NM/M4M queue i guess (std btw)

posted
Total Posts
145
show more
[ Eli ]
Hello

Type of request: NM or M4M if you want
Length: 4:39 drain time
Amount of difficulties: 1
Link: https://osu.ppy.sh/s/885572

Thank you
Topic Starter
Yooh
ok, open
-Tatsuo
MrBalloon
NM Request (i can do m4m if you want)
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/886521/#osu/1854102
thanks my dude
KysT_T
Topic Starter
Yooh
Bump cuz i decided to make it both NM and M4M lol
Isterix
SurassaDF
nyu -
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/910953#osu/1900904 nm, unfinished 2 diff mapset - insane in progress tho
thanks!
MaddaFakka-sama
https://osu.ppy.sh/s/516707

I hope you can accept this kind of song, but i can do both m4m or nm however you like! Finished mapset, excluding last diff that might be reworked by Kyshiro.
Makoto chan
hey nm pending completed set
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/910858#osu/1900607
thx!
-Tynamo
https://osu.ppy.sh/s/820707

Here's a hardcore song for ya

NM or M4M, whatever works for you

Thanks!!
iPhong
https://osu.ppy.sh/s/911648
NM request
Music box genre but not R3 Music Box
zhu
DJPop
Ferdeza
Topic Starter
Yooh
ok open now
Xehn
hi nm pls https://osu.ppy.sh/beatmapsets/905125#osu/1889190

first map btw of the year
Elcheer
zhu
Mod this please https://osu.ppy.sh/s/913669 NM thank you
show more
Please sign in to reply.

New reply