forum

Toppspillere osu!norge 2013-14 [it's done!]

posted
Total Posts
149
Topic Starter
-GN
it's done!



old
Det har gått et år siden sist, og siden vi nå går fra første halvdel til andre halvdel av året, er det på tide å lage en ny video for de beste osu!standard-spillerene i Norge i løpet av det siste året.
Vi håper at dette prosjektet går bedre enn svenskenes og danskenes lister fra i fjor. 8-)

Skriv opp en liste fra #1 til #10, og post her. #1 vil telle mer enn #10 under poengtellingen, så rekkefølgen spiller en rolle. Hvis du ikke klarer å fylle listen med 10 personer, vil det være fint om du kunne se litt på pp-lista og gjøre litt ekstra research på de norske spillerene, men vi vil i likhet med i fjor ikke forkaste uferdige lister. Å stemme for deg selv vil ikke gi deg poeng.

Deadline blir til og med søndag 20. juli. Post listene deres før det.
Vær hyggelige og snille folk og ta dette prosjektet seriøst.
(Obvious joke lists will not be counted, as per last year's rules.)
e: Vi tar med de andre gamemodene også - Taiko, Catch the Beat, og 7K mania + staiain. (er det noen andre som faktisk spiller 4K only, si ifra, så kan vi vurdere å ta med det også.)
siden flere av dem ikke har et stort antall aktive spillere, lager vi en topp 3 liste av dem istedet. Skriv opp spesifisert gamemode, og en liste fra #1 til #3. Poengtellingen gjøres på samme måte, tenker jeg.

e2: Jeg vil gjøre oppmerksom på at dette er en årlig ranking, altså prøv å rangere folk etter hva de har gjort dette året som gjør at de fortjener plassen de har. Tenk to ganger før du tar med retired pros som ikke spiller lenger. :D

Takk!
Dolphin
1 -GN
2 -GN
3 -GN
4 -GN
5 -GN
6 -GN
7 -GN
8 -GN
9 -GN
10 -GN

ACTUAL LIST:
1 -GN
2 kriers
3 KinomiCandy
4 CXu
5 ivaz
6 Princess Zoom
7 kossc
8 Hakkun
9 AndreasHD
10 31415926535897


Edit:

Taiko:
1. Dolphin (i dont give a shit)
2. KinomiCandy - Sadly retired but amazing player back in his days. I've beaten him in mp several times nowadays though. :(
3. CXu - He's a rising star and is only getting better
(special mention to agu for his rather decent FL plays but sadly only on lower diffs and on converts mostly)
Tobi
#1 - -GN: Veldig åpenbart hvorfor han er #1 i landet akkurat nå. Burde nesten ikke være nødvendig å svare.

#2 KinomiCandy: Denne karen har helt vanvittig god accuracy. SS eller 99% på alle mapsa jeg ser ham på. Veldig rask er han også. Etter min mening, hvis Kinomi hadde spilt andre maps enn TV-size/Short ver, så hadde han vært #1

#3 Kriers: Veldig god accuracy og bra aim. Han er også en gud på mouse-only.

#4 CXu: Helt sinnsykt bra aim. Scores som Xanandra og Airman beviser det. Det er synd han ikke spiller så mye lenger, men han fortjener fortsatt en #4.

#5 Ivaz: Har ikke mye å si om Ivaz. Alt jeg vet er at han er en skikkelig god HDHR spiller.

#6 PrincessZoom: Spectate han her. Aimet hans er bare herlig å se på.

#7 Hakkun: FC master. Ser ham på alle slags maps, er det DT eller HR, så har han FC.

#8 kossc: Veldig rask spiller. Han er en av dem som har blitt veldig mye bedre veldig raskt. Hvis han spiller mer, så kan jeg se han bli #1 på ikke så lang tid.

#9 Yukizo: Veldig rask og veldig bra aim.

#10 PcBoy111: PcBoy har accuracy av en annen verden. Han kan streame alle slags BPM'er uten problemer og fortsatt få SS. Han er også veldig consistant med å sette gode scores. Hvis han fortsetter som han gjør nå, så vil han være top 3 i landet innen noen måneder.
Princess Zoom
#1 -GN

#2 KinomiCandy

#3 Kriers

#4 ivaz

#5 PcBoy111

#6 Sniff

#7 31415926535897

#8 Hakkun

#9 kossc

#10 Tobibobi

CTB
#1 azeidith

#2 lanki33

#3 k i u i

mania
#1 cuppp

#2 staiain

#3 nnobel

taiko
#1 dolphin

#2 agu

#3 kinomicandy





jørgen of all trades
k i u i
Err96
#1 kriers

#2 princess zoom

#3 -GN

#4 warako

#5 salaramon

#6 CXu

#7 Enju-chan

#8 sniff

#9 oystein 1398

#10 Jonas
Plaxix
1. -gn
2. Kinomicandy
3. Kriers
4. Ivaz
5. Kossc
6. CXu
7. Pi
8. Sniff
9. Hakkun
10. Oscar
Honorables: AHD & nilsso

