The second ^ < V game

posted
Total Posts
1,298
show more
Restless Spirit
^ Dafucq is a Bed Intruder?
< Is really tired, as always~
v Has nothing to do with pee-pee
LiLi
^She's right
<Wants a pet
V My future pet 'w'
Myrmeleo
^ Slave master
< Ninja
V Super Bowl Lights
Restless Spirit
^ I don't give a crap about Super Bowl
< Is toooooo much procrastinating
v Should sleep more

I'm not a girl, by the way. :V
California
^ yes lack of sleep these days
< is too procrastinating
v will help me with my english homework
LizzyChii
^sure! What do you need help on?
<I'm bored ;3;
V Do you know my sis, EOHK?
H_Hitachiin
^ Nope, Am I in trouble now?
< Not enough words to rate my weirdness.
V Barrels.
Xhinryuu
^ Too much Pewdiepie
< Hungry
v Should play moar Osu!
Mints
^ played more than enough
< getting worse as I play
v likes vocaloid?
Restless Spirit
^ Should probably pause osu! for a few weeks
< Likes vocaloid, yeah. :3
v Doesn't know Touhou
BCI
^ should love Tenshi more
< knows Touhou uguu
v foreveralone
Jayel
^ NO thanks... :(
< Hmm... bored..
v Do you have anything to play?
DX5536
^Sure. I like chess or CoD.
< Having Problems with left shoulder
v Are you a doctor ? If yes then help me with my shoulder pls.
bloody_death
^ no i'm not . just cut off your shoulder~ jk
< craving for sweets~~
v would you give me some sweets~ ?
Mints
^ should stop eating sweets
< don't really like sweets
v likes Ryu*'s music
EOHK-Fluttershy
^Sakura Reflection, Plan 8, Bass 2 Bass, and Go Beyond! all day bby
<I want to be a DJ like Ryu*
V Wants to be a DJ too~
Sleep Powder
^ I've always wanted to be a DJ (along with many other things)
< is wondering why this game isn't that great now
V is now consciously thinking of lolis
Winshley
^ Nope
< Busy
v Wants to interfere with my work
bloody_death
^ meh~! i dun care =w=
< loves glasses >w<
v wears glasses
DX5536
^ Wow. How did you know that ?
< Sucks in swim
v Will teach me how to swim.
show more
Please sign in to reply.

New reply