Omdat OrangebananaHD zich getriggered voelt verander ik het weer terug. Ik zoek mensen die aan onze banner wilt deelnemen, als je interesse hebt stuur me een bericht.
kipOrangebananaHD wrote:
Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:
Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.
Anyway ik heb nog wel een goeie collab liggen dus als je daar aan mee wilt doen
Hier Henk met de kleuterklas.
damn man je voelt je wel als een baasOrangebananaHD wrote:
Wanneer je de originele post moet veranderen naar kip omdat de banner gestolen was van de nummer 1 nl speler :thinking:
Boys heb de ballen om het dan gewoon ook toe te geven en niet als een stel kleine kinderen je post te editen.
Perfecte CollabOrangebananaHD wrote:
HalfHours wrote:
Perfecte CollabOrangebananaHD wrote:
't is een wonder dat dit nog niet verwijderd isDamnjelly wrote:
tfw ik niet één, maar twee super relevant memes maak die weer leven blazen in deze dode kutboel, alleen zodat ie diezelfde dag nog verwijderd worden door een unknown moderator. Terwijl deze verkrachting van een shit topic nou al meer dan een week open staat
V O E L T
S L E C H T
M A N
En daarom ben jij de leraarOrangebananaHD wrote:
ik ben ook heel cool hoor want ik heb een bye bye yesterday fc daarnaast ben ik ook nog eens bevriend met de enige echte godaan dus ja beat that
Wil je vriendjes worden met mij >.< ik zou het heel leuk vinden om een keer multiplayer met umichan en halfhours te spelenHalfHours wrote: