forum

Spel/gaming osv.

posted
Total Posts
27
Topic Starter
Teras
Kan lika bra starta en liten tråd här för folk som vill diskutera nya spel, osu, steam, fps osv.

Vad gör ni för att göra bättre ifrån er när ni spelar osu? Något trick som ni vill dela?

Kan ju även ta chansen här att samla folk som är intresserade av turneringar också. osu relaterat då förmodligen.. :[

Discuss.
Mara
Jag spelar Killing Floor.

DOSH!

Min STEAM ID är lunaticmara.
Topic Starter
Teras

LunaticMara wrote:

Jag spelar Killing Floor.

DOSH!

Min STEAM ID är lunaticmara.
Oh hai. President LunaticMara, Start power. :]
Mara

Teras wrote:

Oh hai. President LunaticMara, Start power. :]
lolwut

Topic Starter
Teras

LunaticMara wrote:

Teras wrote:

Oh hai. President LunaticMara, Start power. :]
lolwut

lolwat
Real1
Jag är inte som den genomsnittlige Svensken. Jag ogillar förstapersonsskjutare, RTS och MMO spel. Med andra ord 95% av spelen som finns till PC. Favoritkonsolen av denna generation är Wii. Just nu lirar jag dock Yakuza 4 på min PS3. Underbart spel.
Xgor

Real1 wrote:

Jag är inte som den genomsnittlige Svensken. Jag ogillar förstapersonsskjutare, RTS och MMO spel. Med andra ord 95% av spelen som finns till PC. Favoritkonsolen av denna generation är Wii.
Brofist 8)
Hatar FPS spel också. mina klasskamrater tycker osu! "Inte är ett riktigt spel" och dom sitter hela dan och spelar gamla CS.

Är också en inbiten Nintendo nörd.
Real1

Xgor wrote:

Real1 wrote:

Jag är inte som den genomsnittlige Svensken. Jag ogillar förstapersonsskjutare, RTS och MMO spel. Med andra ord 95% av spelen som finns till PC. Favoritkonsolen av denna generation är Wii.
Brofist 8)
Hatar FPS spel också. mina klasskamrater tycker osu! "Inte är ett riktigt spel" och dom sitter hela dan och spelar gamla CS.

Är också en inbiten Nintendo nörd.
Skål för fan! Nu vill jag dock inte säga att jag direkt HATAR fps, det finns några bra, typ Duke Nukem, Doom-serien, Half-Life, Metroid Prime o Bioshock. Men alla de jag räknade upp är ganska unika och inte "DURR WAR GAMES" DURR SOLDATER MOT RYSSLAND" DURR COUNTER STRIKE".

Counter-Strike är värst av dem alla, tätt följt av Halo.
Topic Starter
Teras
Hah!
Jag gillar FPS, men säger att CS inte är ett riktigt spel. Allt är ju helt värdelöst på det.
Brukar oftast hålla mig till spel som Dead Space, CoD och L4D. Men tycker också om Nintendo precis so min gör ;)

Mina favoriter har dock alltid varit Strategi spel då man måste tänka lite, sätta upp taktiker etc etc.

:D
Real1

Teras wrote:

Hah!
Jag gillar FPS, men säger att CS inte är ett riktigt spel. Allt är ju helt värdelöst på det.
Brukar oftast hålla mig till spel som Dead Space, CoD och L4D. Men tycker också om Nintendo precis so min gör ;)

Mina favoriter har dock alltid varit Strategi spel då man måste tänka lite, sätta upp taktiker etc etc.

:D

Strategi är trevligt så länge det är turbaserat (Advance Wars, Fire Emblem). :)
palinus

Real1 wrote:

Teras wrote:

Hah!
Jag gillar FPS, men säger att CS inte är ett riktigt spel. Allt är ju helt värdelöst på det.
Brukar oftast hålla mig till spel som Dead Space, CoD och L4D. Men tycker också om Nintendo precis so min gör ;)

Mina favoriter har dock alltid varit Strategi spel då man måste tänka lite, sätta upp taktiker etc etc.

:D

Strategi är trevligt så länge det är turbaserat (Advance Wars, Fire Emblem). :)
FPS spel har aldrig varit min grej, själv håller jag med i strategi spel och gillar mycket rpg delvis mmo spel, taktiska och riktigt 'kluriga/svåra' spel.
''The more challenge, The more fun''
Xgor
Real1
Nej du Xgor. Webhallen säljer spelet iaf. Jag har köpt det. :D
-HM
Overwatch er ganske nice
Liiraye
nice.
Dilectus
Njaa... Asså det enda jag spelar just nu är osu! och World of Warcraft.
DavidEd#21671 om ni vill lägga till mitt battlenet.
leken kompis
cs er ganske nice
Liiraye
tfw ingen märker att det var en necro
forgott3n
Overwatch någon? Det är rätt kul när du kommer igång med det...
CXu

Liiraye wrote:

tfw ingen märker att det var en necro
Posting in Skandi in general is basically a necro at this point.
show more
Please sign in to reply.

New reply