forum

Suomimiitti 27.7.2011

posted
Total Posts
222
Topic Starter
Mara
Särkänniemi

Päivä tuntematon

Tulee porukkaa

Kännireissu

Fun fun fun

go
Sutsuka
.
Husikam
Aaaargh, vaikuttaa todellakin hauskalta miitiltä! Tosin tampereelle on pitkä matka täältä korvesta :o

Jos ei heinäkuussa tule mitään esteitä niin voisin melkein järkätä tieni tampereelle!
heintsi

Sutsuka wrote:

-*~FUNFUNFUNFUN~*-

Heinäkuussa oli tarkoitus siis tämä järjestää.
Ja oma kalenterini on vapaa päivästä 10 eteenpäin.

Kimppakyytejä?
Seinäjoelle voin tulla äitin (tai oikeestaan siskon autolla jota se ei saa edes vielä ajaa) ja napata siitä kyytiin neljä ihmistä. eli sä lanttu mukku ja yks mahtuu vielä.
mutta jos muita kimppakyytejä löytyy ja sieltä oulusta asti ni kantsii mennä sillä sitten.
Topic Starter
Mara
En kommentoi vielä mihinkään. hurrdurr
heintsi

LunaticMara wrote:

En kommentoi vielä mihinkään. hurrdurr
PYSTYT SIIHEN
MagicalBloom
Huvipuistot on perseestä mutta jos vaan on kalenterissa vapaata niin voisin tulla.
AzureDraco_old
Joillaki kans ei oo hirveesti varaa laittaa tällä hetkel, ellei sit mee jotai mansikoita poimii väliaikaisesti :p
Topic Starter
Mara
No jos kaikki muut kulut lasketaan pois, niin itse lippu maksaa 34 euroa. (kaikki laitteet yms päiväksi)
Mianki
Voin tulla mutta tuskin ostan itse lippua, rahapulaa. Ehkä ostan sit kertalippui tms.
Heintsi tulkaa hakee mutkin :D
heintsi

Mianki wrote:

Voin tulla mutta tuskin ostan itse lippua, rahapulaa. Ehkä ostan sit kertalippui tms.
Heintsi tulkaa hakee mutkin :D
emmä taida kyllä helsinkii asti lähteä :D paitsi jos tuut tampereelle ni sieltä voidaa asemalta hakea.
Ja ne, joita ei innosta tosin tuo rannekkeen osto voi ostaa kertalippuja jos tuntuu että tulee halvemmaksi. hyvä mianki.
Mianki
Katoin että aluelippu maksaa 10€ johon kuuluu "Sisäänpääsy Särkänniemen alueelle, Sara Hildénin taidemuseoon ja Näsinneulaan." Ja yksi elämyslippu on 9€ johon kuuluu "Kertamaksu Aluelipun ostaneille yhteen huvilaitteeseen tai Akvaarioon, Delfinaarioon tai Planetaarioon."

Että jos ostaa esim 3 elämyslippua (plus aluelippu) niin se tulisi jo kalliimmaksi kuin sitten kaikkien laitteiden ranneke. Katsoo sit jos joku vaik sponssais :D
IppE
Se on kyllä aika törkeetä rahastusta noi huvipuistot. Mutta jollain rahallahan niidenkin pitää pyöriä.
Sutsuka
.
Lanttu
Minulle ny luultavasti käy heinäkuussa mikä tahansa päivämäärä neljännestä päivästä eteenpäin, pommittakaa mua sitten informaatiolla kun ootte saaneet asiat päätettyä kitos.
Pegram
Kai minäkin sinne sitten tulen kun olen kerta kaikkein lähimpänä kyseistä paikkaa :L

ei kyllä kiinnosta huvipuistot hyi
IppE

XZero94 wrote:

Kai minäkin sinne sitten tulen kun olen kerta kaikkein lähimpänä kyseistä paikkaa :L

ei kyllä kiinnosta huvipuistot hyi
Sisäänpääsyn vaan ostat ja palloilet siellä, en minäkään mihkään laitteisiin ole menossa.
Sutsuka
.
IppE
Mutta kalliita.
Lanttu
Jos sattuu käymään huvipuistossa kerran kahdessa-kolmessa vuodessa jos sitäkään niin ihan hyvin minä ainakin pystyn maksamaan sen hinnan<3
heintsi

Lanttu wrote:

Jos sattuu käymään huvipuistossa kerran kahdessa-kolmessa vuodessa jos sitäkään niin ihan hyvin minä ainakin pystyn maksamaan sen hinnan<3
juurikin niin, ja mä ainakin tulen laitteisiin, ei ole 34 e paha *WEEEE*
Sutsuka
.
Pegram
AINIIDELFIINIT

unohdin ne ne ne tuitui~ kalanisäkkäät ja silleen ihih
Pallero_old
Jee tuun kans, laitteisiin ja kaikkee :3:3:3:3
Iha paska puisto ku Peligay vei tanssipelit pois, sisäänpääsykausikortilla oli sillon vielä järkeä.
heintsi
Yritän huomenna tai tänään kysyä mitä päiviä pomo on suunnitellu mun pään menoksi heinäkuulle. voi olla, etten noita päiviä vielä saa tietoon koska se ruukaa suunnitella ne vasta kuun alussa. Joten 10 päivästä eteenpäin, mikä olisi paras päivä ja sopisi kaikille?
Kysyn sen/ne päivän(t) vapaaksi sitten.
IppE
Mulle käy näillä näkymin koska vaan Heinäkuun 17. päivän jälkeen.
heintsi
okei, eikö yhtään aikasemmat päivät käy ennen 17 päivää? voi olla etten noin pitkälle saa vielä sovittua mitään vielä.

ja entäs muiden tilanne? eli tällä hetkellä tilanne tämä(päivitän maran puolesta vaikkapa)

Sukka 10 päivästä eteenpäin
Lanttu 4 päivästä eteenpäin
Ippe 17 päivästä eteenpäin
mukku?
mara ?
mianki?
Minä ?
xzero?
pallero?
tujaus viikonloput
husikam?

