forum

Dunderpatrullen - Interlude (Fantasy Friendship Forever)

posted
Total Posts
17
Topic Starter
MrDorian
This beatmap was submitted using in-game submission on sobota, 12 sierpnia 2017 at 15:48:40

Artist: Dunderpatrullen
Title: Interlude (Fantasy Friendship Forever)
Tags: Keygeneration 8bit chiptune electronica
BPM: 97
Filesize: 1932kb
Play Time: 01:06
Difficulties Available:
  1. Hard (1,85 stars, 81 notes)
  2. Normal (1,23 stars, 56 notes)
Download: Dunderpatrullen - Interlude (Fantasy Friendship Forever)
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
OwO
needs mods
thanks for squirrelpascals for bubble and Bonsai for qualify owo!
LukerMaster
Dzień dobry!

Cóż... W takim mapsecie ciężko jest znaleźć jakiekolwiek błędy. Dobre, proste mapki. Mod to raczej opinie niż znajdowanie błędów, nie zdziwie się, jeśli żadna z wymienionych przeze mnie zmian nie zostanie wprowadzona (Przynajmniej w Normalu).

Normal

00:19:755 (1) - Troszkę niewpasowane NC
00:34:601 (1) - Troszkę niewpasowane NC
00:27:178 (3) - Można lekko przesunąć, żeby był równo na środku
00:30:271 (3,4) - Można się o lekki blanket pokusić
00:46:662 (3,1) - Możnaby może przesunąć, lub zmodyfikować slider (1) i zrobić lepszy blanket między 00:47:590 (1,2).

Hard

00:12:333 (5) - Wyciszanie hitsoundów z każdym rewersem slidera
00:38:312 (1) - To samo, ale w mniejszym stopniu
00:53:157 (2) - Ten slider albo w niższym SV, albo cichszy hitsound
01:02:590 (1) - Spinner zaczyna się szybciej niż w Normalu, może przesunąć na 01:02:745.
Topic Starter
MrDorian

LukerMaster wrote:

Dzień dobry!

Cóż... W takim mapsecie ciężko jest znaleźć jakiekolwiek błędy. Dobre, proste mapki. Mod to raczej opinie niż znajdowanie błędów, nie zdziwie się, jeśli żadna z wymienionych przeze mnie zmian nie zostanie wprowadzona (Przynajmniej w Normalu).

Normal

00:19:755 (1) - Troszkę niewpasowane NC nie uważam, żeby to NC było niewpasowane. Jest tutaj wyraźny dźwięk, do którego zawsze stawiałem NC
00:34:601 (1) - Troszkę niewpasowane NC patrz wyżej
00:27:178 (3) - Można lekko przesunąć, żeby był równo na środku k
00:30:271 (3,4) - Można się o lekki blanket pokusić no można by, ale moim głównym zamierzeniem w tej mapie było to, żeby kopiować wszystkie obiekty i je obracać, żeby utrzymać prostotę, ponieważ utwór jest prosty
00:46:662 (3,1) - Możnaby może przesunąć, lub zmodyfikować slider (1) i zrobić lepszy blanket między 00:47:590 (1,2). nie mam kompletnego wyczucia do blanketów, ale chyba naprawiłem

Hard

00:12:333 (5) - Wyciszanie hitsoundów z każdym rewersem slidera to był mój zamysł od początku, ale jestem zbyt leniwy na stawianie zielonych linii co 1/2 beata .w.
00:38:312 (1) - To samo, ale w mniejszym stopniu jak wyżej .w.
00:53:157 (2) - Ten slider albo w niższym SV, albo cichszy hitsound ogarnę hitsoundy
01:02:590 (1) - Spinner zaczyna się szybciej niż w Normalu, może przesunąć na 01:02:745. postawiłem tego spinnera tak, ponieważ gracze Hardów mają lepszy czas reakcji niż gracze Normali, więc będą w stanie kręcić go od razu po kółku, w przypadku Normala zwiększyłem tego gapa
dzięki za moda owo/
Reazen
#from Discord
normal