Taiko:
1. Dolphin
2. Kinomicandy
3. CXu / agu

Ctb:
1. Azeidith
2. K i u i
3. Lanki

O!m:
1. Cuppp
2. Yukizo
3. Bigmouthdog

4k:
Staiain :lol: :lol: :lol: :lol:
MyAngelRemi
#1 -GN

#2 Kriers

#3 KinomiCandy

#4 ivaz

#5 PrincessZoom

#6 Hakkun

#7 CXu

#8 Kossc

#9 Liqh

#10 AndreasHD
-HM
1. -GN (NICE PP ABUSE)

2. kriers (Er ganske god overall, definitivt best på HDHR i Norge og er ikke dårlig på DT heller.)

3. KinomiCandy (Kjempeflink spiller som har utallige DTHD scores, utrolig god aim og speed, beste Doubletime spilleren i Norge.)

4. CXu (Flink til å lese maps, har ganske god aim, har vel spilt bedre i sin tid, men fortsatt en ganske sterk spiler som fortjener top10 Norge.)

5. Princess Zoom (Ganske god aim, gud på doubletime, har også ganske bra speed.

6. ivaz (God accuracy og bra speed. Er også ganske flink til å lese HDHR.

7. Liqh (Ufattelig god speed og dritflink på doubletime, har klart å komme seg på top10 Norge på 9 måneder og 30k plays, utrolig improvement, definitivt en spiller som klarer å forbedre seg raskere enn noen andre.)

8. Hakkun (Ganske god spiller overall, er flink med både DT og HR.)

9. PcBoy111 (Bra aim, accuracy og speed, alt man trenger for å FC DT :), er også ganske flink til å lese HD.)

10. Yukizo (Dritgod speed og accuracy, har også utrolig aim.)
314159265358979
#1 - -GN (kan sette en god score på nesten alle slags maps)

#2 - kriers

#3 - KinomiCandy

#4 - CXu (jeg vet du kan klare top50 i verden hvis du bare skaffer deg reds og prøver, din late jævel)

#5 - kossc

#6 - hakkun

#7 - sniff

#8 - pcboy111 (kommer til å klatre til toppen om ikke lenge)

#9 - Princess zoom

#10 - Ivaz (så langt nede fordi du har spilt så lite i år at jeg ikke vet heeelt hvor du ligger)

også noen som fortjener å bli nevnt men som ikke har gjort nok ut av seg i år til å havne på listen: Nilsso som har begynt å spille igjen for ikke så lenge siden, din raske faen. oscar som er norges lille accuracy gud, kanskje en av verdens beste på medium speed streams og finger kontroll, men du spiller jo aldri!. staiain som har norges og sannsynligvis verdens raskeste fingre, men det er omtrent alt han stiller med i osu haha. så har vi Danzai da, som var den som inspirerte meg til å begynne å gi bort supporter! kjenner det river litt i brystet hver gang jeg ser deg på rankingen, R.I.P. :'(
og til slutt har vi andreasHD som har noen ganske solide nomod og HD plays, men jeg mener du ikke rekker helt opp siden du ikke er heeelt stødig på DT og HR. og helt til slutt har vi Zumi, som egentlig er utrolig god på DT og HD og for den saks skyld lav ar og tekniske maps, pluss at du kan tap+x godt over 400bpm og har en ekstrem singletap. men siden du har semi quitta og nesten aldri spiller eller ranker så blir det ikke plass til deg på listen heller. woop!

det tror jeg var alt, takk for meg :)

Amedilution sexy glass to victory!
Cptn Falcon
1. Bye
2. Falco main
3. Flaco main
4. Falco main
5. Falco main
6. Falco main
7. Falco main
8. Falco main
9. Falco main
10. Falco main

EDIT: Falco main
Topic Starter
-GN
Inkluderer ikke meg selv av åpenbare grunner.



#1: kriers - kontroll, accuracy og reading til tusen. har ikke spilt så mye i år, men har gode nok scores til å få en topplassering av meg.

#2: KinomiCandy - veldig høytstående i norge når det kommer til accuracy, og er mer konsis på DT enn de aller fleste. likevel spiller han for mye TV saizu og for lite annet, selv om man kan finne gode scores av ham på diverse vanskelige maps.

#3: ivaz - han kom tilbake for noen måneder siden etter å ha holdt seg usynlig i en periode, og har nylig satt noen av de beste HR scorene av noen norsk spiller i år. velfortjent #3.

#4: CXu - det han mangler i speed, tar han igjen i aim. veldig mye aim. langt ifra like god som han var i 2012, men står fortsatt igjen som en av de sterkeste spillerene vi har, med scores som ingen kan ta fra ham. ENDA

#5: kossc - DT og accuracy er hvor peppy pointsa ligger, så bare fortsett å spill(ikke slutt pleaseee), så blir du topp 3 lett. sa jeg at han var god i DT og accuracy?

