forum

Player introduction / Pelaajien esittäytyminen

posted
Total Posts
1,285
show more
Birdy
Tervetuloa :3 CTB on paras, ei kannata muuta pelatakaan.
Tiisa

Static Noise Bird wrote:

Tervetuloa :3 CTB on paras, ei kannata muuta pelatakaan.
Kiitos ja kyllä mä standardia haluaisin oppia pelaamaan kans > .<
Iggy
Minua ei saa suuttumaan helposti
Challenge accepted ;)
Tervetuloa porukkaan, pidetään foorumit elossa!
Tiisa

Igenatius wrote:

Minua ei saa suuttumaan helposti
Challenge accepted ;)
Tervetuloa porukkaan, pidetään foorumit elossa!
Juu, yritän parhaani ^^
Dekonare
Tervetuloa. Kannattaa myös standardiakin pelata tai edes kokeilla. :3

Niin ja Finnish on kuollut.
Iggy

Blizzardouz wrote:

Niin ja Finnish on kuollut.

Kehtaatkin valehdella!
Valentiino

Tiisa wrote:

Rakastan kissoja, laiskiaisia, kaneja, pinkkiä, kimalletta, rusetteja, kaikkea minun mielestäni söpöä ja ruokaa. . 3 .



Ihan hyvä lista 5/5

ps. Tervetuloa mukaan
Turboapina
Tervetuloa, laiskiaiset 5/5
Tiisa
Kiitosta ; //// ;
F m L_old
Tervetuloa minunki puolesta
Tiisa

F m L wrote:

Tervetuloa minunki puolesta
Kiitos ^^
Kalle_old_1
Tervetuloa kaikille :)
sarvijaakko13
Pöö.

-91 vuonna syntynyt pyöreä tytöntyllerö Joensuusta täällä kirjoittaa ensimmäistä, muttei toivottavasti viimeistä kertaa foorumille. :)
Olen tämmöinen rauhallinen animen ja mangan seuraaja, sekä laiska pelien pelaaja. Pidän kovasti x-meneistä, dinosauruksista, nukkumisesta, eläimistä ja ruuasta (..sen huomaa!).
Harrastan perinteistä kirjeenvaihtoa, swappausta, postcrossingia, pelien pelaamista, roolipelaamista ja toki sitä animea&mangaa.

Osuun tutustuin varmaan puolitoista/kaksi vuotta sitten kaverin kautta, mutta silloin luulin, että oli olemassa vain standard mode ja se ei sitten oikein iskenyt. Ehkä vuosi sitten löysin tieni osun pariin nähdessäni nettikaverin pelaamassa taikoa, mutten silti innostunut hirveästi.. Olen äärettömän huono rytmipeleissä, mutta tykkäsin kovasti pelata stepmaniaa, joten kun osuun tuli mania, niin olen siitä päivästä lähtien pelannut peliä paljon ahkerammin, tosin vain manian parissa.. ^^'

Oon vähän yksinäinen otus joten jos skype löytyy niin olisi hauska chattailla siellä :3 Nykäise rohkeasti hihasta vaan! :D
Birdy
Tervetuloa!
Dekonare
Tervetuloa
Iggy
Tervetuloa poppooseen!
Turboapina
Morjesta
F m L_old
Terevetuloa.
Tiisa
Tervetuloa! Dinosaurukset on kivoja :3
Pegram
Tervetuloa tervetuloa

riippuu dinosauruksesta
trukki7
Ahaa kiva tietää että täältä joensuustakin löytyy osu pelaajia. Tervetuloa vaan.

Enpä taida olla esittäytynyt vielä tänne sen paremmin joten tässä tulee. -93 jätkä joensuusta. Osua on tullu tässä varmaan jo vuosi pelattua, mutta enpä tuossa vielä erityisen hyvä ole. Seurailen animea/mangaa jonkun verran ja kuuntelen musiikia(lähinnä heavy/deathmetal). Harrastuksena pelaan Tekkeniä ihan kilpailu mielessä. Hmm mitäs muuta.. Niin pääsen tässä kohtapuoliin intistä pois.
Iggy

trukki7 wrote:

Enpä taida olla esittäytynyt vielä tänne sen paremmin joten tässä tulee. -93 jätkä joensuusta. Osua on tullu tässä varmaan jo vuosi pelattua, mutta enpä tuossa vielä erityisen hyvä ole. Seurailen animea/mangaa jonkun verran ja kuuntelen musiikia(lähinnä heavy/deathmetal). Harrastuksena pelaan Tekkeniä ihan kilpailu mielessä. Hmm mitäs muuta.. Niin pääsen tässä kohtapuoliin intistä pois.
Tervetuloa vaan sitten sinullekin.
Tekkeniä kilpailumielessä? En tiennyt että siitä edes on kilpailuja... Street Fighterin tiedän kyllä.
Dekonare
Tervetuloa.
Toivottavasti uudet henkilöt pitävät tämän kuolevan foorumin elossa.
trukki7

Igenatius wrote:

Tekkeniä kilpailumielessä? En tiennyt että siitä edes on kilpailuja... Street Fighterin tiedän kyllä.
Tekken on suomessa #1 tappelupeli sitten tulee street fighter kakkosena.

Blizzardouz wrote:

Tervetuloa.
Toivottavasti uudet henkilöt pitävät tämän kuolevan foorumin elossa.
minuun ei kannata luottaa kun olen tosi laiska kirjottamaan foorumeille. :D
Birdy
Jees, lisää lisäystä. Tervetuloa vaan!
Turboapina
Tervist!
Dekonare
Siinä tapauksessa kannattaa joinata meidän IRC-kannulle #finnishiin. Sieltä voi joskus löytyä jopa jotain järkevää keskustelua, taso muuten on mitä on.
hermcs
Pitäisiköhän minunkin esittäytyä..
Noh, minä pähkinänkuoressa. Osun nuoremmasta päästä oleva ylä-astelainen noobi Tampereelta, joka pelaa päivittäin vähän väliä osua muidenkin PC- ja PS-pelien rinnalla.

Something more..?
Valentiino
Tervetuloa joukkoon, tanperelaisia ei ole koskaan liikaa \o
Mianki
Terveppä terve, tykkäät varmaan myös animeita katella ja miten osun löysit?
Ja tanperelaisia on aina liikaa.
Pegram
Tanperelaiset valtaavat koko Suomen
tai ainakin #finnishin

HAH

Niin ja siis juu tervetuloa.
Braile
Tanpere paras en koskaan muuta muualle

t.minä
Birdy
Tanpere on Jumaltem Valtakunta.

Terse mieheen.
Dekonare
Miksi melkein jokaisen täytyy olla Tampereelta kotoisin? Itsehän olen varmaan harvoja jotka asuvat pk-seudulla : D

Mutta tervetuloa ja kerro toki enemmänkin itsestäsi.
Iggy
Tanpereella on Särkänniemi, itse suojelen pääkaupunkia sisämaan valloittajilta.

Tervetuloa!
Turboapina
Moro täältä metästä :P
petrezku11
Morjesta Jyväskylästä yhden 24 vuotiaan syrjäytyneen nörtin puolesta. Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä, siitä asti tullu pelattua aikalailla. Onneks tuli huomattua, nimittäin vähentäny alkoholin kulutusta :) humalassa ei vaan osu. Nykyinen asuinpaikka jkl. Koulua koitan käydä yliopistolla, mutta se on vaan niin vaikeaa kun kammoaa kaikkea sosiaalista toimintaa. Mutta moi teille kaikille.
Mianki
Moi ja tervetuloa~
Rohkeasti tänne vaan postaamaan kaikkea tyhmää ja miksei järkevääkin.
Dekonare

petrezku11 wrote:

yhdestä loli streemistä
Mutta juu tervetuloa. Se on aina mukavaa löytää joku peli jota oikeasti jaksaa hakata ja paljon. Käytätkö hiirtä vaiko piirtopöytää pelatessasi?
Iggy

petrezku11 wrote:

Osu tuli huomattua yhdestä loli streemistä
Kenen streamista Osun bongasit, tiedän että Dyrus, BoxBox ja VMan7 ainakin tätä hakkaa...

Tervetuloa, käytä toki foorumia niin paljon kuin haluat, tänne et tyhmiä posteja liikaa saa yrittämälläkään!
show more
Please sign in to reply.

New reply