forum

Suomalainen VTA

posted
Total Posts
15
Topic Starter
Mara


Piti hostata erikoismafia, mutta ajattelin jotain vielä simppelimpää, erikoisempaa ja nopeampaa. Tämä peli on puhdasta tuuria, joten panikoida ei tarvitse. Tässä on pelin idea.

SÄÄNNÖT

Kaikilla pelaajilla on ase. Kun peli alkaa, jokainen pelaaja lähettää minulle toiminnon yksityisviestillä. Toimintoja on kolme.

1. Ammut jonkun toisen. Yksinkertaista, vai mitä? Kerro tietenkin se, että kenet sinä ammut.
2. Älä ammu. Jos joku tähtää sinua sinun valitessasi tämän, kuolet. Jos sinua ei tähdätä, sinä selviät.
3. Ammu itsesi. Jos joku tähtää sinua sinun valitettasi tämän, tähtääjä kuolee ja sinä selviät. Jos sinua ei tähdätä, sinä kuolet.

Kun kaikki ovat lähettäneet toimintonsa, ihmisten kohtalo tarkistetaan. Jos enemmän kuin yksi selviää hengissä, toinen kierros alkaa. Viimeinen selviytyjä voittaa pelin.

Omista liikkeistä ei kannata kertoa mitään pelin aikana. Muuten sana on täysin vapaa, myös aiheen ulkopuolella.


PELAAJAT

5/5

- IppE602
- Spidster
- Mukku
- ragelewa
- Lanttu

Tämä aihe olkoon kaikille VTA-peleille, sillä nämä pelit ovat todella lyhyitä. Kysymyksiä saa heittää nyt.
IppE
COUNT ME IN
Topic Starter
Mara
Mikäli peliin liittyy tarpeeksi porukkaa nopeasti, niin voimme aloittaa ensimmäisen kierroksen 30 minuutin sisällä.
Spidu
Ilmoittaudun mukaan o/
Mukku
Minä osallistun glorious
thelewa
olen mukana

ei vastalauseita
Lanttu
Minäkin, minäkin!
Topic Starter
Mara
Orkel ajatteli tulla pelaamaan, mutta lähti samantien nukkumaan...

Noh, katsotaan kuinka nopeasti tulee porukkaa.
Topic Starter
Mara
Noh, mennään tällä kokoonpanolla nyt.

PELAAJAT, LÄHETTÄKÄÄ MINULLE TEIDÄN TOIMINTO KYMMENEN MINUUTIN SISÄLLÄ.

Tarkastamisessa voi mennä hieman aikaa, pahoittelen sitä.
Topic Starter
Mara
Mukku yritti ampua Spidsterin, mutta Mukku kuolee itse. Lanttu ja ragelewa ampuivat itsensä.

IppE602 ja Spidster ovat elossa.

Teillä on viisi minuuttia aikaa lähettää seuraava toimintonne.
Topic Starter
Mara
Spidster yritti ampua IppEä, mutta Spidster kuolee itse.

IppE602 voittaa tämän pirullisen lyhyen pelin!
IppE
Topic Starter
Mara
Kun haluatte pelata täällä foorumin puolella, jättäkää tähän aiheeseen vain viesti ja katsotaan tuleeko tarpeeksi porukkaa.

Nyt kokeilemme samaa IRCin puolella.
Topic Starter
Mara
Tämähän onnistuu vaikka työpaikalla

IppE
Kyllä. Saisit olla irc:ssä työajalla kun toi web messenger on kuraa.
Please sign in to reply.

New reply