forum

Taiko teacher!

posted
Total Posts
7
Topic Starter
Mastodonten
Letar efter nån som kan lära mig att spela game modet Taiko då det är som grekiska för mig :(

Jag har spelat stepmania GH osv på hög nivå men kan inte få taiko att klicka :/

Help me

Rewards: i might call you sensei
theowest
i guess u wont be having any teacher then :c

:o
Nana tan

Mastodonten wrote:

Letar efter nån som kan lära mig att spela game modet Taiko då det är som grekiska för mig :(

Help me

bara gå in i options och byt knapparna till vad vill (själv kör jag fghj)
theowest

Nana tan wrote:

Mastodonten wrote:

Help me

bara gå in i options och byt knapparna till vad vill (själv kör jag fghj)
he knows
Topic Starter
Mastodonten
Har bytit knappar osv, men fattar inte vad man ska göra på allting om det är vissa mönster man ska följa eller nått,
och tänkte lite att "sensei" kunde slänga lite bra maps i mitt fejs som jag ska progressa på typ.
Emilescute
Kör taiko mode på easy difficulties. Det var så ja började. Det är krångligt med Taiko. (Taiko spelet ja har på ds är sjukt mycket lättare)

Du ställer in på optiondom så kallade trummorna. det är två som är 'blåa' Och två 'röda'. )dock vet ja inte vilka som är vad) När du kör i taiko mode ska du trycka på blå eller röd trumma när det kommer en cirkel med blå eller röd färg. Och du förlorar om du har under halva mätaren (har ja för mig) i slutet av låten.
boat
Du lär dig inget av att spela taiko på easy diffar.

Om taiko diffar är för svåra, spela då vanliga hards och insanes i taiko. Finns inga trick till att bli bra förutom att nöta spelet.
Please sign in to reply.

New reply