1. osu!community
  2. Language Specific
  3. Other Languages
  4. Magyar
posted

Köszönet [ Another ]-nek az új dizájnért

Üdvözlök minden kedves érdeklődőt a Hungarian osu! Tournament nyári eseményén!


A nagy igény, és összességében remek visszajelzések miatt, úgy döntöttem, hogy valahogy mégis csak összedobjuk ezt az eseményt nyáron is! Olvass tovább a részletekért!


Discord Szerver


Kattints a linkre a csatlakozáshoz!


Staff


Szervező: Spkz | olteR | legekka | [ Another ]
Mapválasztó: emu1337 | olteR | aleho8
Livestreamer: [ Another ] | Picolinaa | Lorkee
Játékvezető: Rikka Taichou | ExModify


A bajnokság véget ért!

Dobogósaink



Extra létra:
1. Hely: DT az csak egy gyorsabb NoMod (_verto_, EternalShadi)

2. Hely: F*ck Approach Circles (Lexion, First Love)
3. Hely: All Hail Neko-san (Zexylian, Alexy the Cat)


Insane létra:
1. Hely: -SS- (-Sooooul-, Seishin)

2. Hely: Not-So-Elite Beat Agents (doughno, Ayui)
3. Hely: Csihadjále (swac083, Astronaut42)


Köszönöm minden Staff tagnak a segítséget, köszönöm minden játékosnak a részvételt, valamint köszönöm mindenkinek aki érdeklődött a bajnokság után! Legközelebb találkozunk!



Szabályzat és egyéb fontos dolgok



Csapat igények
  1. Hosszabb megbeszélések után úgy döntöttünk, hogy különösképpen nem szabunk gátat a csapatok jelentkezésének, ergo olyan párosok jelentkezhetnek amilyenek szeretnének, nincs rankra megkötés
  2. A jelentkezések egyelőre kötetlen létrába történnek. Ez azt jelenti, hogy nincsenek előre megadva a korlátok a létráknak, minden csapat beadja a jelentkezését, a jelentkezés lezárásakor összesítünk minden csapatot, és aszerint osztjuk el a létrákat. Ez azért kell, hogy a szervezőknek rugalmasabb legyen a létrák kezelése, valamint hogy ne üsse fel megint az a panasz a fejét, hogy mi van akkor, ha valaki átlépte a ranklimitet a létrában, mivel ebből nem egyszer volt már probléma
  3. A csapat egy csapatkapitányból és egy általa választott játékosból áll. A csapatkapitány a következőkért felel:
    1. Ő a szóvivője a csapatnak, tehát például ha neki, vagy a játékosnak nem jó a kijelölt időpont, azt neki köteles intéznie mind a játékvezetőkkel, mind az ellenfél csapattal
    2. Minden esetben Ő !roll-ol
    3. A JokerMap beküldése
    4. Meccseken a mapok kiválasztása
  4. A jelentkezési kérdőívben ketté lesznek osztva a pozíciók, kérek minden csapatot, hogy erre figyeljen oda, és döntse el, hogy melyikőjük lesz a csapatkapitány
  5. A jelentkezési kérdőív leadása után köteles mind a csapatkapitánynak, mind a csapattársának egy megerősítő üzenetet kell küldenie nekem, hogy jelentkeztek. Ez azért fontos, hogy elkerüljük azt az esetleges lehetőséget, hogy valaki más nevében jelentkezik az adott illető tudata nélkül. Ehhez segítség a Jelentkezés pontnál van
  6. A HoT 2017-es bajnokság alatt nem-megjelenés miatt diszkvalifikált játékosok nem jelentkezhetnek sem csapatkapitánynak, sem játékosnak
Versenyszabályzat
  1. A bajnokságot 2v2 formában, a Double Elimination versenyforma szabályaival körbefoglalva fogjuk lebonyolítani "Score v1" pontozással
  2. A létrák egyelőre még kötetlenek, jelentkezés lezárásával minden csapat látni fogja, melyik létrába került
  3. A jelentkezett csapatokat publikáljuk, csupán a létra marad kérdéses
  4. A meccsek túlnyomó többségben hétvégente (Péntek-Szombat-Vasárnap) lesznek megtartva, kivétel ha a két ellenfél csapat egyikének sem jó az időpont, ilyenkor a csapatkapitányok közös megegyezése alapján játszák le a meccsüket
  5. Minden hétvégén lesznek meccsek, és minden új fordulóra új mappool is lesz
  6. A mappool mindig egy héttel az adott forduló előtt lesz kirakva
  7. Mapválasztók abba a kategóriába nem választhatnak mapot, ahova jelentkeztek
  8. Nem megjelenés esetén 10 percet várunk, ellenkező esetben automatikusan a másik fél nyer, kétszer más időpont egyeztetése nélküli nem-megjelenés esetén a következő HoT-ról való kizárási szankciót von maga után
  9. Egyszeri nem-megjelenés esetén a legközelebbi meccsen 10 pontot levonunk az adott csapat roll-jából
Mappool szabályzat
  1. Minden heti mappool 5 NoMod, 2 Hidden, 2 HardRock, 2 DoubleTime, 2 FreeMod és 1 TieBreakerből fog állni
  2. Minden modot a következők alapján kell játszani:
    1. NoMod esetén semmilyen mod nem választható
    2. Hidden esetén a HD mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    3. HardRock esetén a HR mod kötelező minden játékosnak, más mod nem választható mellé
    4. DoubleTime esetén a DT modot a játékvezető rakja be (közös megegyezés alapján lehet NightCore (NC) is), más mod nem választható mellé
    5. FreeMod esetén mindkét csapatból legalább egy játékosnak kötelező az alábbi modok közül választania legalább egyet: HD / HR
    6. TieBreaker esetén szabadon választható, de nem kötelező az alábbi modok közül választania bárkinek, akár többet is: HD / HR
  3. Egy játszott mod után nem lehet még egyszer ugyan azt a modot választani (például: ha az egyik csapat HR-t választott, akkor ugyan annak a csapatnak a következő választása nem lehet HR)
Meccsek szabályzata, játék menete
  1. Amint mindkét csapat megjelent, !roll-olás után amelyik csapatkapitány nagyobb számot dobott, választ először warm-up mapot, majd utána követi a másik csapatkapitány a választással
  2. A warm-up map nem lehet hosszabb 5 percnél, de lehet bármilyen státuszban (pending/ranked/loved), valamint bármilyen mod használható rajtuk
  3. Warm-up után, a kisebb számot !roll-olt csapatkapitány bannol mapot először, majd utána következik az ellenfél csapatának a csapatkapitánya (Megjegyzés: ugyan arról a !roll-ról beszélünk, nem lesz esély kétszer !roll-olni)
  4. Minden csapatnak csak 1db ban lehetősége van
  5. Bannok után a nagyobbat !roll-olt csapatkapitány választ először mapot, a két csapat lejátsza azt, és a map végén a másik csapatkapitány következik a választással
  6. Így folytatódik a választás, felváltva, míg az egyik fél meccspontot ért el
  7. Tekintettel a sok kételyre és a káosz elkerülésére, ezen a bajnokságon nincs érvényben a szabad HD választása, minden modkategóriát úgy kell játszani ahogy az a mappoolban van
  8. Meccspont esetén automatikusan a vesztésre álló csapat JokerMap-ja következik, függetlenül a választási sorrendtől és a mappooltól
  9. JokerMap: Minden forduló regisztrációjakor beadott saját mapja a csapatnak. Szabályok ezzel kapcsolatban:
    1. A JokerMap lehet bármilyen státuszban (ranked/pending/loved) de nem lehet hosszabb 5 percnél
    2. A több pp-vel rendelkező játékosnak a csapatból a Top Perfomance pontjához képest maximum 2 csillaggal lehet nagyobb a választott JokerMap. Ez azért kell, hogy a véletlenszerű Centipede-eket meg hasonlókat elkerüljük. A JokerMap nem lehet a csapatban valamelyik játékos által készített beatmap
    3. A map, beküldés után a Szervezők által lesz megvitatva, és felvesszük a kapcsolatot, ha az elfogadással probléma merül fel
    4. A JokerMap-ot a kiírt mappool után MAXIMUM 2 nap késéssel fogadunk el
    5. Nem beküldött/későn beküldött JokerMap esetén a megadott, választható JokerMap-ok közül lehet majd választani
    6. Minden új mappoolhoz új JokerMap beküldése is szükséges, az előző nem használható újra
    7. A JokerMap publikálva lesz, ergo mindenki tudni fog arról, hogy melyik csapatnak mi a JokerMap-ja
    8. JokerMap megnyerésével döntetlen állásba kerülés esetén automatikusan a TieBreaker kerül lejátszásra
    9. JokerMap megnyerésével de nem döntetlen állásba kerülés esetén az ellenfél csapat mapválasztásával folytatódik a meccs
    10. A JokerMap lejátszási módjáról a JokerMap tulajdonos csapata dönt, ez lehet bármilyen mod a mappoolhoz viszonyítva
    11. JokerMap-ot nem lehet bannolni
    12. Ha az adott csapat nem küldött JokerMap-ot, a mappool-ból köteles választani egy mapot.
  10. NoFail nem használható, ergo ha valamelyik csapat elfailel, nem lesz esély visszajönni, automatikusan az a csapat nyeri a pontot amelyik nem failelt el
  11. A multiplayer lobby-t a játékszervező hozza létre, és a host is csak a játékvezetőknél lesz, warm-up választás kivételével csak a játékvezető rakhatja be az adott mapokat az adott moddal együtt
Egyéb szabályok
  1. Rossz internet kapcsolat esetén, MAXIMUM egyszeri disconnect alkalmával közös megegyezés alapján újrajátszhatja a két csapat az adott mapot
  2. Mivel ez egy barátságos bajnokság, semmiféle drámából/ócsárlásból nem kérünk a meccsek alatt! Ez vonatkozik ingame és twitch-en is, megszegése kizárással jár


