Mod LKRa mnie zmotywował żeby
(pohejcić) zmotywować
Disclaimer: Ten mod dla nowych maperów będzie się opierał na poprawie wizualnej i lekko gameplayowej, aby ich mapa na pierwszy rzut oka nie kojarzyła się ze słabym mappingiem. Nie jest to rzecz którą trzeba się zrażać do mappingu (pewnie połowa z was tak zrobi i po miesiącu znowu zacznie coś mapować ._.). Sam takie uwagi dostawałem. Człowiek się najlepiej uczy przez krytykę innych.
Jeśli upominam się o overlapy i za bliskie ustawienie obiektów, to oznaczam tylko te które rażą w oczy złym wykonaniem. Jak znajdziecie jakiś overlap który nie jest wymieniony, to potraktujcie go jako dobrze zrobiony.
Also pro tip dla początkujących mapperów: Naprawde starajcie się trzymać Distance Snappera oraz nie nakładajcie sliderów i kółek na siebie. Mapa wtedy naprawde bardziej klarownie i czysto wygląda.
[hatiso]
00:05:051 (3,1) - overlap na "easy" albo normalu nie jest wskazany bo zaciemnia on obraz graczowi. oddziel je od siebie
00:08:088 (3,4) - za blisko siebie są obiekty, pozatym, skoro slider wskazuje do góry więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach. To nie jest extra czy inny diff. To jest Easy/Normal, tu musi być wszystko banalne i intuicyjne.
00:18:714 (1) - wydłuż go do (2), (2) usuń. Bardziej intuicyjny rytm
00:21:751 (1,3) - overlap, fuj
00:23:269 (3,4) - zblanketuj to ładniej:
https://osu.ppy.sh/ss/851974000:24:407 (4,1) - overlap fuj
00:35:414 (1) - czemu NC?
00:36:932 (1) - wydłuż go do (2), (2) usuń. Bardziej intuicyjny rytm
00:39:968 (1,2) - za blisko
00:41:486 (3,4,1) - ludzka stonoga... wszystko musi być osobno a nie nałożone jak naleśnik, jedno na drugie :/
00:43:004 (1,2,3) - ^
00:46:040 (1,2,3) - ^
00:46:040 (1,2) - slider wskazuje w lewo więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach.
00:48:697 (4,1) - overlap fuj
00:49:076 (1,2,3) - ludzka stonoga strikes again.
00:52:113 (1,2) - zbyt skomplikowany shape jak na easy/normal
00:59:703 (3,4,1) - za blisko siebie są, also slider wskazuje w lewo więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach.
01:01:221 (1,3) - to samo co ze stonogami
01:05:776 (3,1) - za blisko sliderbordery
01:07:294 (1,2) - slider wskazuje w prawo a kolko zupelnie gdzie indziej..
02:02:318 - zwiększyłeś tu Distance Snap z 0,80x na 1,00x. Nie wolno tak w Easy/Normal. Musisz ten part przemapować żeby było spowrotem 0,80x tutaj
02:06:738 (3,1) - overlap be
02:12:631 (3,4) - slider wskazuje bla bla bla. wiadomo o co chodzi
02:16:315 (7,1) - za blisko
02:19:998 (1,4) - overlap be
02:33:491 (3,4,1) - ludzka stonoga
02:35:010 (1,3) - sliderbordery za blisko siebie
02:40:704 (4,1,2) - widzisz tę różnicę w dystansie? To niedopuszczalne w Easy, Normal. Musisz tego pilnować kurde..
02:47:382 (2,4) - overlap
02:50:704 (3,5) - ^
02:51:442 (5,7) - ^
02:59:194 (2,3) - za blisko
03:07:314 (5,6) - ^
Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
NASTĘPNY!
[andemu]
00:07:139 (3,5,1,2) - nie fajnie jak jest tak najebane na siebie. psuje to obraz mapy i odrazu sie moze kojarzyć komus ze słaby mapper. Odradzam takiego czegoś używać
00:08:657 (4,2) - ^
00:11:883 (5) - daj tu NC jak wczesniej juz dawales
00:13:401 (3,4,1,2,3) - ^^
00:18:714 (1,3) - ^
00:20:233 (1,3) - Chociaż to zblanketuj..:
https://osu.ppy.sh/ss/851983000:22:130 (1) - po co to NC?
00:33:706 (8) - nie dawalbym tu tego slidera, bo jego koniec to początek nowego motywu muzycznego co jest mało intuicyjne. Zalecam dać tu dwa kółka.
00:35:793 (2,5) - overlap (czyli to co w pierwszym punkcie modu)
00:36:932 (1,3) - ^
00:37:691 (3,1) - za blisko siebie
00:38:829 (3,6) - overlap
00:40:727 (3,2) - ^
00:42:055 (4,6) - , 00:41:865 (3,7) - ^
00:56:287 (7,2) - ^
01:10:899 (4,6) - ^
01:12:987 (4,2,3) - ^
01:13:746 (3,4,5,6) - ^
01:16:213 (6) - tu nie ma dzwieku, usun ten obiekt
01:17:411 (1,3) - overlap
01:34:486 (5,1) - ^
01:42:303 (7,8,1) - ^
01:44:360 (4,1) - ^
01:44:977 (1,2,3) - ^
01:50:943 (3,1) - za blisko siebie
01:52:178 (3,5) - tu tez
01:52:589 (5,1) - overlap
01:52:589 (5,2) - ^
02:07:814 (5,2) - ^
02:08:552 (3,6) - ^
02:11:691 (4,6) - ^
02:15:937 (2,3) - za blisko
02:22:029 (4,5) - wczesniej tak nie zmieniałeś dystansu, a teraz nagle tak? trzymaj sie jakiegoś schematu. albo zwiekszaj dystans albo trzymaj sie tego samego caly czas. Napraw
02:30:454 (1,2,3,4,5,6,7,8) - wszystko tu jest za blisko siebie, najebane jak naleśnik. polecam pooddalać zeby nie nachodziły na siebie
02:32:732 (4,1) - stack?
02:32:732 (4,2) - overlap
02:36:528 (1,2,3,4,5,6,7,8) - to jest też naleśnik, oddal wszystko bo naprawde źle sie na to patrzy, i gra.
02:49:227 (7,1) - overlap
02:49:966 (1,3) - ^
02:50:704 (3,5) - ^
02:51:442 (5,7) - ^
02:55:872 (1,3) - ^
02:57:348 (5,7) - ^
02:58:086 (7,1) - ^
02:59:563 (3,5) - ^
03:00:301 (5,7) - ^
03:01:039 (7,1) - ^
03:01:778 (1,3) - ^
03:02:516 (3,5) - ^
03:03:254 (5,7) - ^ (oznaczam to wszystko bo to naprawde ładnie nie wygląda, tylko psuje obraz mapy :/)
Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
NASTĘPNY!
[skubi]
LukerMaster wrote:
Skubi's Short Bhop lessons
Troll diff? Śmiesznie się gra, ale nie będę modował, można to dodać jako dodatkowy diff do oddzielnego pobrania.
Troll diff? Jeśli diff polegający na readingu nazywasz Troll Diffem to proszę bardzo
(ekhmekhmspelunkerekhmekhm). Zostałem poproszony o zrobienie diffa, a nie chciałem robić generic jumpówki (takiego czegoś jak ty zrobiłeś), ani generic streamówki (takiego czegoś jak zrobił NeBu) więc wyszło to. Myślę jednak że ten diff zostanie w mapsecie. Nawet się pokuszę o dorobienie do tej minuty piosenki. (w końcu to jest "SHORT Bhop Lessons"
NASTĘPNY!
[xvoir]
AR10 be, nigdy w życiu, zejdź mi z oczu.
00:20:327 (2,3,4,1,2) - patrz jaki clusterfuck.. zmień to :/
00:19:757 (4,1) - , 00:20:137 (4,1) - wut? to niezły spacing
00:28:962 (9,10,11) - to nie jest równo
NASTĘPNY!
[moreon]
00:00:497 (1,2) - za blisko w porownaniu do reszty
00:01:256 (1) - po co ten NC?
00:02:015 (1) - ^
00:01:446 (2) - a tu nie ma NC?
00:04:103 (1) - po co tu NC? 00:03:723 (3) - a jak juz to czemu tu nie ma?
00:05:811 (1) - po co tu NC?