00:07:693 (2,3) - popraw spacing

no generalnie nie wiem do czego by sie tu przyczepić XD

hard

hmm ten hardzik jakiś taki łatwy XD

Weź może rób większy spacing na początkach combo np między tym 00:09:858 (6,1) - i tak dalej, to jest "hard" nie musisz aż tak sie trzymać distance snapa
Pewne zmiany w SV też byłyby na + ale z tego co pisałeś wyżej nie chce ci sie dawać timing pointsów. Nie wiem czy wiesz ale możesz poprostu taki timing point ctrl+c i wklejać już nie w tej tabelce sekcji timingu ale bezpośrednio z poziomu kompozycji. xD a jakaś dodatkowa wariacja w sv zawsze jest spoko :x
Topic Starter
MrDorian

Reazen wrote:

#from Discord
normal

00:07:693 (2,3) - popraw spacing spoczko

no generalnie nie wiem do czego by sie tu przyczepić XD

hard

hmm ten hardzik jakiś taki łatwy XD nazwałbym go normal, ale niestety przez to, jak używam tutaj slider reversów, musi się tak nazywać .w.

Weź może rób większy spacing na początkach combo np między tym 00:09:858 (6,1) - i tak dalej, to jest "hard" nie musisz aż tak sie trzymać distance snapa. Ale chcę utrzymać to w jak najprostszej postaci, nie chcę robić żadnych jumpów. Utwór jest tak spokojny i kojący, jumpy by nie pasowały
Pewne zmiany w SV też byłyby na + ale z tego co pisałeś wyżej nie chce ci sie dawać timing pointsów. Nie wiem czy wiesz ale możesz poprostu taki timing point ctrl+c i wklejać już nie w tej tabelce sekcji timingu ale bezpośrednio z poziomu kompozycji. xD a jakaś dodatkowa wariacja w sv zawsze jest spoko :x wiem, że można tak kopiować, bo to nie moje pierwsze mapy XD, lecz nadal uważam, że patrz wyżej odpowiedź i zamień jumpy na SV
dzięki za moda owo
Venix
No hejka

