forum

Japanse cultuur weeaboo anime topic!!

posted
Total Posts
443
show more
Wojjan
gladi toch was jij het niet droog eventjes afgetrapt? blij om je weer eens te zien om weer een weeaboo af te knallen maar voor iemand die is gequit denk je maar niks van constant online te zijn ;3
silmarilen

GladiOol wrote:

waarom zijn we dan saai en waarom BENADRUK je dan dat we toch al niet meer spelen als het niets te maken heeft met het 'saaie' gedeelte. het is hartstikke logisch dat iemand de connectie tussen de 2 legt, maar misschien snap jij dat zelf niet eens :3 arm popje toch
dat je 2 dingen zegt betekent niet meteen dat ze aan elkaar verbonden zijn.
als ik zeg ik ga een frikandel eten en voetballen betekent het toch ook niet meteen dat ik ga voetballen omdat ik een frikandel eet?
GladiOol
Maar op t moment dat t aardig logisch is dat 2 dingen met elkaar linken, is het toch logisch dat ik die link maak? ;)
GladiOol
En wojjan wat is jou probleem?
arcesso

GladiOol wrote:

Maar op t moment dat t aardig logisch is dat 2 dingen met elkaar linken, is het toch logisch dat ik die link maak? ;)
Logische logica is logisch.











Eh... no
Rii_old_1

hier moet een animatie van komen ._.
arcesso
hooly crap, woon je in het osu forum?

silmarilen
die laat posts op off-topic niet zien

Rii_old_1
joah
GladiOol
Wtf 7000, ik heb 4000 in 3 en een half jaar... jij leeft echt op de forums haha
Rii_old_1
haha cker, ik post aardig veel, en whoa dat is damn lang lol
de cheaters zijn allemaal al weg hoor, je kan terug komen :D
Ayu

Rii wrote:

haha cker, ik post aardig veel, en whoa dat is damn lang lol
de cheaters zijn allemaal al weg hoor, je kan terug komen :D
Rii_old_1
jaag hem nou niet weg jong
multi-account is ook niet cheaten geloof ik
GladiOol
Ik blijc nog een paar daagjes, tot mn ban weg is. Multi accounten mag nog steeds niet, account sharen wel. Ik heb nu voor 5 mensen al scores gehaald... als je ook wil moet je me in game maar een keer PM'n
Synchrostar


Moar pantsu in maart.
Herinner ik me nu opeens dat ik nog steeds Strike Witches 2 moet kijken.
silmarilen
kheb strike witches 1 nog niet eens af.
Remco32
Ging dat niet over animumeisjes bij de luchtmacht?
silmarilen
ja soort van, en niemand heeft een broek aan.
Remco32
Quality Animu plotlines
GladiOol
Nou begint Elfen Lied er zelfs goed uit te zien, oh god
yuuki_old
-
Rii_old_1
ik hou niet van pianos
nou eigenlijk wel ._.
GladiOol

yuuki wrote:

gladi houd niet van anime
maar toch post gladi in anime thread
99% van de anime is inderdaad meuk. /o/ prove me wrong.

Maar om dan te zeggen dat ik niet van anime houd en dat ik daarom hier niet in mag posten,,, nee. Death Note is baas, klaar. Dat is de 1% \o\.

Oja, en yuuki: http://www.meldknop.nl/ ~ voor als je mn anime praat niet goed keurt ):
silmarilen
kvind deze beter:
SkyDevil

silmarilen wrote:

kvind deze beter:
butthurt =_=
Synchrostar

silmarilen wrote:

kvind deze beter:
+1
Rii_old_1
anime draad is nu haat draad lol

btw, Gladi misschien wil je wel Code Geass proberen is niet te lang, en heeft ook aardig goede verhaal en niet allemaal cuteness.
One Piece en Bleach gaat oneindig door maar is ook we goed, maar dat lijkt me denk ik nix voor jou
GladiOol
ik keek bleach, maar duurde idd oneindig lang, raakte verveeld \o\
Epic Darunia

GladiOol wrote:

ik keek bleach, maar duurde idd oneindig lang, raakte verveeld \o\
Waarom kijk je bleach
SURE IS KANKER IN HERE
GladiOol
beter bleach dan elfen lied of higurashi no we maken iedereen dood no raki baki suki mizaski no rin
Epic Darunia

GladiOol wrote:

beter bleach dan elfen lied of higurashi no we maken iedereen dood no raki baki suki mizaski no rin
Je hebt beide higurashi seasons gezien?
anders snap je er geen fuck van
plot is goed (tenzij je iets supernatural niet kunt waarderen) suspense is goed.
Art zuigt alleen aars, de rest is netjes

Je kunt het beste One Piece denk ik als je shounen wilt.
je vond death note toch zo vet? dan moet je code geass kijken.
GladiOol
plot was poep, suspense was er niet eens. alleen maar omdat een bitch in de ronde mensen dood gaat hakken wil nog niet zeggen dat er suspense is.
Epic Darunia

GladiOol wrote:

plot was poep, suspense was er niet eens. alleen maar omdat een bitch in de ronde mensen dood gaat hakken wil nog niet zeggen dat er suspense is.
Ik vroeg of je beide seasons hebt gezien
tot nu toe lijkt het alsof je de anime aan het bevooroordelen bent...

