:

Gabi wrote:

Loginer wrote:

Nej då, vi kollar på flaggorna först för att försäkra oss om att alla svenskar blir ignorerade. :D
asså, vi måste använda oss av honom mer han e en BAT för fan.
Han har 4kd... So I take it he doesn't moddar mycket?
nej, säg vad han ska modda sen kan han bubbla dem åt dig haha
Real1
Loginer borde modda alla svenskars maps.
Xgor
The_Priest_In_Yellow
En sak som jag skulle vilja dra er uppmärksamhet till är förslaget till en Skandinavisk Kanal. Tanken är att slå ihop Danska, Norska och Svenska till en kanal, detta då vi mer eller mindre delar samma språkrot och förhoppningsvis kunde samsas om kanalen.

Vi utgör ungefär 1251 aktiva användare tillsammans. (för nuvarande)
Med den största vikten på den svenska sidan som har ett antal om 810 aktiva.
Den norska sidan ligger runt 253 aktiva
och den danska på en 188 aktiva

För er talan, tråden finns länkad i texten.

-EDIT-
Kanalen har nu lagts till på prov.
Xgor
Jag testade den men den var tom :(
The_Priest_In_Yellow
Vaknade nyss så därför kan det här se lite konstigt ut. Hittar inte mina glasögon.........fff

Vi behöver fler till skandinavian (ja den heter det) och jag antar att vi behöver fler till den här tråden för den delen också... Några förslag på publicity grejer?
Xgor
Vi skaffar oss en slogan som....
...
...Kom hit för att känna doften av surströmming....
...
...Kanske inte :?

Ja ja

Det är två grejer som jag vill visa ;)

Det första är att jag ligger 2:a i Sverige på CTB :D

Det andra är att nåra jag känner från min f.d. skola (slutade denna sommar ;) ) har gjort nåra grymma låtar för ett tag sen och dom ligger ute på youtube

låt om skolan på rim:

Punkt.SE
Kujo
Tjenamors! (:
Real1
Hej hej!
Xgor
Kujo
Jag är rank 19 i sverige nu :D
Real1
Bra jobbat. :)

Jag är fortfarande rank #1 men jag undrar hur länge det kommer att vara. :cry:
Xgor
Jag är stolt över att jag är nr. 1 på CTB ^.^
Jag är dock rädd över att spikeydude kommer att ta den platsen snart :(
Real1

Xgor wrote:

Jag är stolt över att jag är nr. 1 på CTB ^.^
Jag är dock rädd över att spikeydude kommer att ta den platsen snart :(
Keep fighting~!
Real1
Helvete också. Efter 10 månader som sveriges nummer ett... :(
The_Priest_In_Yellow
Xgor
Topic Starter
Loginer
Pax på björnbiten.
The_Priest_In_Yellow
Ingen dålig idée, kanske nått från ett "barnprogram"?
typ, svenska versionen av pedobear; björnes magasin themen?
Topic Starter
Loginer
The_Priest_In_Yellow
sanningens ord.
hm, finns det nått mer typiskt som alla svenskar kan känna igen?
Xgor

The_Priest_In_Yellow wrote:

hm, finns det nått mer typiskt som alla svenskar kan känna igen?
Schlager låtar..... Som t.ex. Carola, Lena Philipson och Charlotte Perrelli....
Jag tror dock att Tingeling är roigare att mappa och den är ändå ganska känd :D

Förresten! Om vi gör det här, Vem ska lägga upp mappen?

(En till grej är att vi inte kan ha åäö i titeln för att orz kan inte läsa dom bokstäverna D: )
The_Priest_In_Yellow
bleh du har rätt. DISKRIMINERING (!)
Men tja, visst Tingeling lol.
Vet inte vem som ska ladda upp dock. Om nån känner sig manad eller tvingad *host*real1*host* hahaha
Är dock inte här så ofta längre, så jag måste tacka nej.
Real1
Lolwut?
Topic Starter
Loginer
Jag laddar gärna upp den. Har fixat .osz med video och allt: http://www.mediafire.com/file/myzlzwytdw3/Tingaliin.osz

Reservera en bit och mappa den. Skriv namn på .osu-filerna och lägg upp dem på upppy. Ta en till när ni är klara om det finns några över.

Sektion 1 (00:17-00:46):
Sektion 2 (00:46-01:13):
Sektion 3 (01:13-01:51): Xgor
Sektion 4 (01:52-02:27): Loginer
Sektion 5 (02:27-02:57):
Xgor
Topic Starter
Loginer
Real1
Sweet, jag bokar en section senare. Brb. ;)
Xgor
Jag kom just på en grej..
Att vi måste bestämma hur snabbt alla silders ska vara eftersom man kan bara ändra hastigheten på dom mitt i låten med x2 och x0,5......
The_Priest_In_Yellow
Ett par avslutande ord, tyckte det skulle vara snällt att lämna en present till julafton.
Håll med eller inte, bryr mig inte, gror det tankar är det gött.

Ha det.

viewtopic.php?f=52&t=19899&p=243722#p243722
Real1
Lycka till i det hårda livet, präst. :(
argelius
tjena! har precis börjat spela osu! :D
The_Priest_In_Yellow
tjenare och välkommen, trevligt att se en svensk som inte är rädd för att tala. Finns allt för få.
argelius
verkar ju ganska dött här. är det inga svenskar som spelar? :|

känns som det är över 50% kineser online, men det kanske är för att jag spelar på fel tider.
Xgor
Det finns svenskar, men det är inte så många svenskar som är aktiva D:
toad
Kujo

Xgor wrote:

Här finns en!
Real1

Darkoff wrote:

Xgor wrote:

Här finns en!
Ja dig ser man högt upp på fler å fler maps. Kom inte ikapp mig är du snäll. ;)
Kujo
Jag ska allt komma ikapp!

Och fy vad quote systemet är konstig här då >_>
Real1

Darkoff wrote:

Jag ska allt komma ikapp!

Och fy vad quote systemet är konstig här då >_>
Elaking D:
Kujo
Btw, jag ser knappt några av er Svenskar på Multiplayer, hur kommer det sig? Gillar ni inte Multi? :(

Jag iof sitter på Multi nästan 24/7 när jag spelar Osu!
Gabi
brukade alltid sitta i multi, men har inte så mycket tid just nu :P

real sluta farma jag hade ju #1 SWE i ett tag wwwwwwwww :P
ShanaTan
Brukar också sitta i Multi rätt ofta men har inte kunnat lira på hela lovet pga trasig data, sitter på en gammal atm =P

Hoppas på att kunna börja lira igen imorn iaf.
Xgor
Jag spelar för lite osu! :P

Jag mappar mest.

Multi är dock riktigt roligt om man kommer till rätt rum :D
Kujo

Xgor wrote:

Jag spelar för lite osu! :P

Jag mappar mest.

Multi är dock riktigt roligt om man kommer till rätt rum :D
Det har du rätt i!
Lekkit
Jag tänkte att man nog kunde slänga in en liten hälsning här. Är som ni kanske märkt inte särskilt aktiv på forumet, men jag försöker spela så mycket som möjligt. Tycker att det är ett fantastiskt roligt spel. Får se hur länge jag orkar hålla spelandet uppe, men så länge jag har kompisar och syskon att jämföra mig med kommer jag nog fortsätta nöta.
Real1
Keep it up! :D

Själv kan jag inte sluta, även fast jag spelar mycket, mycket mindre nu jämfört med ett år sedan.
Lekkit
Ja, det vore ju kul att ta Sverige till en placering över Finland, men det kanske är lite för mycket att hoppas på.
Xgor

Lekkit wrote:

Ja, det vore ju kul att ta Sverige till en placering över Finland, men det kanske är lite för mycket att hoppas på.
Så sant :)
Teras
Haha, har inte sett att det här fanns innan. Lite roligt. :)
Teras

Xgor wrote:

Lekkit wrote:

Så sant :)
Jag är finsk. Borde skifta land? XD
Lekkit
Bara om du vill vara vår rival.
Teras

Lekkit wrote:

Bara om du vill vara vår rival.
Kan jag väl vara, dock så kan jag inte finska precis. Men majoriteten av släkten är finsk..så det är lite fail.

Aja, jag är för Sverige. Då jag inte kan så mycket finska Hah :P
ShanaTan
Good job ;)
Kujo
Vi ligger ju precis bakom finnarna! Fast tyvärr så finns det många bra finska spelare :(
Teras

Darkoff wrote:

Vi ligger ju precis bakom finnarna! Fast tyvärr så finns det många bra finska spelare :(
Mm, men jag finner det konstigt att det är så många finnar som spelar fast jag ser i princip inga på multi. Sitter alla och spelar solo eller? :lol:
Real1
Haha, jag har inte kört multiplayer sen Gabis multiplayer TAG turnering. Det går MÅNADER mellan varje gång jag kör multi. :P
Teras

Real1 wrote:

Haha, jag har inte kört multiplayer sen Gabis multiplayer TAG turnering. Det går MÅNADER mellan varje gång jag kör multi. :P
Haha, jag kör det ganska ofta. Eftersom att jag tycker det är roligare helt enkelt. :P
Fast har suttit och hållit på med min map nu den senaste tiden. Så ska väl helt enkelt försöka få det färdigt.
Måste vänta på MAT så att dom kan fixa med timingen och offseten..tror nog den är rätt...förhoppningsvis...
Hoppas jag inte ger upp innan dess :lol:
Real1
Teras
Hmm, Blood on fire skulle jag nog vilja helst då jag inte har gjort något med den andra på evigheter :roll:
Nog mitt eget fel för att jag inte orkade ta och mappa någon techno musik.Mycket enklare än vad det är när det gäller denna. Inte föränn nu har jag faktiskt lärt mig allting :?

Oavsett, så får du gärna modda den om du vill. Fast jag skulle nog säga att låten är ganska jävlig att få en bra timing på. Anser jag :-/
Lekkit
Jag har funderat på om man skulle försöka sig på att mappa något, men jag tycker att det är mycket roligare att spela, så det dröjer nog ett tag.

Jag kör multi lite då och då. Mest för att få tag på nya maps.

Såg just att min polare suttit och nött på duktigt och gått om mig i ranking och även flyttat upp Sverige några miljoner närmre Finland. Får sätta upp min dator här hos mina kompisar och nöta lite själv. Finland ska slås.
Real1

Teras wrote:

Hmm, Blood on fire skulle jag nog vilja helst då jag inte har gjort något med den andra på evigheter :roll:
Nog mitt eget fel för att jag inte orkade ta och mappa någon techno musik.Mycket enklare än vad det är när det gäller denna. Inte föränn nu har jag faktiskt lärt mig allting :?

Oavsett, så får du gärna modda den om du vill. Fast jag skulle nog säga att låten är ganska jävlig att få en bra timing på. Anser jag :-/
Moddad.
Och timingen jag kom fram till håller hela låten genom. Inga extra timing sections.
Teras
Har nog inte skrattat på så länge.. Spelade i den turneringen som var nu. DOm skulle sätta "jämna" team mot varandra. Jag fick spela mot två stycken japaner med rank 500 när jag är 2000+ själv HAH. Det är vad jag kallar jämt när dom är så sjukt duktiga :D
ShanaTan
Meh ofta turneringen redan har börjat >.<
Lekkit
Vore lite kul att bli så pass bra att man kan vara med i turneringar och inte åka på rådäng första rundan. Blir till att fortsätta nöta.
Teras

Lekkit wrote:

Vore lite kul att bli så pass bra att man kan vara med i turneringar och inte åka på rådäng första rundan. Blir till att fortsätta nöta.
Mm, jag är själv inte särskilt dålig själv. Men vår lilla domare kände för att välja två maps som där inte är någon paus på. Och isåfall väldigt korta :D
Real1
Orka turneringar
Teras

Real1 wrote:

Orka turneringar
Mm..jag blev tillfrågad. Så jag gjorde det för skojs skull
show more
Please sign in to reply.

New reply