[Normal]
  1. Ogólnie, to patząc na tego diffa i grając go mam wrażenie, że używanie 3/4 beatów bez żadnego uprzedzenia (nie wiem jak to nazwać) jest słabym pomysłem, szczególnie, że to normal a niestandardowa rytmika może być trudna do wyczytania i zagrania przez początkujących graczy. Dlatego proponowałbym w miejscach takich jak 00:40:168 (1,2,3,4) - te porozstawiać nowe comba. Ewentualnie możesz też pobawić się kolorkami combo i np. w miejscu takich rytmów ustawić kolor na jakiś niestandardowy.
  2. 00:08:621 (3,4) - W tym momencie DS się trochę nie zgadza, ale nie to jest tutaj najważniejsze. Rotate 00:10:477 (1) - tego slidera zaraz po 00:09:549 (4) - tym pozostawia dużo do życzenia jeśli chodzi o flow i grywalność, po prostu jest to niewygodne do grania. Proponuję obrócić 00:10:477 (1) - ten slider trochę w prawo, żeby przejście pomiędzy nim, a poprzednim było komfortowe do zagrania. Stawiałbym co najmniej na coś takiego. Przy okazji poprawi to także przejście pomiędzy 00:10:477 (1,2) - tymi obiektami, gdzie przejście na 00:11:714 (2) - ten slider jest dość nieestetyczne i pozostawia trochę do życzenia w kwestii grywalności
  3. 00:24:394 (4) - Co byś powiedział na przewrócenie tego slidera w pionie? Myślę, że flow pomiędzy tym sliderem a poprzednim kółkiem było by smuklejsze, a przy tym przyjemniejsze do zagrania, bo w aktualnej kompozycji 00:24:394 (4) - ten slider za ostro przechodzi z poprzedniego kółka i mogłoby grać się to wygodniej.
  4. 00:30:271 (3,4) - Przejście pomiędzy tymi obiektami niszczy niejako flow stworzone przez wcześniejszy pattern kółek, ponieważ wychodzi na przeciw kierunkowi nadanemu przez te kółka, a w rezultacie gra się to niezbyt wygodnie. Myślę, że śmiało mógłbyś ustawić ten slider tak, aby kontynuował ruch wytworzony przez ten pattern, a jeśli nie starcza ci na to miejsca to możesz go z łatwością zmodyfikować w np. taki sposób, co przyczyni się do znacznie lepszej grywalności w tym miejscu.
  5. 00:33:982 (2,1) - W tym miejscu malutki błąd estetyczny. Co powiesz na to, żeby 00:33:982 (2) - ten slider blanketował się z końcówką poprzedniego, co da znacznie lepszy rezultat w estetyce, a nie będzie to trudna zmiana. Ułożenie 00:45:735 (2,3) - tych sliderów w taki sposób, zeby 00:43:879 (1,1) - te dwa slidery mogły się zestackować też nie jest złym pomysłem. Nie widać tego za bardzo w grze, ale przynajmniej ładniej wygląda w edytorze, a nie odbija się źle na grywalności.
  6. 00:47:590 (1,2) - Flow tutaj jest bardzo słabe. 00:47:590 (1) - Ten slider prowadzi przejście w zupełnie inne miejsce, niż w to, w którym jest 00:49:446 (2) - ten slider. Co powiesz na alternatywę w postaci zmienienia kształtu tego slidera? Moim zdaniem to najlepsza i najłatwiejsza droga do naprawienia tego problemu. Proponuję tutaj coś takiego. Nie wygląda źle, gra się zdecydowanie lepiej, i nadal możesz utrzymać blanketa z następnym sliderem, a teraz możesz go zrobić nawet z poprzednim.
[Hard]
  1. 00:12:333 (5) - Co powiedziałbyś tutaj i na podobnych rytmicznie sliderach na zastosowanie pustego dźwięku, jako przesunięcie slidera. Moim zdaniem to szuranie brzmi tutaj okropnie, więc warto byłoby to zmienić przynajmniej po to, żeby hitsoundy miały lepsze brzmienie.
  2. 00:14:188 (1,2) - Przejście z tego slidera na 00:14:807 (2,3,4) - tą kompozycję jest dość słabe jeśli chodzi o aspekt flow. Powinieneś przestawić te slidery trochę do góry, żeby uzyskać wygodniejsze granie w tym momencie, bo aktualnie ten pattern nie kontynuuje flow nadanego przez wcześniejszy slider, a w rezultacie zyskujesz nie najlepsze flow.
  3. 00:17:590 (6,1) - Szczerze mówiąc to te, jak i podobne w późniejszych momentach stacki nie działają za dobrze, ponieważ dźwięk na sliderze pod kółkiem jest zdecydowanie mocniejszy, przez co stacki te pozbawione są w większej ilości sensu. Radziłbym dobrze je odstackować, a w zamian nawet zwiększyć spacing sliderów które leżą pod kółkami w tych stackach. To jest hard i powinno się w nim stosować nie wielkie, bo nie wielkie zmiany spacingu.
  4. 00:26:250 (2) - Overlap tego slidera z 00:24:704 (6,7) - tymi kółkami z wcześniejszego patterna wygląda okropnie, a w rezultacie bardzo źle działa na estetykę. Proponowałbym obrócić 00:26:250 (2) - tego slidera lekko w prawo i uzyskać w tym przypadku stacka z kółkiem o numerze 5. Ogólnie mówiąc w tym miejscu masz jeszcze jeden błąd estetyczny, którym jest 00:24:704 (6,1) - ten blanket. Nie jest on idealny, co źle wygląda, mówiąc o blanketach nie mogę nie wspomnieć o 00:38:312 (5,1) - tym, który też nie wygląda najlepiej. Powinieneś natychmiastowo naprawić te błędy, bo bardzo źle wpływają na ogólny wygląd mapy.
Ciekawa mapka, powodzenia!
Topic Starter
MrDorian

Venix wrote:

