forum

Japanse cultuur weeaboo anime topic!!

posted
Total Posts
443
show more
silmarilen
je bent geen mod meer dus helemaal niet jouw forum.
GladiOol
helemaal wel, ik heb 'm geregeld. dus ik ben de baas <3
Epic Darunia
@Amnes DearS? Zo random in je lijst. Wat vond je ervan anyway? Volgens mij is die anime echt zwaar klote.

@Yuuki inderdaad. NOOB cosplay, en Max not sure if trolling
wat vind je van Sukunai?

edit: oké, om nog zelf ff iets toe te voegen. Vandaag dit ontvangen met de post uit Hongkong, t zou 3 weken duren maar had hem binnen 1 week Oo



Brazbru

yuuki_old

Epic Darunia wrote:

@Amnes DearS? Zo random in je lijst. Wat vond je ervan anyway? Volgens mij is die anime echt zwaar klote.

@Yuuki inderdaad. NOOB cosplay, en Max not sure if trolling
wat vind je van Sukunai?

edit: oké, om nog zelf ff iets toe te voegen. Vandaag dit ontvangen met de post uit Hongkong, t zou 3 weken duren maar had hem binnen 1 week Oo



Brazbru

Het gaat wel
een above average school life/ slice of life/ harem

also Rin :3
GUMI is mijn fav vocaloid though
Epic Darunia
xD ze moeten een OVA maken waar hij iemand datet. Meat? muahha. Verlang je naar een seizoen 2? Als ze dat doen mag de OVA weg xD maar dan moet hij wel iemand daten!
ja, yay Rin! Zit wel een soort iets van lijm op d'r haar (maar nauwelijks te zien, ook niet op pic) dat moet ik er eigenlijk afschrapen maar ik durf niet xD. x_x
Deze nendoroid wil ik echt graag maar te duur:



I SHALL HAVE YOU! Sometime..
er zijn er gewoon teveel x_x
yuuki_old

Epic Darunia wrote:

xD ze moeten een OVA maken waar hij iemand datet. Meat? muahha. Verlang je naar een seizoen 2? Als ze dat doen mag de OVA weg xD maar dan moet hij wel iemand daten!
er komt 100% een 2nd season dat kan je gewoon zien aan hoe ep12 eindigde
en kobato>yozara>meat
GladiOol
Ik heb Death Note, Higurashi no kai met ei en spek weet ik veel wat de titel is, elfen lied en een stuk bleach gezien

mag ik nu bij de club? :33333

Death Note was overigens de enige serie die het kijken waard was. De andere waren allemaal dikke, DIKKE troep.
Ik snap niet waarom je dat zou willen kijken als je shit als The Game of Thrones, The Walking Dead etc. hebt. Maar ook Futurama, South Park e.d.
Max

GladiOol wrote:

Ik heb Death Note, Higurashi no kai met ei en spek weet ik veel wat de titel is, elfen lied en een stuk bleach gezien

mag ik nu bij de club? :33333

Death Note was overigens de enige serie die het kijken waard was. De andere waren allemaal dikke, DIKKE troep.
Ik snap niet waarom je dat zou willen kijken als je shit als The Game of Thrones, The Walking Dead etc. hebt. Maar ook Futurama, South Park e.d.
Code Geass season 1 en 2.
Imo samen met death note de beste anime ever...
Topic Starter
Lesjuh
Ik heb wel Gurren Lagann (schrijf ik goed toch) gezien en die was best cool, ook al heb ik niks met robots enzo. Verder is alles peop in mijn ogen. Death Note lijkt me nog wel vet.
Epic Darunia

yuuki wrote:

Epic Darunia wrote:

xD ze moeten een OVA maken waar hij iemand datet. Meat? muahha. Verlang je naar een seizoen 2? Als ze dat doen mag de OVA weg xD maar dan moet hij wel iemand daten!
er komt 100% een 2nd season dat kan je gewoon zien aan hoe ep12 eindigde
en kobato>yozara>meat
Kukuku...

