forum

Slap gelul

posted
Total Posts
53

.

1
4
9.76%
85
4
9.76%
69
4
9.76%
9001
3
7.32%
1337
5
12.20%
Ja
3
7.32%
Nee
4
9.76%
Kaas
5
12.20%
Paula
5
12.20%
Blauw
4
9.76%
Total votes: 41
show more
Topic Starter
Henkie
Kdoe mn best, maar ik word echt hard gebitcht over dat ik m'n oude laptop moet gebruiken, maar als ik die wil laten repareren ben ik em iets van 3 weken kwijt >_> ik kijk wel ff hoe het loopt ):
Rii_old_1
nee nooit die oude crap laten repareren, dat kost alleen maar meer uiteindelijk. Een laptop blijft gemiddeld 1-2 jaar goed, daarna is die zeg maar afgeschreven.
SkyDevil

Guujin wrote:

nee nooit die oude crap laten repareren, dat kost alleen maar meer uiteindelijk. Een laptop blijft gemiddeld 1-2 jaar goed, daarna is die zeg maar afgeschreven.
Idd kzou gewoon een nieuwe kopen heb je ook meteen geen windows vista of xp >.>
Remco32

SkyDevil wrote:

Guujin wrote:

nee nooit die oude crap laten repareren, dat kost alleen maar meer uiteindelijk. Een laptop blijft gemiddeld 1-2 jaar goed, daarna is die zeg maar afgeschreven.
Idd kzou gewoon een nieuwe kopen heb je ook meteen geen windows vista of xp >.>
Want een nieuw OS is onmogelijk zelf te installeren...
Topic Starter
Henkie
en dan is de mijne nu net 1 jaar en 11 maand :D maarja, ik zie al een alienware voor 850 euro.. nu nog m'n ouders zien te overtuigen, heb tot de 14e, dan is de aanbieding over *crosses fingers*
GladiOol
Go Go Henkie~

En kan je anders niet op Beat z'n PC owc doen?? Neem je uw tabletjeng mee enzeu~
Remco32

Henkie wrote:

en dan is de mijne nu net 1 jaar en 11 maand :D maarja, ik zie al een alienware voor 850 euro.. nu nog m'n ouders zien te overtuigen, heb tot de 14e, dan is de aanbieding over *crosses fingers*
Oh god een Alienware
Rii_old_1
Hopen dat het lukt Henkie, full support
Topic Starter
Henkie
Besteld~
Nadeel: "Geschatte levertijd: 13-01-2012"
wut. Hopen dat dat van de week nog veranderd.
Remco32

Henkie wrote:

Besteld~
Nadeel: "Geschatte levertijd: 13-01-2012"
wut. Hopen dat dat van de week nog veranderd.
Oh lol de Alienware?
Topic Starter
Henkie

Remco32 wrote:

Henkie wrote:

Besteld~
Nadeel: "Geschatte levertijd: 13-01-2012"
wut. Hopen dat dat van de week nog veranderd.
Oh lol de Alienware?
Ya :v why, is er iets met alienware? :P ik hoor wel meer mensen reageren van "wut, alienware?" of iets van "you dont want alienware".
niet dat 't me veel uitmaakt, tis gewoon een van de weinige (of misschien wel enige) die mini gaming laptops produceert, aangezien ik dus een kleine heb besteld, want kmoet em overal mee naar toe zeulen, en vind klein best fijn tbh
Rii_old_1
nice, zolang het lang meegaat is het goed, liefste over de 2 jaar, maia zo goed is mijn kennis nie
Remco32

Henkie wrote:

Remco32 wrote:

Oh lol de Alienware?
Ya :v why, is er iets met alienware? :P ik hoor wel meer mensen reageren van "wut, alienware?" of iets van "you dont want alienware".
niet dat 't me veel uitmaakt, tis gewoon een van de weinige (of misschien wel enige) die mini gaming laptops produceert, aangezien ik dus een kleine heb besteld, want kmoet em overal mee naar toe zeulen, en vind klein best fijn tbh
Ze zijn net Beats, prima dingen maar super overpriced.
Hoeveel heeft ie gekost en wat zijn de specs? Misschien had je 2x een even goede PC kunnen bouwen als die Alienware
Topic Starter
Henkie

Remco32 wrote:

Ze zijn net Beats, prima dingen maar super overpriced.
Hoeveel heeft ie gekost en wat zijn de specs? Misschien had je 2x een even goede PC kunnen bouwen als die Alienware
True, maar zoals ik al zei, ik moet dat ding overal mee naartoe zeulen (nouja overal..), en hijs klein en mobiel.

Hij kostte 850 euro, 500 voor mezelf omdat ouders meebetaalden.
Intel i5 2467M 1,6GHz , NVIDIA GeForce GT 540M 1GB, 6GB geheugen en nog wat andere redelijke maar onbelangrijke dingen. Niet het beste voor die prijs, dat niet, maar handig en goed genoeg voor mij. Aangezien ik toch niet zoveel "zware games" op de PC maar op de Xbox speel :D

Klein (en duur) maar fijn /o/
silmarilen
das idd heel erg duur
ik heb voor die prijs een hele game pc met kast, scherm en keyboard gekocht.
Remco32
Ik hoop niet dat je van plan was meer dan osu! erop te spelen... Wat met op m'n volgende vraag brengt: waarom dan een Alienware gayming laptop?
Topic Starter
Henkie
Ja maar jullie hebben 1 woonplek.. :v

Remco32 wrote:

Ik hoop niet dat je van plan was meer dan osu! erop te spelen... Wat met op m'n volgende vraag brengt: waarom dan een Alienware gayming laptop?
Uiteraard wel meer dan dat, maar echt geen zware nieuwe games, en zoals ik al zei, hijs klein (vooral daarom zo duur), iets wat ik fijn vindt. En omdat 't kan natuurlijk~ Als m'n ouders niet meebetaalden was 't zoiezo anders gegaan
Blaauwe
Yo, hoe krijg ik die amerikaanse vlag weg voor een nederlandse? kan het nergens vinden in de account settings.
Rii_old_1
moet je een PM sturen naar een BAT, er was een topic voor, maar die is locked
Topic Starter
Henkie
Waarom heb je uberhaupt een amerikaanse vlag, had je proxy of VPN aan ofzo toen je account maakte :v
Topic Starter
Henkie
Oja en hoera. Laptop: "Bestelling is verzonden." /o/.
GladiOol
Henkie hoezo ben ik jan smit.

En jongens ik ben silenced voor 21 uur omdat ik ''up the anus'' zei.
silmarilen
ZOMG dat is zeker silence waardig.
ik ben heel erg butthurt dat je dat hebt gezegd!
Lesjuh

GladiOol wrote:

En jongens ik ben silenced voor 21 uur omdat ik ''up the anus'' zei.
Maak topic en ga klagen. Ik weet zeker dat jij niet de enige bent die om de meest idioten redenen wordt ge-autosilenced. Je bent een loser hahaha
Please sign in to reply.

New reply