Mod Queue (Old)

posted
Total Posts
965
show more
Salvage
yep i'll write it when i get home im at workkkkk atm
Sync
so is it like this now?:

1 - 2 of 4 Mafia (0_o)
2 - Special Kingmaker (LadySuburu)
3 - Touhou PYP III Mafia (Wojjan/NoHItter)
4 - Deus Ex: HR Mafia (JInxyjem)
5 - Normal Mafia (Sync)
LadySuburu

LunaticMara wrote:

Lilac wrote:

Mara's is after DD.
1 - 2 of 4 Mafia (0_o)
2 - Special Kingmaker (LadySuburu)
2.5 - Mara's fantastic game of "gotta go fast!" (Name pending)
3 - Touhou PYP III Mafia (Wojjan/NoHItter)
4 - Deus Ex: HR Mafia (JInxyjem)
5 - Normal Mafia (Sync)
Mashley
But I want Mara's game nowwww :(
Sync
oh yeah
0_o
Sooo should I be starting my game now-ish?

Or should we stick to 2 games at once since it's been slowing down?
Two_old
2
Salvage
^ Twoception
NoHitter
Reserve another game for me
Jinxy
1 - 2 of 4 Mafia (0_o)
2 - Special Kingmaker (LadySuburu)
3 - fantastic game of "gotta go fast!" (LunaticMara)
4 - Touhou PYP III Mafia (Wojjan/NoHItter)
5 - Deus Ex: HR Mafia (JInxyjem)
6 - Normal Mafia (Sync)
7 - Super secret Mafia thing (NoHItter)
Backfire
Reserve me a spot
Gonna host a 12 player PyP game based on Super Smash Bros. Brawl.

oh god I hope I posted that right ;w;
Rantai
SSBB YEAH
Sync
sounds like fun
i may or may not be co-hosting it
Backfire
Its all up to if you wanna play or not =w=
Sync
I really wanna be ******** though :(
Mashley
HMM I WONDER WHO MARA WILL PICK
LadySuburu
Two games in night phase. :(

It's too quiet in here.
Mashley
Yeah 0_o can probably start his game now I reckon
Salvage
I'll host another game too, won't give any information about that for now about it.
Mashley
Celebrity Mafia is over.
show more
Please sign in to reply.

New reply