forum

Polepszenie umiejętności

posted
Total Posts
4
Topic Starter
Wyrwany
Witam

Jakoż iż jestem w tą gierkę zielony to mam parę pytań.
Po pierwsze jestem ciekawy jak polepszyć umiejętności gry w kwestii sprawności oko-ręka.
Chodzi mi o stopniowe grywanie w coraz trudniejsze bitmapki. Są jakieś ćwiczenia czy to zależy od przysłowiowego "skilla".
Drugie pytanie dotyczy jaki sprzęt (klawiatura, myszka, tablet graficzny) najlepiej się do tej gierki nadaje.
I trzecie pytanko. Jako iż jestem fanem metalu itp, czy są jakieś konkretne paczki bitmapek poświęcone konkretnie temu gatunkowi?

Z góry dziekuję za odpowiedzi :D
Zain Sugieres
graj więcej by być lepszym
grać możesz na wszystkim i możesz być bardzo dobry na byle czym
paczek beatmap nie znam żadnych wiec na to nie odpowiem
Reiczq
Witaj! :)
Do szybkiego wytrenowania skilla musisz po prostu grać dużo, to cała filozofia. Staraj się, nie powtarzać cały czas jednej mapki, tylko graj różne, dlatego zaopatrz się w dużą ilość beatmapek ;) . Akcja oko-ręka sama wejdzie w wprawę, tylko ćwicz.