er is trouwens suspense, dat had je geweten als je de anime had gezien, de suspense is er namelijk doordat je wilt weten what the fuck is going on
GladiOol
ik heb beide seizoenen gezien.... dus hoe de fuck bevooroordeel ik iets als ik het heb gezien. PLEASE EXPLAIN ANIME MASTER /o/
En nee, het interesseerde me vrij weinig wtf er aan de hand was, alleen maar omdat iets ziek en gestoord is wil nog niet zeggen dat 't leuk is > e.g. Human Centipede. Kanker ziek en je wilt niet weten waarom, je wilt niet weten hoe, je wilt helemaal niets weten. Dat had ik ook met deze serie zo ongeveer.
Epic Darunia

GladiOol wrote:

ik heb beide seizoenen gezien.... dus hoe de fuck bevooroordeel ik iets als ik het heb gezien. PLEASE EXPLAIN ANIME MASTER /o/
En nee, het interesseerde me vrij weinig wtf er aan de hand was, alleen maar omdat iets ziek en gestoord is wil nog niet zeggen dat 't leuk is > e.g. Human Centipede. Kanker ziek en je wilt niet weten waarom, je wilt niet weten hoe, je wilt helemaal niets weten. Dat had ik ook met deze serie zo ongeveer.
Waarom the fuck kijk je 2 hele seizoenen als je het niet leuk vind. LOL
je kwam ongeloofwaardig over toen je zei dat er geen suspense was.. weet je wel wat suspense is? er is KANKER veel suspense in Higurashi.
en horror... zo ziek vind ik Higurashi nou ook weer niet. alleen die nagel scene hadk zoiets van *cringe*
volgens mij is anime sowieso niets voor jou.. niet erg verder. maar waarom the fuck higurashi kijken als je 1. niet van moeshit houdt en 2. het ziek vindt. nonsense
GladiOol
soms moet je dingen kijken die je niet leuk vind om te begrijpen wat je niet leuk vind.
klinkt misschien kanker raar, maar ik kijk dus ziek veel films... waaronder ''slechte''.

en ja er is suspense, maar niet voor mij. ik vond de suspense slecht en zat totaal niet op nieuwe dingen te wachten of wat dan ook. ja ik zat in onzekerheid van wtf gebeurt hier? maar nee ik wilde in principe niet weten wat er nou dan aan de hand was. dat 't uiteindelijk om 'opnieuw leven' telkens ging was best cliché... maar who cares.

iig beter dan de film 'Exam'... een slechte/matige film en dan opeens dat einde. OH GOD............. D: als je 'm hebt gezien weet je waarover ik 't heb. Je verwacht een epic einde wat alles duidelijk maakt, en dan krijg je toch met meest slechte einde dat ik bijna ooit heb gezien in mijn hele leven. De hele film gaat over een vraag die er niet is op een formulier dat ze moeten invullen voor een baan applicatie... en dan op 't end is 't zo van: JA DE VRAAG WAS: ''ZIJN ER NOG VRAGEN'' oH GOD WAT EEN PRACHTIG Endddd. Echt, wie de fok dacht: OH KOM LAAT IK ALS PRODUCER HIER MN GELD IN STOPPEN WANT GOD WAT EEN GOED IDEE/SCRIPT ONGELOOFELIJK MAN OH MAN.

/rant

/ik hou van zeuren, GET USED TO IT <3
silmarilen
ik vond higurashi dinges ook niet leuk, heb de eerste 2 verhalen gekeken maar vond het niet leuk genoeg om verder te kijken.
Epic Darunia

silmarilen wrote:

ik vond higurashi dinges ook niet leuk, heb de eerste 2 verhalen gekeken maar vond het niet leuk genoeg om verder te kijken.
ok, de characters, art, en theme stond je niet aan. ok.
je snapt er helaas niets van.. de plot is best goed ;_; (vind ik) misschien jij ook mja.

@ Gladi: geeft niet. ik probeerde trouwens te begrijpen wat je bedoelde met 'je moet slechte dingen kijken om te begrijpen wat je niet leuk vind'... toch vind ik dat verwarrend. Want normaal gesproken vind je iets niet leuk op basis van of je het leuk vindt, wel of niet.. dat is dat. Dus zet je het af? toch? over smaak valt niet te twisten anyway. Maar kijk code geass! ;)
Rii_old_1
tis dat ze in higurashi een blij leven willen bouwen, maar dat gaat niet altijd even makkelijk, en dan gaan mensen dood, tis een beetje jammer dat je dat pas te horen krijgt als je bij het einde van season 1 ofzo bent.


Epic Darunia wrote:

Maar kijk code geass! ;)
BIG BIG YEAH!
GladiOol
omdat je van slechte series/films ook leert de goede dingen te appreciëren, hoe dom lullig dit ook klinkt.

ik vond een aantal van mn favoriete films 'goed'... toen keek ik een ton van slechte en vond ik ze zelfs beter worden. door slechte films/series kan je direct zeggen, vanaf de eerste paar minuten of het een goede film wordt of niet bijna. tenzij ze het hele plot natuurlijk kanker hard verpesten \: D/
show more
Please sign in to reply.

New reply