1. osu! forums
  2. Beatmaps
  3. Works In Progress/Help
  4. Modding Queues

show more
posted
oh damn thats so much
closedd
posted
yay open
i'll be super super grateful if you'll want to m4m owo
posted
Uh srry nm req

Toby Fox - Spider Dance (MARETU Remix)
Link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/956569#osu/2002567

Mods needed on any diff you like
posted
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/949199/discussion

NM pls~

Thanks!

(I modded one m4m map before and the other isn't really my taste so can't do it :(
posted
Heyy, nm: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/962582#osu/2015501
Emojis are dumb.but ok here u go :(
posted
posted
An NM would be reallyyy much appreciated!!

https://osu.ppy.sh/beatmapsets/961284#osu/2012468

Thankss!
posted
bump
its still open gimme those maps
posted
:)

Hello. NM, please

https://osu.ppy.sh/beatmapsets/965516#osu/2024060

I hope BPM in this map is enough for you

Thx in advance
posted
Hello nm request btw its my first map :)
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/967035#osu/2023950
posted
posted
posted
posted
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/967541#osu/2026700 NM/M4M idk what is more comfort for you
:)
posted
posted
posted
posted
posted
posted
ok closed for now
show more
Please sign in to reply.