LunaticMara's Tuuba Gaming Challenge (Incoming Game: SMB)

posted
Total Posts
270
show more
Kert
Spent an hour trying to find a working driver for the gamepad D: because x64
But luckily it exists!

Score: 397250
Topic Starter
Mara
Kert comes in, kicks Lolicon out of the TOP3 and gets himself there. Well done.

About ten hours left.
Wojjan
I'm probably gonna need more time to upload my run
because lol, internet
or I'd have to speed it up
Topic Starter
Mara
BETTER GO FAST

I wonder how big is your file
Wojjan
The video length is 1:38:45
Do you have any idea how tough it was to find a dubstep mix that long
Mianki
There, I found it in 10 secs

Mercurial
Is really easy to find some Dubsteb/dnb/trance/hardstyle longlong mixes.
Gezoda

LunaticMara wrote:

gezo first post in page 10
NO.
Mianki
ITT: We take Wojjan seriously
James2250

Wojjan wrote:

The video length is 1:38:45
Not even gonna try to beat that lol
Blue Stig
I know this is the wrong time but...
LunaticMara makes a classic gaming thread and NOBODY mentions Starsiege: Tribes?
Kert

The Kilted Moskito wrote:

I know this is the wrong time but...
LunaticMara makes a classic gaming thread and NOBODY mentions Starsiege: Tribes?
> 1998
Too fresh for this thread
Topic Starter
Mara
does it even have any sort of scoring system

damn boy

40 minutes left
Wojjan
Mara I need more time
My thing is too big I can't upload it because my laptop overheats from trying to publish it with movie maker
Wojjan
downloading benny hill theme, this is gonna be a sucky video
Topic Starter
Mara
15.

Bonus time are for scrubs.
Wojjan
Topic Starter
Mara
AND THE TIME IS OVER.

will do the cool shit later today tho
Flanster
Wojjan didnt make it?

Final scores archived here
Topic Starter
Mara
sadly no

I really want to see that whole video tho, that score looks fucking crazy
show more
Please sign in to reply.

New reply