Ymir Entertainment - Enter The East

posted
Total Posts
9
Topic Starter
Piggey
This beatmap was submitted using in-game submission on 21 września 2017 at 16:35:08

Artist: Ymir Entertainment
Title: Enter The East
Source: Metin2
Tags: eee won ze spota nie ksuj metka metin2 메틴2 MMORPG Game
BPM: 78
Filesize: 5735kb
Play Time: 03:21
Difficulties Available:
  1. Jinno (4,5 stars, 411 notes)


Download: Ymir Entertainment - Enter The East
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
21.09.2017 - CHANGED THE TITLE, REDOWNLOAD THE SONG IF YOU DOWNLOADED IT BEFORE THIS DATE
nostalgia
Jinno bo enter the EAST
mental pluje body zlizuje
If you want to make a guest diff just link it to me and I will add it

polack's diff - soon enough
xvoir's diff - yeah
XVoIR
[Metadata]
Artist: Ymir Entertainment

[Jinno]
00:54:608 (4,5,2,4) - ten system kółek mógłbyś trochę rozszerzyć żeby się nie nachodziły na siebie czaisz
00:56:531 (3) - NC
00:59:608 (3) - ^
Ogólnie to staraj sie robić tak by te NC miały sens, czyli często poprzez kółko na dużym white ticku
01:07:301 (1,3) - mogłeś zestackować z końcówką slidera
01:08:455 (1) - odsuń od poprzedniego slidera
01:13:647 (2,3,4,5) - jak robisz takie patterny to też postaraj się żeby to było "clean"
01:23:070 (3,4) - jump jak przy odstępie 1/1 :thinking:
01:33:455 (4) - zrób tak, by ten slider był w tę samą stronę co followpoint do niego prowadzący :^)
01:44:993 (1,2,3) - w porównaniu z poprzednim patternem do tego samego fragmentu w utworze (czyli 01:42:301 (2,3,4) - ) to tak dziwnie to wygląda, że mały jump a w dodatku z taką samą odległością między każdym kółkiem mimo że to jest 1/1 -> 1/2 -> 1/2
Nie chce mi sie tego więcej pisać więc: popraw patterny tak, by nie overlapowały się bez powodu
02:01:339 (4) - tutaj też są dźwięki takie do streamów :^)
02:03:455 (1,2) - tutaj 1/3
02:10:121 (4,5) - tutaj natomiast 1/4 triple
02:10:378 (1) - nie zmapowany dźwięk
02:25:762 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3) - tutaj IMO zmarnowany potencjał na sekcję jumpów z trójkami ale to moje zdanie w
02:44:801 (6) - y:208 y:196
02:45:762 (3,4,5) - aaaa krzywy trójkąt
02:49:993 (2,3,4) - overmap

POZDRO w weekend zrobie GD albo nawet w piątek
Topic Starter
Piggey

XVoIR wrote:

[Metadata]
Artist: Ymir Entertainment Ymir chyba nie zajmowali sie muzyka wiec zostawiam Unknown artist, correct me if im wrong

[Jinno]
00:54:608 (4,5,2,4) - ten system kółek mógłbyś trochę rozszerzyć żeby się nie nachodziły na siebie czaisz no czaje
00:56:531 (3) - NC
00:59:608 (3) - ^
Ogólnie to staraj sie robić tak by te NC miały sens, czyli często poprzez kółko na dużym white ticku kek
01:07:301 (1,3) - mogłeś zestackować z końcówką slidera k
01:08:455 (1) - odsuń od poprzedniego slidera k
01:13:647 (2,3,4,5) - jak robisz takie patterny to też postaraj się żeby to było "clean" k
01:23:070 (3,4) - jump jak przy odstępie 1/1 :thinking: juz nie haha pranked
01:33:455 (4) - zrób tak, by ten slider był w tę samą stronę co followpoint do niego prowadzący :^)
01:44:993 (1,2,3) - w porównaniu z poprzednim patternem do tego samego fragmentu w utworze (czyli 01:42:301 (2,3,4) - ) to tak dziwnie to wygląda, że mały jump a w dodatku z taką samą odległością między każdym kółkiem mimo że to jest 1/1 -> 1/2 -> 1/2 no
Nie chce mi sie tego więcej pisać więc: popraw patterny tak, by nie overlapowały się bez powodu
02:01:339 (4) - tutaj też są dźwięki takie do streamów :^)
02:03:455 (1,2) - tutaj 1/3
02:10:121 (4,5) - tutaj natomiast 1/4 triple
02:10:378 (1) - nie zmapowany dźwięk
02:25:762 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3) - tutaj IMO zmarnowany potencjał na sekcję jumpów z trójkami ale to moje zdanie w
02:44:801 (6) - y:208 y:196
02:45:762 (3,4,5) - aaaa krzywy trójkąt aaaaa
02:49:993 (2,3,4) - overmap nie widze :^)

POZDRO w weekend zrobie GD albo nawet w piątek
POZDRO
Topic Starter
Piggey
dobra chuj jednak Ymir Entertainment lmao
ramuuu
I love this song , thanks for mapping it .... brings memories :oops:
RevengeZ
im downloading metin2 again
Genjuro
thanks for bringing back awesome memories <3
anonstulej
dobre gowno +rep
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply