forum

Suomen Mafia II - Game Over

posted
Total Posts
364
Topic Starter
Mara


PELITILANNE

PELI ON PÄÄTTYNYT! KYLÄLÄISET VOITTI!

Elossa
heintsi
Cheala

Kuolleet
Tuuba-Kalle (kyläläinen) - Paska Yö (murha) (PRE-GAME)
IppE602 (tohtori) - Ensimmäinen Päivä (hirtto) (hyppäsi kalliolta alas)
Derpator (kyläläinen) - Ensimmäinen Yö (murha) (räjäytettiin)
ragelewa (poliisi) - Toinen Päivä (hirtto) (lynch)
Orkel (kyläläinen) - Toinen Päivä (daykill) (ammuttiin rintakehään by ragelewa)
TujAuS (kyläläinen) - Toinen Yö (murha) (ammuttiin)
AzureDraco (mafiapomo) - Kolmas Päivä (hirtto) (paloi elävältä)
Mianki (vapaamuurari) - Kolmas Yö (murha) (ristiinnaulittu)
FisHie (kala) - Neljäs Päivä (daykill) (AIDS)
Lanttu (mafian rooliestäjä) - Neljäs Päivä (modkill) (jumalan kosto)
Sutsuka (kyläläinen) - Neljäs Yö (murha) (puukotettu)
ethox (mafiaperheen jäsen) - Viides Päivä (hirtto) (sai luodin päähänsä)
Zunami (narri) - Viides Päivä (endgame) (itsemurha)

Suomen Mafia-historia
Suomen Mafia I - Mafia Voitti

Selitetään peli yksinkertaisesti. Tässä pelissä on kaksi tiimiä - kylä vastaan mafia. Kylän asukkaiden tavoitteena on saada selville, ketkä kaksi ovat heidän joukossaan oikeasti mafiasta. Ainoa tapa saada selville on tämän aiheen seuraaminen ja ihmisten käyttäytyminen tässä aiheessa. Joka päivä (peliajassa) asukkaiden täytyy saada epäilyttävä henkilö hengiltä äänestämällä. Mutta mitä jos hän onkin meidän puolella..? Vai onko hän oikeasti mafia? Samaan aikaan yöllä mafia suunnittelee kylän valtaamista. Mafia voittaa, jos heitä on yhtä paljon tai enemmän kuin kylän kilttejä ihmisiä. Mafia saa joka yö murhata jonkun. Olkaa siis varovaisia mitä teette. Jokainen viesti voi ratkaista kohtalonne tässä.

Jos ei vielä mennyt kaaliin, niin tämä flash auttanee.


SÄÄNNÖT

Yleisesti
1. Pelin tapahtumista ei saa puhua aiheen ulkopuolella, ellei saamassasi rooliviestissä mainita jotain muuta.
2. Viestejä ei saa muokata, mutta tässä aiheessa saa tehdä tupla- sekä triplaposteja.
3. Minulla on ylin johto tämän pelin aikana, mikäli riitatilanne tulee. Jos teen mielestäsi jotain väärin, ota yhteyttä yksityisviestillä. Voit lähettää myös kysymyksiä pelin suhteen.
4. Kuolleet ihmiset eivät puhu. Myös mielellään ulkopuoliset ihmiset eivät saisi kirjoittaa tähän aiheeseen. (Tämä sääntö rikkoutuu, kun peli päättyy.)
5. Kaikki tapahtumat ja pyynnöt tehdään yksityisviestillä. Tämä ei koske äänestämistä.
6. Älä kopioi mitään yksityisviestiä minkä saat minulta ja älä viittaa niihin ollenkaan.

Päivä
5. Päivä kestää yhden viikon oikeaa aikaa. Tämän aikana ihmiset yrittävät arvuutella, kuka on mafia.
6. Äänestääksesi pelaajan hirteen, kirjoita lihavoituna Äänestys: <nimi>
7. Jos et haluakkaan äänestää kyseistä henkilöä, kirjoita lihavoituna Peru ääni: <nimi>. Tätä ei ole pakko tehdä, jos aiot vain äänestää jotain toista henkilöä.
8. Voit myös äänestää ei-hirttoa, jolloin ketään ei hirtetä. Komentona toimii Äänestys: Ei hirttoa.
9. Mikäli yli puolet äänistä kohdistuu yhteen pelaajaan, hänet hirtetään. Päivä loppuu suoraan, kun pelaaja saadaan hirtettyä.
10. Mikäli viikossa ei saada melko yksimielistä kansaa, eniten ääniä saanut hirtetään.
11. Mikäli äänissä tulee tasapeli, se joka sai kyseisen äänimäärän nopeammin hirtetään.
12. Jokaisen pelaajan tulee olla aktiivinen ja hänen tulee lähettää viesti tähän aiheeseen vähintään kerran 48 tunnin aikana.
13. Jos hänen edellisestä viestistä on yli 48 tuntia, häntä huomautetaan. Huomautus pysyy koko pelin ajan.
14. Jos häntä joudutaan huomauttamaan kolme kertaa pelin aikana, hänet heitetään ulos ja yritämme saada varapelaajan hänen rooliinsa.
15. Mikäli varapelaajaa ei löydy, huomautettu yksinkertaisesti kuolee.
16. Pelaaja voi väittää olevansa jossain roolissa käyttämällä komentoa Väitän olevani: <rooli>. Tätä kannattaa käyttää harkiten, sillä voit käyttää tätä vain yhden kerran.