KYLLÄPÄS on tulossa paljon porukkaa nyt kun listasin kaikki :o kivaa ~

Ja hieman offtopicia:animeconithan on 15-17 päivä ja sinne oli kyllä tarkoitus mennä kans.
jälleen jos sinne on tulossa porukkaa niin meiltä varmaan saa auton ja mut kuskiin, väliltä seinäjoki-turku nappaan kyytiin halukkaat. tulee kaikille halvemmaksi niin. ei saa. sisko tarvitsee autoa musiikkifestareilla. eli kimppakyyti tonne ei onnistu ainakaa meiä autolla.
IppE
No 11-17 oon virossa ja kun sukalle ei käy ennen 10. nii asd.

Mun kannalta kyllä käy ennen 11.

Ja Mara sanoi tulevansa jos psyyke kestää.
MagicalBloom
Minulle käy luultavasti vain viikonloput :/ Itse en saa luultavammin sovittua vapaapäiviä.

Offtopic
Itsekkin olen melkovarmasti tulossa animeconiin ja voin napata kyytiin halukkaita väliltä Kouvola-Turku. Toisaalta on vielä epävarmaa montako voin napata kyytiin koska en tiedä onko ketään irl kavereita lähdössä mukaan.
heintsi
Okei, mulla saattaa onnistua joku viikonloppu, mutta mitä nyt näit vuorolistoja kattoo niin on paljo enemmä ollu viikonpäiviä auki ku viikonloppuja.

Tässä työssä on todellakin toosi hankala suunnitella mitään kun aina pitää osastolla olla 2 myyjää joka vuorossa minimissään.
en tiiä vielä coneistakaan varmasti oonko menossa ja saanko sitä ees vapaaksi. riippuu onko sakkia kuinka tulossa.

Sukka: eikö käy mikään päivä ennen 10.päivää heinäkuussa?
Mianki
mulla on heinäkuu ihan auki, milloin vain käy :P
Pallero_old

heintsi wrote:

turku
Ai nii, muistin miks en ollu keskenäni menossa animeconiin, tai edes muista että se pidetään tänä kesänä.
Tamperelainen joukkooon sinne, josko kokeilis mitä on olla normi conilainen, kun aina muutenkin työvoimana ja desuconissa viel 2 vuorot, yleisvänkäri ja rytmipelivelho.


Joka päivä kelpaa mulle särkkään, asun täs ihan vieressä kans
Sutsuka
.
heintsi
Okei.
Lantullehan ei tainnut käydä kun 4 päivästä eteenpäin niin heinäkuussa tän täytyy olla.
15-17. päivä on animeconit, joten melkeen sanosin et 24-25. päivä heinäkuuta olis parhaat päivät, koska ippe pääsee sillon kans ja viikonloppuna on aina mukavampi mennä kun arkena.
Mut tietty arki passaa myös mulle ihan hyvin. eli väliltä 18-31 joku päivä mikä passais kaikille?
Sutsuka
.
Pegram
Mun pitää vielä tarkistaa omalta osalta kalenteri. Itselläni ei varsinaisesti ole suunnitelmia, mutta loppuperheellä saattaa ollakin :L
heintsi
Nytpä sain viimein listan jossa on minun tulevat vapaapäivät~

elikkäs: Heinäkuu 2-3, 7,10,13,17, 23-24,27-28.

ehkä 27-28 tai 23-24 olis paras ajankohta järjestää tämä. viikonloppuja ei näemmä ole yhtään kokonaista vapaata, lol.
Sutsuka
kahdeskymmensseitsemäs :3
Husikam

heintsi wrote:

ehkä 27-28 tai 23-24 olis paras ajankohta järjestää tämä. viikonloppuja ei näemmä ole yhtään kokonaista vapaata, lol.
No voi harmi, oon just 23-24 kiinni (omat synttärit) sekä 27-28 (kaverin synttärit) :SS
pitää varmaan joku toinen kerta tulla mukaan tai jos matkaan suomen läpi niin vierailen jos lupa annetaan.
Sutsuka
Kahdeskymmenesyhdeksäs :3
Sutsuka
.
heintsi
Rakas siskoni on luvannut lainata autoaan 23-24. päivä, tuo 27-28 aikaäväli on kuulemma hyvinhyvin kiireinen.
Eli tämä kiva tapahtuma täytyy tapahtua jompana kumpana päivänä :) ehkä parempikin että on vähän aiemmin.
Osallistujat kertokoot threadiin kumpi päivä on parempi~
IppE
Mulle sopii lauantai paremmin.
Sutsuka
.
Topic Starter
Mara
En ole tulossa. Vituttaa liikaa.
Sutsuka
.
Pegram
Delfiinejä tosiaan ehkä voisi kun ei laitteisiinkaan viitsi. Olisi varmaan kyllä jo ainakin miljardis kerta kun ne näkisi :L

Onko miljardis oikea tapa kirjoittaa 1000000000. kun näyttää niin tyhmältä
Mianki
1 000 000 000
1 mrd
Tuhat miljoonaa
10 potenssiin 9
Pegram
^ Ei kyllä vastannut kysymykseen mitenkään.
Miksi minun S3-stateistani puuttuu puolet scoreista äää
Lanttu
Lauantaina sitten kai, öö?

Delffiinejä~<3
show more
Please sign in to reply.

New reply