Reszte takich rzeczy ominę bo musisz kurna trzymać się schematu. Albo daje tu NC albo nie daje i chuj :/
00:04:672 (5,1) - overlap
00:07:898 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu. polecam 00:07:708 (9) - tu dać slider, 00:07:898 (1) - to usunąć 00:08:088 - tu dac kołko
00:10:934 (1,2,3) - ja tu nie slysze tripla i kółka a stream
00:12:452 (1) - NC? wtf?
00:23:079 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
00:24:407 (9,2) - overlap
00:32:757 (1,2,3,1) - tu jest stream a nie jakieś sliderki 1/4. Znowu odbiegasz od swojego schematu!
00:34:275 (2,3) - po co te zmiany SV?
00:35:034 (4,1) - overlap
00:41:296 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
00:42:625 (9,1) - overlap
00:43:384 (2,6) - ^
00:48:412 (2,3,4,1) - ^
00:50:595 (2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6) - skad ta nagla zmiana dystansu streama? znowu odbiegasz od swojego schematu
00:57:046 (6,7,1) - nie mozesz tak dziwnie zmieniać dystansu. wyrównaj
00:59:513 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
01:06:914 (4,2) - overlap
01:10:709 (2,4) -
01:11:848 (5) - czemu nie NC?
01:12:987 (1) - Po co NC? -.-
01:16:023 (6) - overlap
01:25:228 (1,2) - za blisko
01:25:228 (1,4) - overlap
01:27:080 (4,6) - za blisko
01:27:080 (4,7) - overlap
01:34:897 (6,7) - nie...
01:35:103 (7) - also to jest nie w rytm. zmień to natentychmiastowo
01:36:543 (1,2,3) - co to za nagłe jumpy z dupy.. jeszcze w slow parcie... nie!
01:36:954 (3) - krzywo
01:36:954 (3,1) - overlap
01:39:834 (2) - konczysz początkiem rytmu. zmien to na kolka 01:39:834 - tu, i 01:40:040 - tu 01:40:246 - a tu postaw slider co jest chwile potem
01:40:452 (3,1) - overlap
01:41:686 (1,2,3,4) - nie ma nic takiego w muzyce, nie zmyślaj rytmu, tak nie wolno. usuń to i trzymaj sie rytmu albo poprostu nie mapuj tego partu
01:43:332 (1) - tu nie ma dźwięku, usuń...
01:49:709 (5) - konczysz początkiem rytmu
01:50:326 (6) - czemu nie NC?
01:51:355 (1,2,3,4,5,6,7,8) - co to za naleśnik, weź to porozkładaj żeby sie nie stykało
01:54:441 (5,7) - overlap
01:58:144 (1,2,3,4) - nie ma nic takiego w muzyce, nie zmyślaj rytmu, tak nie wolno. usuń to i trzymaj sie rytmu albo poprostu nie mapuj tego partu
01:58:967 (5) - za duze sv jak na slow part i poprostu brzydki slider
02:03:660 (8,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:08:091 (8,1) - ^
02:08:922 (1,1) - za blisko
02:08:922 (1,2) - overlap
02:09:290 (2,3) - ^
02:10:029 (3,6) - ^
02:12:521 (8,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:16:952 (4,1) - ^
02:17:045 (1,5) - overlap
02:18:152 (7,1) - ^
02:24:337 (9,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:25:899 (7) - czemu nie NC?
02:26:088 (1) - a tu nagle NC..
02:27:607 (7) - a tu nie ma
02:27:986 (1) - a tu juz jest....
02:28:366 (4) - a tu nie ma
02:28:746 (7) - tu tez nie ma
^ w t f.... -.- trzymaj się schematów NCowania
02:33:301 (1) - konczysz początkiem rytmu
02:36:338 (1) - ^
02:36:338 (1,1) - overlap
02:40:514 (4,5,6,1) - overlap
02:41:107 (1,2,3,4) - slowpart i jumpy, znowu..
02:52:549 (5) - konczysz początkiem rytmu
03:03:992 (1) - Po co to NC?
03:04:731 (2) - i tu nie ma...
03:05:100 (1) - i tu nagle jest...
Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
NASTĘPNY!