No hejka

[Normal]
  1. Ogólnie, to patząc na tego diffa i grając go mam wrażenie, że używanie 3/4 beatów bez żadnego uprzedzenia (nie wiem jak to nazwać) jest słabym pomysłem, szczególnie, że to normal a niestandardowa rytmika może być trudna do wyczytania i zagrania przez początkujących graczy. Dlatego proponowałbym w miejscach takich jak 00:40:168 (1,2,3,4) - te porozstawiać nowe comba. Ewentualnie możesz też pobawić się kolorkami combo i np. w miejscu takich rytmów ustawić kolor na jakiś niestandardowy. nie zamierzam się bawić w niestandardowe kolory combo, chcę utrzymać prostotę mapy, jednak dam nowe combo na 3, nie zamierzam spamować NC, zresztą sądzę, że to nie będzie aż takie trudne dla graczy, to jest nadal 97 BPM.
  2. 00:08:621 (3,4) - W tym momencie DS się trochę nie zgadza, ale nie to jest tutaj najważniejsze. gdzie ci się to nie zgadza, jest ~1x snap, tak jak wszędzie Rotate 00:10:477 (1) - tego slidera zaraz po 00:09:549 (4) - tym pozostawia dużo do życzenia jeśli chodzi o flow i grywalność, po prostu jest to niewygodne do grania. Proponuję obrócić 00:10:477 (1) - ten slider trochę w prawo, żeby przejście pomiędzy nim, a poprzednim było komfortowe do zagrania. Stawiałbym co najmniej na coś takiego. Przy okazji poprawi to także przejście pomiędzy 00:10:477 (1,2) - tymi obiektami, gdzie przejście na 00:11:714 (2) - ten slider jest dość nieestetyczne i pozostawia trochę do życzenia w kwestii grywalności. Nie rozumiem problemu z komfortem przy tym patternie, tak samo z estetyką. To jest mój zamiar, przez całą mapę obracałem 2 różne slidery o 90 stopni, skalowałem je, chcę to utrzymać w takiej prostocie. To dla mnie jest prostota. Nie uważam też, żeby mój wybór psuł flow, czas reakcji na pattern jest na tyle duży oraz kąt jest na tyle mały, że nie powinien on sprawiać kłopotu.
  3. 00:24:394 (4) - Co byś powiedział na przewrócenie tego slidera w pionie? Myślę, że flow pomiędzy tym sliderem a poprzednim kółkiem było by smuklejsze, a przy tym przyjemniejsze do zagrania, bo w aktualnej kompozycji 00:24:394 (4) - ten slider za ostro przechodzi z poprzedniego kółka i mogłoby grać się to wygodniej. Nie przechodzi on za ostro, jednak zrobię go w pionie, ponieważ dźwięk trochę różni się od slidera wcześniej
  4. 00:30:271 (3,4) - Przejście pomiędzy tymi obiektami niszczy niejako flow stworzone przez wcześniejszy pattern kółek, ponieważ wychodzi na przeciw kierunkowi nadanemu przez te kółka, a w rezultacie gra się to niezbyt wygodnie. Myślę, że śmiało mógłbyś ustawić ten slider tak, aby kontynuował ruch wytworzony przez ten pattern, a jeśli nie starcza ci na to miejsca to możesz go z łatwością zmodyfikować w np. taki sposób, co przyczyni się do znacznie lepszej grywalności w tym miejscu. Jakbyś nie zauważył, dla tych dźwięków tworzę pattern w kształcie trójkąta (00:14:807 (2,3,4) -), żeby nie robić stacka na 3 notki. Zresztą, flow się nie psuje, chcę czasami go łamać, żeby nie było nudne, a ta zmiana flowu jest delikatna (przez to mam na myśli, że łatwo tę zmianę zagrać).
