forum

Suomalaisten Gameplay-videot!

posted
Total Posts
365
show more
Mareownz
Pääsin viimein suosikkimappini FC. Accuracy ei ole mitään parasta huippuluokkaa, mutta ei se minulla ole yleensä muutenkaan.
Mareownz
Päätin vaihtelun vuoksi näyttää hyvin menneen suorituksen sijaan kunnon säätöä. Streamien vihaajana päätin haastaa itseni tällä beatmapilla. Vaikka käytin "half time" modia, tämä oli minulle kunnon koitos. Jos ette jaksa kokonaan katsoa, katsokaa edes loppu sillä siellä on mahdollisesti oman osu! historiani täpärin tilanne xD . Edit: Lainasin thelewan skinistä hitcirclet ja "slider followpoint", eli jos thelewa haluaa, poistan videon ja kuvaan tilalle default osilla.

Ja btw, sori kun postaan aika tiuhaan tänne...
Iggy
Hyvin sä vedät.

Voisko joku enemmän tietävä jakaa tietoa:
Onko väärin tehdä mixup muiden skineistä omaan käyttöön?
Sen tiedän ettei sitä saa lähteä jakamaan, mutta esim ihan vaan omaan käyttöön?
Mianki

Igenatius wrote:

Voisko joku enemmän tietävä jakaa tietoa:
Onko väärin tehdä mixup muiden skineistä omaan käyttöön?
Sen tiedän ettei sitä saa lähteä jakamaan, mutta esim ihan vaan omaan käyttöön?
Ei ole väärin imo. Itse olen tehnyt niin.
GeGGuli
Kaikki tekee niin.
Iggy
Great, voin pitää customoidun kekkos-skinin.
Baka94

Valentiino wrote:

Päätin poimia tämän ekoista viesteistä kun huomasin sattumalta -> Paras Manga/Anime :)

Laitan ittekkin jotain videoo tänne kunhan saa jostain hyvästä kappaleesta sellaisen tuloksen että kehtaa laittaa.
Iggy


Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kerta kun onnistuin tän biisin läpäsemään.
Ihan älytön kuumotus tossa lopussa kun jännitys pistää missaamaan ja missaaminen pistää jännittämään.
Olin jo heittämssä hiirtä seinään kun viimeinen spinneri tuli niin puun takaa, olin ihan varma että häviäisin.
Mareownz

Igenatius wrote:

Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kerta kun onnistuin tän biisin läpäsemään.
Ihan älytön kuumotus tossa lopussa kun jännitys pistää missaamaan ja missaaminen pistää jännittämään.
Olin jo heittämssä hiirtä seinään kun viimeinen spinneri tuli niin puun takaa, olin ihan varma että häviäisin.
Eikö tullut kuitenkin tosi kiva olo kun sitten meni läpi? Itselläni ainakin olo on sitä parempi, mitä täpärämpi tilanne on :) . Varsinkin tuo viimeeksi postaamani oli aika jännittävä kun loppu läheni, koko ajan vain toivoi "lopu jo, sormet ei jaksa enää streamata".
Lumikki_old

Igenatius wrote:


Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kerta kun onnistuin tän biisin läpäsemään.
Ihan älytön kuumotus tossa lopussa kun jännitys pistää missaamaan ja missaaminen pistää jännittämään.
Olin jo heittämssä hiirtä seinään kun viimeinen spinneri tuli niin puun takaa, olin ihan varma että häviäisin.
Tuo Kekkos-skin on aika siisti xD
Iggy

Lumikki wrote:

Tuo Kekkos-skin on aika siisti xD
Eikös olekin, kyllä rankki/skill kasvaa kun on Kekkosen kuula mukana pelissä.
Regnall
;_;

Iggy

Samanlainen pettynyt ölähdys pääsi multakin.
Mareownz
Mikä on tuo pieni palkki kuvan alareunassa? En ole ennen nähnyt
Iggy

Mareownz wrote:

Mikä on tuo pieni palkki kuvan alareunassa? En ole ennen nähnyt
Näkyy osuuko palloihin ennen vai jälkeen kuin pitäisi.
Mianki
Taidan laittaa tämän tänne lol

Mega-Paras-Mianki onlinessa:
#sarcasm
Iggy
Ton tokan roundin loppu...
Souko




Soarezi
Nice souko!
Mianki
Hehee
Mareownz
Olen tähän tosi tyytyväinen, rank 23 =) .
Mianki
Amnesia let's playta jihuu

IppE
Onkohan sulla nyt mianki mennyt muut pelit threadi ja tämä vähän sekaisin, itse aiankin olen ymmärtänyt että tämä thread on osu! gameplay videoita varten eikä random lp scheisseä jota löydät sinätuubasta.
Mianki
Niin ei tätä threadia ole oikein määritetty että onko tämä pelkästään osu! gameplay videoita varten vai yleisesti gameplay videoita. Kaikkihan tänne osu videoita pistää (ja on ollut cs videokin tullut) koska osu foorumit ja niitä helpoin tehdä. Mutta jos sit sitten tulevaisuudessa heitän scheisseni Muut pelit threadiin.
IppE
<3

Pistetään nyt vaikka tämmönen ettei ole ihan offtopic paskapostaus.

Topic Starter
Valentiino
Ei se ole niin justiinsa, varsinkin kun videot eivät ole Miankin "löytämiä" vaan tekemiä.
ethox

Valentiino wrote:

Ei se ole niin justiinsa, varsinkin kun videot eivät ole Miankin "löytämiä" vaan tekemiä.
I agree.

no worries, kyllä se dota-kompilaatio tulee jahka saadaan tarpeeksi voippia nauhotettua
Mianki
lol osu video
Soarezi
ei sillä ole mitään vitun väliä mitä tänne postaa, threadin alkuperäinen tarkoitus varmaan oli Osu! videoille mutta se on derailannut jo aikoja sitten. postaa mitä haluat, kivempaa niitä on kattella.
Mianki
:-3
Topic Starter
Valentiino








Tuosta
Mianki
Jee lissää omaa let's playta feat. Mara :3

clmnt
hyvä miankii
Dekonare
slarkvainsuli.png

Leewi
­
Regnall
Kuvasinpa tällaisen huvikseen.

Mianki
Mukana tällä kertaa myös Mukku :P



SPOILER
Ja tuollainen highlighti tuli upattua myös

Mianki
Uh ah Street Fighter

Homie
Mianki
Huhhuh, viime yönä oli Capcomin Street Fighter striimi jossa katsojat pääsi haastaamaan yhtä veteraania joka nyt auttaa Ultra Street Fighterin tekemisessä ja olin yksi haastajista :D

show more
Please sign in to reply.

New reply