Maar Yozora is te apart xD en gemeen TT

DN is een van de beste anime maaaar na een bepaald moment in episode 20+ zwakt het heeel erg af 8-) 8-)
Steins;Gate is ook heel erg gaaf, aanrader.
Max

Lesjuh wrote:

Ik heb wel Gurren Lagann (schrijf ik goed toch) gezien en die was best cool, ook al heb ik niks met robots enzo. Verder is alles peop in mijn ogen. Death Note lijkt me nog wel vet.
Zoals eerder gezegt als je nog een coole anime wilt zou ik ff kijken naar Code Geass.
na 2-4 episodes ben je helemaal verkocht en wil je blijven kijken..
silmarilen
code geass en death note zijn goed ja, maar hoe verder in de anime je komt hoe meer wtf het word.
Max

silmarilen wrote:

code geass en death note zijn goed ja, maar hoe verder in de anime je komt hoe meer wtf het word.
Das niet slecht tog :P? Ik vin het wel leuk als een anime een einde heeft die ik niet kan voorspellen
GladiOol
Death Note heeft ziek goed einde... één van de beste die ik ooit heb gezien in series/films.
Remco32
Ben ik toch benieuwd hoeveel miljoen miljard euro jullie betaald hebben voor die figuurtjes niet groter dan een duim.
Rii_old_1
Plotseling zie ik dingen die ik nooit had verw8
Max

Remco32 wrote:

Ben ik toch benieuwd hoeveel miljoen miljard euro jullie betaald hebben voor die figuurtjes niet groter dan een duim.
Dit. want als het mee valt koop ik er ook wel een paar haha
laport

Max wrote:

als het mee valt koop ik er ook wel een paar haha
en dan kijk je niet meer om naar je barbies?
Max

laport wrote:

Max wrote:

als het mee valt koop ik er ook wel een paar haha
en dan kijk je niet meer om naar je barbies?
lol....
silmarilen
iemand hier die ook manga leest? zo ja welke? en welke vind je leuk?
ik lees nu een paar manga die nog ongoing zijn; mahou sensei negima, sekirei, battle angle alita: last order en claymore
battle angel alita en claymore zijn echt super goed, de manga van claymore is veel beter dan de anime imo
andere mangas die ik gelezen heb en ook heel leuk vond zijn psyren en shitsurakuen
Henkie

yuuki wrote:

Jullie hebben deze thread verpest met shitty cosplay (’ へ ’ )
Synchrostar

silmarilen wrote:

iemand hier die ook manga leest? zo ja welke? en welke vind je leuk?
ik lees nu een paar manga die nog ongoing zijn; mahou sensei negima, sekirei, battle angle alita: last order en claymore
battle angel alita en claymore zijn echt super goed, de manga van claymore is veel beter dan de anime imo
andere mangas die ik gelezen heb en ook heel leuk vond zijn psyren en shitsurakuen
http://myanimelist.net/mangalist/Synchrostar

hai.
Also watching anime.
Epic Darunia
hoe is sekirei? :l
en eindelijk iemand met een MAL :D
silmarilen
heel erg ecchi harem fighting shit maar wel leuk.
Synchrostar
Sekirei... alleen manga. Geen zin in de anime. Al genoeg ecchi met Highschool DxD voor nu.

@Darunia MAL + MALUpdater = no effort in keeping list updated~
Epic Darunia

Synchrostar wrote:

Sekirei... alleen manga. Geen zin in de anime. Al genoeg ecchi met Highschool DxD voor nu.

@Darunia MAL + MALUpdater = no effort in keeping list updated~
Ik weet ik weet!

Ik volg Hs DxD ook. Nog een paar daagjes voor ep. 2 :D dat Rias~

wie o wie heeft Ano Natsu de Matteru gekeken? (gisteren begonnen met airen) beloofd veel goeds~
Sekirei maar een keer checken dan. Hij stond al op mn ptw maar low priority dus.
Synchrostar

Epic Darunia wrote:

Ik volg Hs DxD ook. Nog een paar daagjes voor ep. 2 :D dat Rias~
dat uncensored airing~
Epic Darunia
yay nieuwe ep! alleen hij staat nog niet op Animefansftw~
silmarilen
ik haat ongoing anime kijken, dan moet je telkens een week ofzo wachten voor nieuwe ep en raak je niet in het verhaal.
yuuki_old

silmarilen wrote:

ik haat ongoing anime kijken, dan moet je telkens een week ofzo wachten voor nieuwe ep en raak je niet in het verhaal.
wacht je toch tot het afgelopen is en kijk je het in een keer af
Synchrostar
Dat heet geduld...
'k kan best weekje wachten voor een ep als ik 4-5 series per season kijk, verspreid over de hele week~
GladiOol
films > series
yuuki_old

GladiOol wrote:

films > series
opinions gonna opinion
Epic Darunia

GladiOol wrote:

films > series
Je hebt ook anime films.. =]

hs DxD nieuwe ep staat online te downloaden op animefansftw. Morgen maar eens kijken..
GladiOol
Spirited Away was idd ook een sexy film~

Maar kijk, ik heb de laatste tijd ziek veel series gezien (The Walking Dead, Game of Thrones, The Shield, Dexter, House en nog wel meer).
Het probleem met series is dat ze worden uitgemolken. Elke serie wordt uitgemolken. Er is maar 1 waarvan ik zeg dat dat nog niet het geval is, en dat is Game of Thrones. Dit zal waars. wel veranderen in seizoen 2, maar tot dus ver is 't nog OK.

Daarom zijn Films > Series. Simpel weg omdat je binnen 1.5~2.5 uur een heel verhaal moet vertellen. Daarom ben ik ook geen fan van shit als Star Wars, simpel weg omdat het 6 films lang is en dat verveelt gewoon.
silmarilen

Synchrostar wrote:

Dat heet geduld...
'k kan best weekje wachten voor een ep als ik 4-5 series per season kijk, verspreid over de hele week~
geduld is als je wacht tot hij klaar is met airen om hem in 1x te kijken, niet als je elke week meteen zodra hij uit komt de nieuwe ep wil kijken.
ik vind films over het algemeen ook leuker dan series, maar veel goede series hebben geen films :P
Synchrostar

silmarilen wrote:

geduld is als je wacht tot hij klaar is met airen om hem in 1x te kijken, niet als je elke week meteen zodra hij uit komt de nieuwe ep wil kijken.
ach, zo kan je 't ook zien ^^

Epic Darunia wrote:

hs DxD nieuwe ep staat online te downloaden op animefansftw. Morgen maar eens kijken..
geen release van Hiryuu... dus ik wacht gwn xD net zoals er nog geen SnS III 14 van SS-Eclipse is
Epic Darunia

GladiOol wrote:

Spirited Away was idd ook een sexy film~

Maar kijk, ik heb de laatste tijd ziek veel series gezien (The Walking Dead, Game of Thrones, The Shield, Dexter, House en nog wel meer).
Het probleem met series is dat ze worden uitgemolken. Elke serie wordt uitgemolken. Er is maar 1 waarvan ik zeg dat dat nog niet het geval is, en dat is Game of Thrones. Dit zal waars. wel veranderen in seizoen 2, maar tot dus ver is 't nog OK.

Daarom zijn Films > Series. Simpel weg omdat je binnen 1.5~2.5 uur een heel verhaal moet vertellen. Daarom ben ik ook geen fan van shit als Star Wars, simpel weg omdat het 6 films lang is en dat verveelt gewoon.
Helemaal mee eens, maar dat zijn niet alleen series.. maar ook bijvoorbeeld games.
ze blijven maar sequels maken.. voor het geld. Soms dan denk ik echt, sluit je fucking reeks gewoon af, want iedereen weet dat als je een sequel maakt voor een topspel je een groot risico loopt. Het irritantste is nog een serie/game die GEEN open ending heeft, maar eigenlijk zo goed als afgesloten is en er dan ineens weer een vervolg komt lol
silmarilen
das net zo vervelend als een serie die zomaar stopt terwijl het verhaal nog niet af is.
Epic Darunia

silmarilen wrote:

das net zo vervelend als een serie die zomaar stopt terwijl het verhaal nog niet af is.
Dat is gewoon retarded
show more
Please sign in to reply.

New reply