community forum

posted
Total Posts
1,393
show more
Skidooskei
Maardhen
NM req please

https://osu.ppy.sh/beatmapsets/1001771#osu/2097030

Normal
Advanced
Hard

piano vocal slow song, 3min drain time
-Liban-
Yenmaster
dorsalplum
Topic Starter
Uta
i didnt know this queue is still alive LOL, closed
Topic Starter
Uta
hey,quick queue

open for two slots for those who can gd hard+hs this map https://osu.ppy.sh/s/1050382

make sure its not a huge set or very long drain because i do mind those sorry
Rubiha
Hello NM pls =) (or BN Check)
Artist: Grigoriy Semenov
Titel: Poletnaya melodiya 12
BPM: 100
Star-rate: 1.39 - 3.68
Drain/Length: Total 8:07 \ 9:07
Easy 1:57 / 2:16; Normal 1:58 / 2:17; Hard 2:06 / 2:17; Hyper 2:06 / 2:17.
Link: https://osu.ppy.sh/beatmapsets/434681#osu/984714

wanna first ranked on this map.
Underforest
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/1040804

3 min small map
can do any of both if accepted

thank you
sonin
NM request

OISYS - Usatei 2011
(simple rhythms map)

I can make a gd for your map, I suppose :3c
Extraoordinary
Xahlt
Hello! NM Request :
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/1007079#osu/2107720

Thanks in advance!
Lian2002
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/924107/discussion/-/generalAll

nm/bn

I can do it, if you are interested send me at pm

(monster is out of the set)
Dammond
Hi!

https://osu.ppy.sh/beatmapsets/993959#osu/2078383

I haven't mapped Hard in a while, but here's an example:
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/519388#osu/1128785
I am not very proud of it, but I think it's pretty good for 3 years aged GD that was made quite fast.

If not, a brief NM would also be appreciated.

Thanks.
kvuhlrrie
Hello
NM PLS
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/1032161#osu/2158313
i got sad cuz sotarks got this ranked a few hours ago
so
please?
23456789
Topic Starter
Uta
Closed, underforest
[-Evil-]
Hello o/ idk why I'm trying :c

Just a mod please ^^ -> https://osu.ppy.sh/beatmapsets/1047408#osu/2195933

Yes I'm ded cus it has 6* SR D,:

Thank you
kvuhlrrie

kvuhlrrie wrote:

Hello
NM PLS
https://osu.ppy.sh/beatmapsets/1032161#osu/2158313
i got sad cuz sotarks got this ranked a few hours ago
so
please?
BN Check :p
Daycore
it's closed bruh
show more
Please sign in to reply.

New reply