amazarashi - Kisetsu wa Tsugitsugi Shindeiku

posted
Total Posts
2
Topic Starter
MythoZ
This map has been deleted on the request of its creator. It is no longer available.
-Aqua
17:11 -Aqua: ok bak uwu
17:11 *-Aqua is editing [http://osu.ppy.sh/b/1301062 amazarashi - Kisetsu wa Tsugitsugi Shindeiku [Cannibalism]]
17:12 CloudBlaze: a
17:13 -Aqua: 00:11:093 (8) -
17:13 -Aqua: I'd recommend starting calp hs here
17:13 -Aqua: on slidertail
17:14 CloudBlaze: wat
17:14 -Aqua: move green line for soft hs
17:14 -Aqua: then clap
17:14 CloudBlaze: wat green line
17:15 -Aqua: the
17:15 CloudBlaze: i dun understand
17:15 -Aqua: f6 thingy
17:15 -Aqua: do f6
17:15 -Aqua: inherited points
17:15 -Aqua: sth
17:15 -Aqua: green line for short xd
17:16 -Aqua: then do
17:17 -Aqua: clap on 2nd and 4th white tick
17:17 -Aqua: and whistle on 1st and 3rd
17:18 -Aqua: ru der
17:18 CloudBlaze: yeah
17:19 -Aqua: did u get wat I said? xd
17:21 -Aqua: Want me to send u how I hitsounded the part after 00:11:093 (1) -
17:22 CloudBlaze: wait
17:22 CloudBlaze: so\
17:22 CloudBlaze: yes
17:22 CloudBlaze: pls
17:22 -Aqua: wut
17:22 -Aqua: oke
17:23 -Aqua: Wait
17:23 -Aqua: Lemme create another diff for it
17:23 CloudBlaze: oki
17:27 -Aqua: [http://puu.sh/vYWpv/7c0961ed20.txt here]
17:27 -Aqua: I leik how u did the drums btw uwu)b
17:28 CloudBlaze: uwu
17:28 -Aqua: so tl;dr
17:28 -Aqua: clpas every white tick in this song doesn't fit uwu)p
17:29 -Aqua: claps*
17:29 -Aqua: or in this section*
17:29 CloudBlaze: which one
17:29 -Aqua: wdym
17:30 CloudBlaze: the drums?
17:30 -Aqua: after the drums
17:30 -Aqua: on the soft hs
17:30 -Aqua: check the diff I sent u
17:30 CloudBlaze: oh
17:30 CloudBlaze: yeah
17:30 CloudBlaze: i noticed that
17:31 -Aqua: I also did some nc fixes
17:32 -Aqua: for reference
17:34 CloudBlaze: thanks
17:34 -Aqua: oke is that all
17:35 -Aqua: w
17:36 CloudBlaze: orayt
17:36 CloudBlaze: what about the flow?
17:37 -Aqua: Flow seems nice
17:38 -Aqua: tho I recommend u use more spacing
17:38 -Aqua: u use ds a lot
17:38 CloudBlaze: what is ds again?
17:38 CloudBlaze: distance snap?
17:38 -Aqua: distance snap
17:38 -Aqua: ye
17:39 CloudBlaze: i always use grid snap
17:39 -Aqua: a
17:39 -Aqua: grid snap is weird
17:39 -Aqua: I never use it xd
17:39 -Aqua: I only use it when creating straight sliders
17:40 CloudBlaze: wtf
17:40 CloudBlaze: O.O
17:40 CloudBlaze: so
17:40 CloudBlaze: i dont use ds
17:40 CloudBlaze: btw'
17:40 -Aqua: owo
17:40 -Aqua: spacing looks inconsistent tho
17:41 -Aqua: like example
17:41 -Aqua: 00:00:486 (1,2,3,4,5,6) -
17:41 -Aqua: They use the same visual spacing
17:41 -Aqua: Then suddenly
17:41 -Aqua: 00:01:811 (1,2,3,4,5,6) -
17:41 -Aqua: Increased even tho they has the same sound
17:42 -Aqua: 00:10:099 (1,2,3,4,5,6) - what u did here was good tho
17:43 -Aqua: this one is a good example for spacing emphasis
17:43 -Aqua: so ye
17:43 -Aqua: I recommend using more spacing
17:43 -Aqua: Like
17:44 -Aqua: Every big white tick
17:44 -Aqua: You can use big spacing
17:44 -Aqua: to emphasize downbeat
17:44 -Aqua: u der?
17:46 CloudBlaze: YES
17:46 -Aqua: wut
17:47 -Aqua: so anything else?
17:47 -Aqua: flow is gud
17:49 -Aqua: u der
17:49 -Aqua: w
Please sign in to reply.

New reply