  5. 00:33:982 (2,1) - W tym miejscu malutki błąd estetyczny. Co powiesz na to, żeby 00:33:982 (2) - ten slider blanketował się z końcówką poprzedniego, co da znacznie lepszy rezultat w estetyce, a nie będzie to trudna zmiana. Kompletnie nie rozumiem, co tutaj masz na myśli, czy przez blanket masz na myśli Ułożenie 00:45:735 (2,3) - tych sliderów w taki sposób, zeby 00:43:879 (1,1) - te dwa slidery mogły się zestackować też nie jest złym pomysłem. Nie widać tego za bardzo w grze, ale przynajmniej ładniej wygląda w edytorze, a nie odbija się źle na grywalności. snap nie pozwala się im zestackować, więc tego nie zrobię, brzydko to też w tej formie nie wygląda
  6. 00:47:590 (1,2) - Flow tutaj jest bardzo słabe. 00:47:590 (1) - Ten slider prowadzi przejście w zupełnie inne miejsce, niż w to, w którym jest 00:49:446 (2) - ten slider. Co powiesz na alternatywę w postaci zmienienia kształtu tego slidera? Moim zdaniem to najlepsza i najłatwiejsza droga do naprawienia tego problemu. Proponuję tutaj coś takiego. Nie wygląda źle, gra się zdecydowanie lepiej, i nadal możesz utrzymać blanketa z następnym sliderem, a teraz możesz go zrobić nawet z poprzednim. Jak już mówiłem, moim zamiarem było kopiowanie obiektów.
[Hard]
  1. 00:12:333 (5) - Co powiedziałbyś tutaj i na podobnych rytmicznie sliderach na zastosowanie pustego dźwięku, jako przesunięcie slidera. Moim zdaniem to szuranie brzmi tutaj okropnie, więc warto byłoby to zmienić przynajmniej po to, żeby hitsoundy miały lepsze brzmienie. Nie zrobię takich sliderów, chcę akcentować dźwięki dzwonków czy innych cymbałków poprzez naciśnięcie kółka, TYLKO JE, jednocześnie chcę również zmappować dudniące dźwięki i reversy pasują tutaj idealnie.
  2. 00:14:188 (1,2) - Przejście z tego slidera na 00:14:807 (2,3,4) - tą kompozycję jest dość słabe jeśli chodzi o aspekt flow. Powinieneś przestawić te slidery trochę do góry, żeby uzyskać wygodniejsze granie w tym momencie, bo aktualnie ten pattern nie kontynuuje flow nadanego przez wcześniejszy slider, a w rezultacie zyskujesz nie najlepsze flow. Dla mnie najważniejsze jest odwzorowanie dźwięków, a dlatego, że dźwięki są identyczne, zostawiłem takie same slidery.
  3. 00:17:590 (6,1) - Szczerze mówiąc to te, jak i podobne w późniejszych momentach stacki nie działają za dobrze, ponieważ dźwięk na sliderze pod kółkiem jest zdecydowanie mocniejszy, przez co stacki te pozbawione są w większej ilości sensu. Radziłbym dobrze je odstackować, a w zamian nawet zwiększyć spacing sliderów które leżą pod kółkami w tych stackach. To jest hard i powinno się w nim stosować nie wielkie, bo nie wielkie zmiany spacingu. Dźwięki są te same, więc to jest zestackowane. Nie obchodzi mnie mocniejszy dźwięk, jest on dla mnie tylko pretekstem dla postawienia hitsounda. Chcę utrzymać to proste, nie rzucać jumpami na lewo i prawo, bo taki jest teraz styl mappingu
  4. 00:26:250 (2) - Overlap tego slidera z 00:24:704 (6,7) - tymi kółkami z wcześniejszego patterna wygląda okropnie, a w rezultacie bardzo źle działa na estetykę. Proponowałbym obrócić 00:26:250 (2) - tego slidera lekko w prawo i uzyskać w tym przypadku stacka z kółkiem o numerze 5. Ogólnie mówiąc w tym miejscu masz jeszcze jeden błąd estetyczny, którym jest 00:24:704 (6,1) - ten blanket. Nie jest on idealny, co źle wygląda, mówiąc o blanketach nie mogę nie wspomnieć o 00:38:312 (5,1) - tym, który też nie wygląda najlepiej. Powinieneś natychmiastowo naprawić te błędy, bo bardzo źle wpływają na ogólny wygląd mapy. Nie będę obracał tych sliderów, powód już znasz, ale poprawiłem te blankety trochę chyba, nie wiem
Ciekawa mapka, powodzenia!
dzięks za moda
riffy
I was asked to take a look at it, I liked it.