Jelentkezett Csapatok


Kattints ide!


Mappoolok


Extra: Link
Insane: Link


Ágrajzok


Extra: Link
Insane: Link


Meccsek beosztása


Extra: Link
Insane: Link

posted
Egy pár kiegészítő információ (ezt a posztot is fogom frissítgetni)
  1. Tekintettel a sok hibára és kellemetlenségekre mind Staff mind Játékos felől, skinbeküldés nem lesz, 2 fajta skin lesz, amivel meg tudjuk különböztetni a két csapatot és ennyi
  2. Jelentkezési határidő: Június 23. 30., Várható kezdés: Június 30. Július 7.
  3. Társat keresni itt is tudsz, illetve a Discord szerveren is (egyébként is érdemes oda felcsatlakozni)
  4. A rendes viselkedés, mint egy íratlan szabály, most is él mindenütt, sőt, biztonság kedvéért le is írtam ide is, szóval most már vehetjük írott szabálynak is
posted
Sumér szezon hype
posted
tl;dr a jokermapeket sose értettem, de score v1 szóval ha baka benne van akkor az ancient fingers visszaér és reméljük nem abadonoljuk ez alkalommal :D
posted

Spkz wrote:

  1. Tekintettel a sok hibára és kellemetlenségekre mind Staff mind Játékos felől, skinbeküldés nem lesz, 2 fajta skin lesz, amivel meg tudjuk különböztetni a két csapatot és ennyi
A staff oldaláról nem volt hiba, olyan nincs, nem létezik, sose se nem is létezett, professzionális közvetítői csapat mindig a megfelelő skint alkalmazta, olyan sem történt, hogy rossz képernyő miatt lemaradt egy teljes map. OKÉ?
posted

[ Another ] wrote:

A staff oldaláról nem volt hiba, olyan nincs, nem létezik, sose se nem is létezett, professzionális közvetítői csapat mindig a megfelelő skint alkalmazta, olyan sem történt, hogy rossz képernyő miatt lemaradt egy teljes map. OKÉ?
Ez egyértelmű, de attól még nem változtat azon, hogy nem lesz skinbeküldés :P
posted
OO E OO A A
Please sign in to reply.