forum

Trasdockorna/The Raggydolls

posted
Total Posts
4
Topic Starter
milom_old
This beatmap was submitted using in-game submission on den 3 februari 2010 at 20:47:58

Artist: Trasdockorna
Title: Trasdockorna
Source: The Raggydolls/Trasdockorna
BPM: 93,16
Filesize: 869kb
Play Time: 00:58
Difficulties Available:
  1. Easy (0,56 stars, 39 notes)
  2. Normal (3,91 stars, 88 notes)
Download: Trasdockorna - Trasdockorna
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
My first beatmap is the Swedish version of the opening theme to the show "Trasdockorna" (The Raggydolls). Please comment and criticise :)
Loginer
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
Xgor
~Jag ska modda på svenska~ :D

Ta bort Trasdockorna The raggydolls från tags efter som dom redan finns i source.

Loginer postade den riktiga BPM:en verkar det som (Jag fick det till 93,350 som förvånansvärt fungerar bättre till sången men är inte synkad till instumenten)

Ändra till det och sen försök lägga allt på 1/1 och 1/2 på Easy och 1/2 1/2 och 1/4 på Hard

Det borde väl finnas en artist till den här låten :/

[Easy]
Inget stort jag kan hitta

[Hard]
00:32:729 (1) - Auto får ingen bonus på den här spinnern men beatmap sumbition criteria säger att auto måste åtminsonde ge 2000 i bonus (Gör den längre eller ta bort den)
00:36:116 (6,7) - Dom här låter mest konstiga och är inte så synkad till låten

Ganska bra för en första map och det är alltid trevligt med fler svenska (Icke-karamelldansen) låtar.
*Stjärna*
Topic Starter
milom_old
Har försökt fixa det mesta som kommenterades och ändrat stora delar med distance snap på. En jobbig grej var att jag på något mystiskt vis råkat skapa den här tråden(viewtopic.php?f=10&t=23840) när jag skulle uppdatera efter att ha ändrat hard till normal. Även om sången är sämst till takten så vill jag ändå försöka så gott det går med denna klassiker :)
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply