forum

Suomalaisten Gameplay-videot!

posted
Total Posts
365
show more
Souko


Lievä tärinä :3
zertap
Siinäpä vasta Souko!
Souko


Joskus vielä. Joskus.
ethox

Souko wrote:

caravanplaceHR.
Todellakin pian. Intoa ainakin löytyy enemmän kuin muilta ja osaaminen samassa haarukassa muiden suomalaisten kanssa!
Topic Starter
Valentiino


14:25 tuuhea score :3

Kalle_old_1



Iggy

Kalle wrote:


Mitä skinejä käytit noissa?
Iggy
RAWR haluan tuon UKK skinin ylemmistä posteista!

Olisiko joku niin ystävällinen ja ohjaisi minut paikkaan josta sen saan?
Dekonare

Igenatius wrote:

RAWR haluan tuon UKK skinin ylemmistä posteista!

Olisiko joku niin ystävällinen ja ohjaisi minut paikkaan josta sen saan?
http://puu.sh/2FKVQ.zip?
Iggy

Blizzardouz wrote:

http://puu.sh/2FKVQ.zip?
Täyttä kultaa tuo skin. Iso kiitos!
Souko




Siitä se vielä lähtee. :)
Kalle_old_1

Igenatius wrote:

Blizzardouz wrote:

http://puu.sh/2FKVQ.zip?
Täyttä kultaa tuo skin. Iso kiitos!
Kiva että tykkäät :D
Iggy


Fuck yeah. Hetken aikaa sain tota hakata ennenkuin pääsin sen läpi. Siihen vielä pari extra-kierrosta hyvän tuloksen saamiseks.
Nyt voin pitää tauon huomiseen saakka... : >
Mareownz
Pelaan hiirellä ja klikkaan näppäimistöstä. Klikkailen yleensä aina vuorotellen z ja x välillä mapin nopeudesta riippumatta. Pelaan yleensä fullscreen, mutta nauhoitusta varten laitoin windowed.

Edit: En jostain syystä saanut videota näkyviin tähän osun sivulle...
Iggy

Mareownz wrote:

Pelaan hiirellä ja klikkaan näppäimistöstä. Klikkailen yleensä aina vuorotellen z ja x välillä mapin nopeudesta riippumatta. Pelaan yleensä fullscreen, mutta nauhoitusta varten laitoin windowed.
http://www.youtube.com/watch?v=93BFUTHIuio
Edit: En jostain syystä saanut videota näkyviin tähän osun sivulle...
Käytä tota youtube koodia [youtubex][/youtubex] (ilman x-merkkiä ofc) ja pistä noiden boxien väliin sen videon koodi URL:stä ("=" -merkin jälkeinen osa siis).
Mareownz
Käytä tota youtube koodia [youtubex][/youtubex] (ilman x-merkkiä ofc) ja pistä noiden boxien väliin sen videon koodi URL:stä ("=" -merkin jälkeinen osa siis).
Kiitoksia paljon! En tiennyt pitääkö siihen laittaa koko osoite vai ei.
Mareownz
Uutta videota vain kehiin. En kehtaa mitään sähläämistä videoida, joten minulta tulee vain vähän tämmöisiä helpompia mappeja. Pitää treenata, että saisin vähän hankalampia FC... Sai tätäkin tosin hyvän tovin jauhaa ennenkuin onnistui
Iggy

Mareownz wrote:

Uutta videota vain kehiin. En kehtaa mitään sähläämistä videoida, joten minulta tulee vain vähän tämmöisiä helpompia mappeja. Pitää treenata, että saisin vähän hankalampia FC... Sai tätäkin tosin hyvän tovin jauhaa ennenkuin onnistui
Itse en hirveän kauan samoja mappeja jaksa sahata FC:n saamiseksi. Mieluummin tallennan videolle mappeja mitkä juuri ja juuri pääsin. Tavallaan siis myös päiväkirjaa kehityksestäni.
Mareownz
Itse en hirveän kauan samoja mappeja jaksa sahata FC:n saamiseksi. Mieluummin tallennan videolle mappeja mitkä juuri ja juuri pääsin. Tavallaan siis myös päiväkirjaa kehityksestäni.
Yleensä minäkin pelailen mappeja jotka juuri ja juuri pääsen, tai yritän sellaisia joita en ole ennen päässyt. FC:n "metsästäminen" on rasittavaa puuhaa, mutta olen sitä harrastanut yleensä vain mapeissa, joita pelatessani tuntuu siltä, että FC voisi onnistua. Tekisi kyllä mieli näyttää joitan kaikista hankalampia mitä pääsen, mutta tieto siitä, että usea suomalainen pääsee vastaavat virheettömästi/modien kanssa ei oikein kannusta... Toisaalta, ehkä kannattaa vain kilpailla itsensä kanssa, eikä miettiä sitä miten hyvin muut suoriutuvat.
Souko


Hitaasti mutta varmasti tuonkin saanut aikaan.
Mareownz
Pääsin viimein suosikkimappini FC. Accuracy ei ole mitään parasta huippuluokkaa, mutta ei se minulla ole yleensä muutenkaan.
Mareownz
Päätin vaihtelun vuoksi näyttää hyvin menneen suorituksen sijaan kunnon säätöä. Streamien vihaajana päätin haastaa itseni tällä beatmapilla. Vaikka käytin "half time" modia, tämä oli minulle kunnon koitos. Jos ette jaksa kokonaan katsoa, katsokaa edes loppu sillä siellä on mahdollisesti oman osu! historiani täpärin tilanne xD . Edit: Lainasin thelewan skinistä hitcirclet ja "slider followpoint", eli jos thelewa haluaa, poistan videon ja kuvaan tilalle default osilla.

Ja btw, sori kun postaan aika tiuhaan tänne...
Iggy
Hyvin sä vedät.

Voisko joku enemmän tietävä jakaa tietoa:
Onko väärin tehdä mixup muiden skineistä omaan käyttöön?
Sen tiedän ettei sitä saa lähteä jakamaan, mutta esim ihan vaan omaan käyttöön?
Mianki

Igenatius wrote:

Voisko joku enemmän tietävä jakaa tietoa:
Onko väärin tehdä mixup muiden skineistä omaan käyttöön?
Sen tiedän ettei sitä saa lähteä jakamaan, mutta esim ihan vaan omaan käyttöön?
Ei ole väärin imo. Itse olen tehnyt niin.
GeGGuli
Kaikki tekee niin.
Iggy
Great, voin pitää customoidun kekkos-skinin.
Baka94

Valentiino wrote:

Päätin poimia tämän ekoista viesteistä kun huomasin sattumalta -> Paras Manga/Anime :)

Laitan ittekkin jotain videoo tänne kunhan saa jostain hyvästä kappaleesta sellaisen tuloksen että kehtaa laittaa.
Iggy


Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kerta kun onnistuin tän biisin läpäsemään.
Ihan älytön kuumotus tossa lopussa kun jännitys pistää missaamaan ja missaaminen pistää jännittämään.
Olin jo heittämssä hiirtä seinään kun viimeinen spinneri tuli niin puun takaa, olin ihan varma että häviäisin.
Mareownz

Igenatius wrote:

Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kerta kun onnistuin tän biisin läpäsemään.
Ihan älytön kuumotus tossa lopussa kun jännitys pistää missaamaan ja missaaminen pistää jännittämään.
Olin jo heittämssä hiirtä seinään kun viimeinen spinneri tuli niin puun takaa, olin ihan varma että häviäisin.
Eikö tullut kuitenkin tosi kiva olo kun sitten meni läpi? Itselläni ainakin olo on sitä parempi, mitä täpärämpi tilanne on :) . Varsinkin tuo viimeeksi postaamani oli aika jännittävä kun loppu läheni, koko ajan vain toivoi "lopu jo, sormet ei jaksa enää streamata".
Lumikki_old

Igenatius wrote:


Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa kerta kun onnistuin tän biisin läpäsemään.
Ihan älytön kuumotus tossa lopussa kun jännitys pistää missaamaan ja missaaminen pistää jännittämään.
Olin jo heittämssä hiirtä seinään kun viimeinen spinneri tuli niin puun takaa, olin ihan varma että häviäisin.
Tuo Kekkos-skin on aika siisti xD
Iggy

Lumikki wrote:

Tuo Kekkos-skin on aika siisti xD
Eikös olekin, kyllä rankki/skill kasvaa kun on Kekkosen kuula mukana pelissä.
Regnall
;_;

Iggy

Samanlainen pettynyt ölähdys pääsi multakin.
Mareownz
Mikä on tuo pieni palkki kuvan alareunassa? En ole ennen nähnyt
Iggy

Mareownz wrote:

Mikä on tuo pieni palkki kuvan alareunassa? En ole ennen nähnyt
Näkyy osuuko palloihin ennen vai jälkeen kuin pitäisi.
Mianki
Taidan laittaa tämän tänne lol

Mega-Paras-Mianki onlinessa:
#sarcasm
Iggy
Ton tokan roundin loppu...
Souko




Soarezi
Nice souko!
Mianki
Hehee
show more
Please sign in to reply.

New reply