15. Yö kestää 48 tuntia.
16. Tämän aikana aiheessa ei saa käydä keskustelua.
17. Pelaajat, joiden roolit sallii yötoiminnot, voivat lähettää minulle yksityisviestin heidän toimistaan.
18. Pelaajat, jotka eivät käyttäneet yötoimintojansa, eivät tehneet mitään yön aikana.
19. Mafian ei välttämättä tarvitse murhata ketään yön aikana.
20. Mafian jäsenten pitää tulla yhteisymmärykseen siinä, kenet he murhaavat.

Tavoite
Kylä voittaa, jos kaikki mafian jäsenet saadaan tapettua.
Mafia voittaa, jos heitä on tasan tai enemmän kuin eläviä kylän asukkaita.

Pelipohja
Toinen mafiamme sisältää kustomoidun pelipohjan. Pohja on suljettu, eikä käytettäviä rooleja paljasteta etukäteen.

Muuta
Kuten edellisessäkin pelissämme, kaikki roolit arvotaan. Pelaajien rooleja ei valita manuaalisesti.


OSALLISTUJAT
1. IppE602
2. heintsi
3. Sutsuka
4. ethox
5. Lanttu
6. Derpator
7. Cheala
8. ragelewa
9. Mianki
10. AzureDraco
11. TujAuS
12. Orkel
13. Tuuba-Kalle
IppE
I'M IN LIKE THE MOTHERFUCKING FIST OF THE NORTH STAR
Sutsuka
Im in 8-)
Topic Starter
Mara
Lisätty.
Lanttu
Minäkin, minäkin!
IppE
Juureksia ja väkivaltaa
Mukku
Tuleeko tästä taas tarinamainen
Topic Starter
Mara

Mukku wrote:

Tuleeko tästä taas tarinamainen
Siis vaikka minä kirjoitankin jotain tuubaa tuonne, niin ei se tarkoita, että kaikkien pitäisi roolipelata. Tämä peli on vakavaa bisnestä.
Depator
Minä myös!
Cheala
Minä minä ;o
thelewa
/o/ mä haluan mukaan jotta mara vois ampua mut huvin vuoksi 1. päivänä
Topic Starter
Mara
Lishätty. Kolme mahtuu vielä.
AzureDraco_old
Pitäisköhän tähän osallistuu, saattaa vaan olla vaikeeta muistaa että tälläseski on mukana ^^;
Mianki
mukana ollaan ^^
heintsi
veteraanit kaikki koolla :D hiihii~'

ja kylläpä täyttyy nopeasti tämä :DD en ois uskonu
Topic Starter
Mara
Kaksi paikkaa vielä (numero 11 puuttui vahingossa)
MagicalBloom
Lisää minut listaan.
Orkel
Lisääppäs minutkin.
Topic Starter
Mara
Roolit on nyt jaettu. Peli alkaa pian. Valmistautukaa, lapset.
Topic Starter
Mara
Paska Yö
Taikolahti. Kello 2:36. Tuuba-Kalle tuubaili uiden kuin idiootti. Hänet tunnetaan tuubamaisista ja uhkarohkeista tempuistaan. Tuuba-Kalle käynnistää videokameransa ja rupeaa puhumaan kameralle samaan aikaan kun ui. "Tänään minä näytän teille, miten sukelletaan kuin tuub-" Laukaus kuuluu. Kamera tipahtaa veteen, ja vesi täyttyy verestä.

Tuuba-Kalle (kyläläinen) - Paska Yö (murha)

Ensimmäinen Päivä
Kyläläiset löytävät Tuuba-Kallen ammuttuna päähän. He yrittävät saada kameraa toimimaan, mutta kamera ei lähde käyntiin. Kameran muisti on myös paskana. Murhaa ei siis voi teknisesti todistaa. Murhaaja on löydettävä itse. Kyläläiset - mafia on täällä. Heidät on hirtettävä.

Teitä on 12 ihmistä. Kuudella äänellä joku hirtetään. Aikaa teillä on yksi viikko - deadline 30.6.2011 kello 1.00

Side note: pro tarinankerronta
show more
Please sign in to reply.

New reply