[rdzeniu]
00:12:831 (2,3) - za daleko
00:17:007 (8) - kończysz początkiem rytmu, polecam zrobić 00:16:817 (7) - tu slider kończący się na 00:17:007 (8) - tym miejscu, a potem 00:17:196 - tu kółko z NC
00:24:407 (13) - niezesnapowany slider (za krótki, nie kończy się na żadnym ticku. poprostu zakończ go na czerwonym ticku na górze)
00:27:823 (1,2,3,4,5,6,7) - ^
00:30:100 (9) - ^
00:31:808 (8) - ^
00:33:706 (1) - ^
00:36:742 (1) - usuń to, nie ma to odzwierciedlenia w muzyce. czysty overmap
00:39:968 (1,4) - overlap
00:42:719 (6,7) - ^
00:42:814 (7,3) - ^
00:51:543 (7) - nie możesz czegoś takiego robic. dokończ tu normalnie stream. trzymaj sie swoich schematów.
01:17:616 (1) - spinner jest za krótki..
01:20:497 (4) - usuń to
01:25:228 (7,8) - overlap
01:29:651 (3) - usuń to
01:36:337 (7) - usuń to
01:38:189 (2,3) - usuń to
01:39:423 (5,6) - usuń to
01:39:834 (8) - usuń to i wydłuż 01:39:526 (7) - do 01:40:040 -
01:44:977 (1,3) - overlap
01:46:829 (3,4) - za blisko
01:56:292 (9,10,11) - to jest overmap. Nie ma nic takiego w muzyce. remap!
02:01:127 (1) - usun, overmap
02:05:045 (15,16,1,2,3) - wtf? usuń (16,1,2) i postaw w miejscu (1) slidera długością do (2). tak jak tutaj: 02:07:998 (13,14,1) -
02:28:176 (3) - koncowka tego slidera nie ma odwzorowania w muzyce, zmien na kolko
02:31:687 (7,8) - wtf? to chyba tak nie mialo byc
02:33:111 (9,2,3) - overlap
02:35:010 (8,1) - ^
02:50:888 (3,4) - ^
02:51:442 (4,6) - ^
03:06:945 (10,1) - ta odleglosc miedzy obiektami jest niedopuszczalna. Zesnapuj to normalnie..
Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
NASTĘPNY!
[sbsonic]
00:07:329 (5,6) - overlap
00:07:708 (7,3) - ^
00:08:468 (4,1,2,3) - ^
00:15:299 (1,3) - ^
00:16:817 (3,4,5,6) - nie mapuj 1/8... -->
https://puu.sh/wCzVo/803da1753e.png00:18:335 (3,4,5,6) - już tego nie bede wymieniał, poprostu tyle razy ile jest to w mapie tyle razy przeczytaj to co jest na tym screenie wyzej
00:24:787 (1,2,3,4,5,6,7) - wogóle nieintuicyjny rytm. Grałeś wogóle swoją mapę? następnym razem zagraj i jak coś sie zle gra to zmien..
00:25:925 (2,3,4,5) - overmap, remapuj to
00:27:254 (15,1) - overlap
00:27:823 (1) - nie mapuj 1/8nie mapuj 1/8nie mapuj 1/8
00:42:625 (4,1,2) - overlap
00:47:179 (8,9,1,2,3,4) - co to za snapping? daj tą 9 przy koncu slidera chociaz
00:50:215 (1,3) - overlap
00:54:960 (6,4,1) - ^
00:58:565 (3,7) - ^
01:01:981 (5,6) - ^
01:02:265 (6,7,3) - naleśnik overlapowy...
01:03:120 (4,1,2,3) - ^
01:09:950 (5,1) - overlap
01:21:114 (1) - po co to NC?
01:22:965 (1) - ^
01:24:611 (1,2,3) - równy Distance Snap, nierówny Snap. Niedopuszczalne :/ oddal 1 od 2 albo przybliz 2 do 3
01:31:194 (1,2,3) - ^
01:33:251 (6,1) - overlap
01:34:280 (1) - po co to NC?
01:36:131 (1) - ^
(jak juz kopiujesz poprzednie patterny, to rób to z głową.)
Więcej tego slowpartu nie robie bo to zwykłe
lenistwo copypaste gdzie błędy się powtarzają...
02:25:168 (1,2) - overlap + za blisko siebie
02:25:722 (4,1) - za blisko
02:32:732 (5,6,7,8,1,2,3,4,1,2) - naleśnik overlapowy..
02:34:630 (5,2) - overlap
02:35:010 - tu juz widze copypaste z poprzedniej części, więc wystarczy że cię przeniosę do czytania tego co wyzej i tutaj zrobienia tego samego..
02:54:027 (3,1) - overlap
02:56:610 (5,2) - ^
03:01:039 (5,7) - ^
Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
NASTĘPNY!
[nebu]
00:35:224 (4,1) - nagła zmiana spacingu nie wróży dobrze. Aby naprawić 00:35:414 (1,2) - wcisnij ctrl+g 00:35:793 (3,4) - i tu tez
00:41:866 (4,5) - nagła zmiana spacingu nie wróży dobrze.
00:54:769 (3,1) - overlap
To tyle, ogólnie bardzo spoczi diff. Tylko hitsoundy są be. Polecam tego gracza/mappera
NASTĘPNY!
[lukermaster]
00:01:066 (1,2,3) - po co zwiększasz spacing, jak dalej go nie zwiekszasz juz ani razu. Albo zwiększasz caly czas tak samo, albo wogóle. Zdecyduj sie
00:02:775 (3,1) - overlap
00:03:344 (3) - konczysz początkiem rytmu
00:03:723 (4) - czemu tu nie NC?
00:05:811 (1) - co to za NC?
00:05:431 (4) - nie używaj w ten sposób reversów przy jumpach bo raz że to niegrywalne bo łatwo stracic kombo, to przy tym spacingu i bpm poprostu sie tak nie robi
00:05:716 (5,4) - stack?
00:09:036 (1) - co to za NC?
00:09:226 (1) - ^
00:09:226 (1,1) - overlap
00:11:693 (1) - Po co to NC?
00:12:262 (1) - po co NC?
00:12:642 (3) - a tu czemu nie NC?
00:13:686 (1) - po co NC?
00:19:853 (3) - a tu nie ma NC?
00:21:181 (5,6) - jumpy i nagle double, no nieźle chłopie...
00:21:561 (1) - po co NC?
00:21:751 (3) - A tu nie NC?
00:26:115 (7) - overmap, usuń to
00:28:582 (1) - po co to NC?
00:30:859 (5) - Gdzie NC?
00:32:377 (1,2,3,4) - HW is that you?
00:33:136 (1) - Po co to NC?
00:33:516 (1) - ^
00:34:655 (1) - ^
00:36:173 (1) - ^
00:42:435 (1) - ^
00:42:814 (3) - Konczysz początkiem rytmu
00:45:281 (1) - po co to NC?
00:46:989 (1) - ^
00:49:076 (1,1,1) - overlap, also na chuj te NC?
00:49:835 (1,1) - ^
00:50:595 (2) - overlap
00:51:543 (1) - Po co to NC?
00:53:251 (1) - ^
Raz tu dajesz 1,2,3,4. Raz 1,2,1,2. DECYZJA GOŚCIU DECYZJA!
00:56:477 (1) - po co to NC skoro 00:55:623 (6,7) - tu nie daleś? :^) DECYZJA DECYZJA
00:58:185 (6) - Gdzie NC?
00:58:470 (1) - A to po co?
01:03:119 (1) - ^
01:04:068 (1) - ^
01:04:257 (2) - NC
01:07:673 (3,2) - overlap
01:07:958 (1) - Po co to NC?
01:09:571 (1) - ^
01:09:950 (3) - Konczysz poczatkiem rytmu
01:10:899 (1) - po co to NC?
01:12:228 (1) - a tu? D E C Y Z J A (znowu)
01:15:264 (1) - ^
Dobra, wiesz o co mi chodzi, dalej mi sie nie chce. Może niektórzy lubią twój mapping, ale mi on poprostu nie pasuje. Ja tu widzę bez ładu i składu poukładane jumpy, raz za duze, raz za małe. NC gdzie popadnie, overlapy.. :< wybacz
Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
____________________________________________________________________________________________
Jest 02:11, co ja robie ze swoim życiem. Domagam się czegoś w zamian za to ;-;