Yuki's q std [Closed]

posted
Total Posts
525
show more
Uraomote Error
hi m4m
https://osu.ppy.sh/s/610785
i'll mod first :)
Topic Starter
YukiZura-
GD Open
i will pick one that interest me the most ^^

M4M always Open
Map: https://osu.ppy.sh/s/627863

NM Closed
Rin Desu
Hey :D

for M4M if u want :O
https://osu.ppy.sh/s/596832

;)
Jemzuu
Halo M4M (pm after u mod) I'll mod ur map after u mod mine pls prepare for long mod xD
t/620490
Tnx
Mcen314
Hello!
Could you please GD 4.0~4.5* Insane?
Go! Go! Go!
Topic Starter
YukiZura-

Mcen314 wrote:

Hello!
Could you please GD 4.0~4.5* Insane?
Go! Go! Go!
not interest me enough .. sorryyyy :?
GD Open
i will pick one that interest me the most ^^

M4M always Closed for now :)
Map: https://osu.ppy.sh/s/627863

NM Closed
AJIekceu
Oh, hello :D

https://osu.ppy.sh/s/476198
Need GD for this, whatever diff you want, but not Extra (6.5*+) :D
Yes, I need STD diff. Extra is already done but not uploaded

Thanks for attention~
sYreNn
GD request for this map-> t/579472
Anything less than ~6.2* is fine, but 4/5* would be better

thx! :)
Forzaken4K
Hiya there!
I need a GD for this map Puppet & Murtagh - Killing Giants (feat. Richard Caddock)
A hard diff preferably.

PS: Take your time, I'm still mapping as well.
[_-Kukkai-_]
GD
paraoka feat. haru*nya - Rampage
Length: 3:30
link: https://osu.ppy.sh/s/637180

can Extra???
killerwolf741
could really use a mod thanks a lot

https://www.dropbox.com/home/UNRAVEL

yes I know, scary link but I ran out of uploads sadly

the song is unravel from Tokyo ghoul hope you enjoy it
Topic Starter
YukiZura-

AJIekceu wrote:

Oh, hello :D

https://osu.ppy.sh/s/476198
Need GD for this, whatever diff you want, but not Extra (6.5*+) :D
Yes, I need STD diff. Extra is already done but not uploaded

Thanks for attention~
sorry.. i dont like the song :?

sYreNn wrote:

GD request for this map-> t/579472
Anything less than ~6.2* is fine, but 4/5* would be better

thx! :)
Sorry ... i will pass this :?

Forzaken4K wrote:

Hiya there!
I need a GD for this map Puppet & Murtagh - Killing Giants (feat. Richard Caddock)
A hard diff preferably.

PS: Take your time, I'm still mapping as well.
srsly sorry .. exam week :cry::cry:

[_-Kukkai-_] wrote:

GD
paraoka feat. haru*nya - Rampage
Length: 3:30
link: https://osu.ppy.sh/s/637180

can Extra???
Sorry i have to reject this.. i will be busy with exam next week ... so i cant take long map .. Sorry

GD Closed

M4M always Closed for now :)
Map: https://osu.ppy.sh/s/627863

NM Closed
Topic Starter
YukiZura-
Read the rules first before posting your map here

NM Open For 2 slots

GD Open - i will pick just one but you can post many

M4M Closed
Map: cuz no map yet xD
Nevertary
hi o/

GD
http://osu.ppy.sh/s/628829
i need Extra diff uwu

thanks ~
bite you death
hello nm pls
https://osu.ppy.sh/s/652142
any diff is fine
thank
Origuon
Hi
NM req plz : https://osu.ppy.sh/s/633230
Thx !
Topic Starter
YukiZura-

Nevertary wrote:

hi o/

GD
http://osu.ppy.sh/s/628829
i need Extra diff uwu

thanks ~ Accepted :)
all NM also Accepted :)

GD Closed

M4M always Closed
Map: no map yet

NM Closed
Nevertary

YukiZura- wrote:

Nevertary wrote:

hi o/

GD
http://osu.ppy.sh/s/628829
i need Extra diff uwu

thanks ~ Accepted :)
wow thanks
but can you send me the first 20/30sec? i want to see your style x'D
Topic Starter
YukiZura-
yeah sure .. already sent to u through PM :D
Topic Starter
YukiZura-
GD Open
i will pick one but you can post many

M4M Open for 2 slots (you mod first)
Map: https://osu.ppy.sh/s/661175

NM Closed
show more
Please sign in to reply.

New reply