forum

Livestreamar för alla de som vill kolla, kör Hard och Insane

posted
Total Posts
15
Topic Starter
Zouldir
spelat osu i drygt 4 månader nu och livestreamat lite så och då när folk vill se, recenserar även love-story animes på min blog, kommer lägga upp osu saker där snart också, inkluderar min #15 på en zero no tsukaima låt på hard (flashlight och hardrock), strävar efter #2 dä jag snart ska ta en eftermiddag och fixa hidden också
http://zouldir.blogspot.se och Zouldir in-game
Snackar gärna med Anime och Osu! Fantaster via facebook, osu samt skype och viber :) Hör av er om ni vill ^^
theowest
ah sweet!

välkommen till osu! och svenska! \:D/

Titta även in till #skandinavia också!
Topic Starter
Zouldir
Ska göra det imorgon när jag studerat klart inför provet på tisdag ^^ Lär resultera i att jag bara lägger undan boken och kör direkt ändå men iaf planerat :3 Sprid gärna bloggen :3 Mitt main goal efter att bli Osu pro x3
theowest

Zouldir wrote:

Ska göra det imorgon när jag studerat klart inför provet på tisdag ^^ Lär resultera i att jag bara lägger undan boken och kör direkt ändå men iaf planerat :3 Sprid gärna bloggen :3 Mitt main goal efter att bli Osu pro x3
Då har du kommit till det rätta stället! Här i Svenska ska vi försöka göra alla aktiva medlemmar till osu pros!

När sa du att livestreamen streamar?
NekoChani
har kunnat börja lite smått på hard beronde låtar xD och mod "double speed" är rätt bra så man kan lära sig hinna med sig de snabba hard och om man lyckas med hard på alla låtar med mods eller inte så kan man nog ta ett snäpp upp och försöka med insane xD
theowest

NekoChani wrote:

har kunnat börja lite smått på hard beronde låtar xD och mod "double speed" är rätt bra så man kan lära sig hinna med sig de snabba hard och om man lyckas med hard på alla låtar med mods eller inte så kan man nog ta ett snäpp upp och försöka med insane xD
oooh! Du låter faktiskt riktigt bra ju! Glöm nu inte att titta in i #skandinavian också :)

Säg gärna till innan du livestreamar. 8-)
NekoChani
oooh okej men hur kommer jag till skandinavian >< och hur livestreamar man 8D *låter awesome >:3* och tack :3 jag försöker mitt bästa att bli lika bra som alla proffsiga haha xD and annan fråga bara, hur får jag en bra profil bild som är ungefär like stor som din?
theowest

NekoChani wrote:

oooh okej men hur kommer jag till skandinavian >< och hur livestreamar man 8D *låter awesome >:3* och tack :3 jag försöker mitt bästa att bli lika bra som alla proffsiga haha xD and annan fråga bara, hur får jag en bra profil bild som är ungefär like stor som din?
du öppnar osu!, trycker på F8 och F9 sedan trycker du på +New... Då kommer en massa alternativ upp, där ska du då leta efter #skandinavian. Klicka då där för att chatta med oss.

För att få en stor avatar måste du ha måtten 128 pixels, height: 128 pixels, file size: 88kB.
NekoChani
juste kom ihåg nu :D tack så mycket ^^ tror jag inte kommer ha någon bild iaf x_x jag är inte så tekniskt precis
NekoChani
så kan alla ni lägga till mig som vän >w<? Guu jag är så ivrig :D har ni sett Silvia spela "F-777 hes a pirate" på insane XD hon är hel grym (:
theowest

NekoChani wrote:

så kan alla ni lägga till mig som vän >w<? Guu jag är så ivrig :D har ni sett Silvia spela "F-777 hes a pirate" på insane XD hon är hel grym (:
vi har sett mer än så!

http://www.youtube.com/user/SILVIAS15D1/videos?sort=p&view=0
NekoChani
wow *-* kan man andvända knapparna oxå o.o ( vad har man dom till isf xD? ).Och hur får jag ner osu i mindre skräm storlek ><
Topic Starter
Zouldir
Jag streamar typ bara folk ber mig :P säg till så gör jag det direkt :)
Neko, låter najs :) jag måste öka min sense på musen för de snabba ^^ har typ 8100 di och x1,5 på osu ^^ liten musmatta :<
Topic Starter
Zouldir
Du gör de i inställningar :P kan visa via stream, knapparna har du istället för mus knapparna :P
Teras
Kollar gärna på när du streamar om jag har tid :-)
Please sign in to reply.

New reply