Thread Necromancy

posted
Total Posts
13,819
show more
Westonini
Enjoy your points
Achromalia
food's cold and i'm tired yay
Westonini
m
Journal
n
Westonini
o
Achromalia
pretty tired. oof.
Penguin
im died
Achromalia

Penguin wrote:

im died
hey same
Penguin

Achromalia wrote:

Penguin wrote:

im died
hey same
woah
Westonini
ahhh you gave him a second chance to post
Penguin
you guys haven't noticed yet?

I've been giving everyone second chances to post. I only play this game to accelerate other's points.
Westonini
Nah I've noticed. I'm pretty sure you outright said you were doing that as well. I just pointed it out cuz at that point I either had to post earlier than usual, denying me of the points I could have gotten if Achro wasn't able to post again, or have Achro take them yet again. So it was just a me problem.
Penguin
I'm adding strategy to the game.
pentaqola
mii life
Journal

Penguin wrote:

im died
yes
pentaqola

Penguin wrote:

im died
That's my morning line!
Achromalia

Penguin wrote:

you guys haven't noticed yet?

I've been giving everyone second chances to post. I only play this game to accelerate other's points.
the hero we need.

much appreciated, soldier. i salute to you.

[insert other motivating lines]

- -

eugh. ninja'd. time to vent.

still feeling like shit. i can't forget about this thread, but i definitely want to get something done. I really need to get back to properly making music, and I need to figure myself out a bit more, and express myself through that. but alas, I've spent my weekends here. i've made some net gains over the week, finally getting something after all these damn days and nights. i can say i've done my best, as i've tried hard as hell to keep going here despite how shitty this game is now.

but yeah.

there's some friends i think i should start talking to.

i keep drifting away.

it's late already. it's sunday.

i haven't made progress in music, or art. i'm wasting time. not sure what to do.

it's strange how i've wanted to be so logical, yet illogically participate in such a trivial game like this.

if only this month could end sooner.

but i can't give up here, not now.
Westonini

Penguin wrote:

I'm adding strategy to the game.
I mean this happens with or without you being here anyways. Its been going on a lot lately, which is why the points are like <15 minutes sometimes.
Cynplytholowazy
Hi
Westonini
yo
show more
Please sign in to reply.

New reply