IRC log
23:38 MrDorian: Hi Bakari! I don't know where to ask, so I'll ask you here. Could you take a look at my map? I mean mod, not bn check
23:38 Bakari: I guess I could, why not
23:39 *MrDorian is listening to [https://osu.ppy.sh/b/1359984 Dunderpatrullen - Interlude (Fantasy Friendship Forever)]
23:44 Bakari: oh, I quite liked the feel of this hard difficulty
23:44 Bakari: intersting usage of those reverse-sliders
23:44 MrDorian: thanks :3
23:45 Bakari: I don't think I've seen them being used this way a lot, that's kind of a new thing to me
23:45 Bakari: at times it was a bit hard to read the number of repeats sliders had
23:45 MrDorian: this was my first idea after hearing this song
23:46 Bakari: but i guess that's still readable as they all follow the same logic
23:46 Bakari: I'd probably use circles instead of 00:40:168 (1,2) - these things though
23:46 MrDorian: oh yeah
23:47 Bakari: let me get an example
23:47 Bakari: https://osu.ppy.sh/ss/8688453
23:47 Bakari: basically, that'd still be a pattern similar to those sliders
23:47 Bakari: as in the cursor movement would still be back and forth
23:48 MrDorian: I'd rather change them to something other
23:48 MrDorian: to express pitch as well
23:48 MrDorian: and back and forth movement
23:49 Bakari: that is entirely up to you, whatever you feel to suit your style best is good enough
23:49 MrDorian: and to be more correct I wouldn't stack the notes
23:49 MrDorian: yeah
23:51 Bakari: as for normal
23:52 Bakari: i'd probably mute the whole sliderbody for things like 00:38:312 (3) -
23:52 MrDorian: okay
23:52 Bakari: you'd have to take a 5% volume green line and snap it ~10ms after the sliderhead
23:53 Bakari: so, practically everything but the sliderhead is very quiet
23:53 MrDorian: okay
23:54 Bakari: other than that, i don't really feel like there's anything wrong about the set
23:55 Bakari: it's pretty simplistic and reflects the song
23:55 MrDorian: oh okay
23:56 MrDorian: will you post irc or nah?
23:56 Bakari: if you want me to, i will
23:57 MrDorian: It would be nice, I need to get SP somehow
23:57 MrDorian: it's hard to get mods
23:57 MrDorian: and I don't want to spam maps with kudosu
squirrelpascals
Hi, m4m as requested! sorry this is kinda late >-<

hard
• 00:25:322 (1,2) - it would be better not to stack these notes when introducing the 3/4 rhythm, its easier to see the difference in rhythm if these are spaced with distance snap https://puu.sh/x4vby/534dbce530.png

• 00:53:157 (2) - can you put some sort of hitsound on the sliderhead here as feedback for the player, even if its a quiet one? At the moment the slideerhead feedback kind of blends with those from the reverse arrows if that makes sense. as long as its not a hitnormal should be good

normal
00:14:188 (1,2,3,4) - 00:29:034 (1,2,3,4) - For both of these combos, im not a fan of the way you use a clockwise flow with 1,2,3 and interrupt that with slider 4. this makes it look like the objects in these patterns dont really work together. Can you come up with an alternative that has a smoother gameplay? (One alternative I can see is moving 2 so that the entire pattern is anticlockwise https://puu.sh/x4vYq/1a178d0724.png)

• 00:49:446 (2,3) - blanketing the slidertail of 2 with 3 looks a lot cleaner https://puu.sh/x4vMz/f49ac24462.png

I love the abuse of the reverse arrows here. I've always wanted to make a difficult map that used this concept, maybe soon...
can you also provide me a metadata source? and call me back :) :)
Topic Starter
MrDorian

squirrelpascals wrote:

Hi, m4m as requested! sorry this is kinda late >-<

hard
• 00:25:322 (1,2) - it would be better not to stack these notes when introducing the 3/4 rhythm, its easier to see the difference in rhythm if these are spaced with distance snap https://puu.sh/x4vby/534dbce530.png I don't think this is a problem, players can see that it's different when looking at approach circle (I believe that people are still able to do that) and I really want it to be stacked because of the same pitch. If it that big problem, I will change it.