#6: Sniff - veldig stødig aim når det kommer til HR, men spiller ikke mye annet. tror du kommer til å vise deg som en sterk spiller under OWC. (du blir med, ikke sant? :( )

#7: 31415926535897 - jeg er nok den eneste som kjenner hans egentlige skillnivå, med unntak av ham selv, muligens - jeg har sett ham spille maps og sette utrolige, norsk #1 scores, for så å tape på ett eller annet stygt pattern. dette har skjedd altfor mange ganger, og jeg vet ikke hvorfor. har ikke noe fingerkontroll, dessverre, så du får bare spille mer. 8-)

#8: Hakkun - fløy opp ranking-lista, og ser ikke ut til å stoppe. har spilt mye i det siste, og har flere gode nomod, HR og DT scores.

#9: Princess Zoom - god aim og accuracy, og er konsis med HD. har ikke mer å utdype her.

#10: PcBoy111 - like god accuracy som kriers med en fjerdedel av playcounten. håper du kommer til å spille med HDHR og HDDT senere.



#1: Dolphin - best player
#2: CXu - spiller faktisk
#3: KinomiCandy - ser du har noen få gode performances fra i år, men har vel spilt relativt lite



#1: Azeidith
#2: K i u i



#1: Cuppp
#2: Yukizo
#3: nnobel? jeg kjenner ikke disse mania folkene
Hakkun
#1: -GN (En god spiller overall. Kan lese flere maps med EZ mod, noe som er ganske imponerende. Svært god streamer.)

#2: KinomiCandy (Utrolig høy accuracy med DT. Setter konsekvent SS scores med DT på litt kortere maps.)

#3: kriers (Kan få gode HR og DT scores og FCer masse forskjellige typer maps nomod med høy acc. Hadde han vært litt raskere, hadde han vært #1.)

#4: CXu (Er simpelthen best når det kommer til aim.)

#5: ivaz (Har flere imponerende HR scores med høy acc.)

#6: kossc (God accuracy med DT, noe som er verdsatt høyt i dette spillet.)

#7: PcBoy111 (Setter stadig scores med veldig høy accuracy. Dersom han spiller mer DT og HR, vil han enkelt kunne klatre opp mye høyere i rankinglista.)

#8: Princess Zoom (God aim og rask singletapper. Også god til å lese HD.)

#9: Sniff (Bra aim som gjør at han kan få flere gode scores med HR.)

#10: Liqh (Har forbedret seg raskt og satt flere gode DT scores i det siste).
Sylstad
1. -gn
2. Kinomicandy
3. Kriers
4. Ivaz
5. Cxu
6. Princess Zoom
7. kossc
8. Sniff
9. Hakkun
10. AndreasHD
BrockBounce
#1 -GN
#2 KinomiCandy
#3 Kriers
#4 Princess Zoom
#5 Sniff
#6 PcBoy111
#7 CXu
#8 Ivaz
#9 31415926535897
#10 kossc
Toxyk
1. -gn
2. Kinomicandy
3. Kriers
4. Ivaz
5. Cxu
6. Hakkun
7. Princess Zoom
8. Sniff
9. PcBoy111
10. AndreasHD
Lunanor
#1 CXu

#2 Kriers

#3 KinomiCandy

#4 -gn

#5 Princess zoom

#6 kossc

#7 sniff

#8 hakkun

#9 ivaz

#10 pcboy111
1794766
Ingen top av de andre game modes i år? :( Very skuff...
- Skullkid -
#1 -GN

#2 Kinomicandy

#3 Ivaz

#4 Cxu

#5 Pcboy111

#6 AndreasHD

#7 Pi

#8 Sniff

#9 Tokrun <3

#10 Enju-Chan

Ctb:

#1 Azeidith

#2 K i u i <3

#3 Lanki33

Taiko:

#1 Kinomicandy

#2 Dolphin

#3 agu (Fordi han er litt mer aktiv enn Cxu ;) )

Mania: No idea så tar bare de på topp

#1 Cuppp

#2 Staiain

#3 Yukizo
Tokrun
#1 -GN (har ingen andre svakheter enn muligens accuracy

#2 Kinomi Candy

#3 CXu

#4 kriers

#5 ivaz

#6 Zumi

#7 pi

#8 AndreasHD

#9 Meatwaffle

#10 Princess Zoom
Anders
[/quote]
#1 Kinomi Candy
#2 -GN
#3 CXu
#4 Kriers
#5 AndreasHD
#6 kossc
#7 PrincessZOooooooooooooooooooom
#8 Ivaz
#9 PI :D
#10 Tokrun <3
show more
Please sign in to reply.

New reply