o!std new/beginner NM q

posted
Total Posts
22
Topic Starter
rhythm on osu
Hello, i kinda like modding :)

rules for this modding queue are:
-osu! standard maps only
-intended for new/early mappers
-don't post requests if i have 2+ maps in my queue (bottom of this text), or if there's been posted 2+ maps in the last roughly 24h

other notes:
-mostly simple modding, im somewhat new to modding
-i prefer not modding regular anime songs

Things to include in your post:
-link (obviously lol)
-intended map type (doesn't need to be too specific)
-diffs/parts to mod if it isn't all of it


current maps to mod:
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/924535#osu/1931114
AniViRus
Okay then:
Link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/924876#osu/1931998
Difficulties to mod: All of them

I don't understand the second paragraph, so whatever
Topic Starter
rhythm on osu

AniViRus wrote:

Okay then:
Link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/924876#osu/1931998
Difficulties to mod: All of them

I don't understand the second paragraph, so whatever
:thumbsup:
The second paragraph is just that you shouldn't expect me to talk about map structure/other complex things, and that i'd like people to not suggest regular anime songs lmao

edit: unless it's the second thing in the "things to include" part. The second point there is like, is it supposed to be pp jumps / tech / uncomfortable / etc
atix174
Jelljel
Hai NM pls (can m4m if you have smthing available.)
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/924535#osu/1931114 it's anime tho
thx
Topic Starter
rhythm on osu

Jelljel wrote:

Hai NM pls (can m4m if you have smthing available.)
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/924535#osu/1931114 it's anime tho
thx
Preview seems alright, i'll also have a look at this : P

atix174 wrote:

Hmm Hello! nm req
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/919712#osu/1921538
all diff
Sorry m8, not really anything i can say about these diffs other than they seem nice xd
Umi on osu
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/948556#osu/1980971
yes mapping a marathon seems like a bad idea
check playability and placement of objects (generally) ofc its best to check everything
genre is video game music aka jpop(?)
thanks in advance and gl owo
AxNae
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/948809#osu/1981429
Hii !
Kinda new mapper although I've gotten way better at it since the start.
Just the extra diff.

oh and also, the song is harumachi clover.
yeah
noareames
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/944891#osu/1974478
hi best friend wondering how i can make my first map super cool
hard or both difs are cool ty friend
ii_william_ii
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/945685#osu/1974744
Hi! I am kind of new to mapping so can I have some feedback of my map?
Just the Darling difficulty, hard is still WIP
NM pls
show more
Please sign in to reply.

New reply