• 00:53:157 (2) - can you put some sort of hitsound on the sliderhead here as feedback for the player, even if its a quiet one? At the moment the slideerhead feedback kind of blends with those from the reverse arrows if that makes sense. as long as its not a hitnormal should be good I understand why you might think that it needs another hitsound, but I look at it in other way. If I followed my logic which I used while hitsounding it, there would be finish because sound is identical to 00:38:312 (5) - or 00:45:735 (2) -. I don't want to put it here though because in this part (or whatever would you call it) there's no cymbal sound what would 'support' it. It's 'soundless', so I think that adding another hitsound might ruin it. (if it wasn't clear enough because of language barrier, call me in osu!, I'll try to explain it better)

normal
00:14:188 (1,2,3,4) - 00:29:034 (1,2,3,4) - For both of these combos, im not a fan of the way you use a clockwise flow with 1,2,3 and interrupt that with slider 4. this makes it look like the objects in these patterns dont really work together. Can you come up with an alternative that has a smoother gameplay? (One alternative I can see is moving 2 so that the entire pattern is anticlockwise [url]https://puu.sh/x4vYq/1a178d0724.png I wanted to make 2, 3 and 4 into a triange because of the same sound, but I will change it if it is a problem :3 I had to ctrl+h half of the map after this change, D::::::[/url])

• 00:49:446 (2,3) - blanketing the slidertail of 2 with 3 looks a lot cleaner https://puu.sh/x4vMz/f49ac24462.png okay

I love the abuse of the reverse arrows here. I've always wanted to make a difficult map that used this concept, maybe soon...
can you also provide me a metadata source? and call me back :) :)
metadata source: https://www.youtube.com/watch?v=H878hMNTT_8

Thanks for check!
squirrelpascals
Okay, I'm happy with these responses. Let's give it a go!

bubbled!
Topic Starter
MrDorian

squirrelpascals wrote:

Okay, I'm happy with these responses. Let's give it a go!

bubbled!
thanks <3
pishifat
hey friend do u need someone to qualify
Bonsai
holy shit this is executed well
can I steal pishi's nomination
it's only #12 on his list of maps to qualify anyways

I just have one minor thing for the Normal, 00:25:322 (1,2) seems a bit 'cramped' visually because the sliderbodies are so close to each other, imo this would look better if you moved (2)'s head to around x:73 y:280, nobody cares about the DS-difference but  a e s t h e t i c s

also I wouldn't call this "dance" or "techno" tbh lol, would rather add "electronica" to the tags instead
Topic Starter
MrDorian

Bonsai wrote:

holy shit this is executed well
can I steal pishi's nomination
it's only #12 on his list of maps to qualify anyways

I just have one minor thing for the Normal, 00:25:322 (1,2) seems a bit 'cramped' visually because the sliderbodies are so close to each other, imo this would look better if you moved (2)'s head to around x:73 y:280, nobody cares about the DS-difference but  a e s t h e t i c s I care about DS-difference D:, but changed it other way, maybe even better, I don't know

also I wouldn't call this "dance" or "techno" tbh lol, would rather add "electronica" to the tags instead hmm okay, will add electronica, but techno and dance are here http://music.dunderpatrullen.nu/track/i ... ip-forever, don't know about Sweden
feel free to qualify
Bonsai
(¦3ꇤ[▓▓]
Topic Starter
MrDorian

Bonsai wrote:

(¦3ꇤ[▓▓]
thanks <3333333333
Please sign in to reply.

New reply